40k Bändi. Tein koulussa kuviksen kuvan muokkaus kursilla. En saanut ladattua sitä sieltä joten tulostin ja otin itse kuvan kotona (Eli minulla on edelleenkin surkea kamera...), tässä linkki. Täällä sitten arvostellaan itse työtä, EI KAMERAA...
Linkki:
http://s253.photobucket.com/albums/hh43 ... uva017.jpg
Toivottavasti pidätte.
40k Bändi
- Chaos legion
40k Bändi
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
- Terminator Sergeant
Re: 40k Bändi
Todellakin, surkea kamera.
Kuva on sumea mutta mitä selvää sain niin ihan kiva idea. Erityisesti tyrantista/fexistä/mikä lie tykkäsin.
Kuva on sumea mutta mitä selvää sain niin ihan kiva idea. Erityisesti tyrantista/fexistä/mikä lie tykkäsin.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
idea on ihan ok, mutta space marine, cheiossi, tyranidi ja eldar avatar(???) samassa bändissä? ja sitten rummut on aikas isot, kuten muutkin soittimet.
Mutta ihan hyvää jälkeä, lisää voisit tehä.
Mutta ihan hyvää jälkeä, lisää voisit tehä.
Protector of nerds.
- Machine_Spirit
Minusta tämä ei ole kauhian kaunis koska A) Ne on kauhian päälleliimattuja.ja B) Kuva on huono. Mutta jos itse tekisit soittimet niin oli parempi.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...