"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Impact hits ja shield

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Nimetön olio

Impact hits ja shield

Viesti Kirjoittaja Nimetön olio »

Antaako hand weapon&shield +1 impact hittejä vastaan? Eli ovatko impacit closis attackkeja vai ei? Yritin haulla, mutta en saanut vastausta.
Waaagh!
Half-breed

Re: Impact hits ja shield

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Impact hitit tulevat close combatissa, ja kilpiplussan saa close combatissa, joten sanoisin että kilpiboonuksen saa hittejä vastaan. Tai ainakin niin olen nähnyt aina pelattavan ja olen itse pelannut.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Justice

Viesti Kirjoittaja Justice »

Ovat shooting hittejä, joten ei saa hw&shieldistä 5+savea vaan ainoastaan sen kilpi saven.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Justice kirjoitti:Ovat shooting hittejä, joten ei saa hw&shieldistä 5+savea vaan ainoastaan sen kilpi saven.
Väärin! Nyt sekoitat sen että impact hitit jaetaaan kuin olisivat shooting hittejä, eli randomoi sankarien kohdalla jos pystyy. Kuitenki iskut tulevat close combtissa jolloin saa sen parry saven.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”