Kaartin raskaat aseet pienellä alustalla?
Kaartin raskaat aseet pienellä alustalla?
Olen monta kertaa todistanut miten missile launcher ja mortar on laitettu pienelle alustalle (ohjus seisovan kaartilaisen olalla ja lataaja ohjukset pussukassa roikkumassa mukana erillisillä pikkubaseilla, näin esimerkiksi), mutta onko tämä suuren ja mahtavan kaikkivaltiaan sääntökirjan mukaista, itse kun en ole löytänyt mitään tähän viittaavaa, mutta tästäkin varmaan tulee joskus riitaa. Mitä sanoo sotun väki?
"If the tanks succeed, then victory follows."
Re: Kaartin raskaat aseet pienellä alustalla?
Tämä on ollut pitkään sellainen yhteisymmärrys että ampuja ja lataaja saa laittaa omiin baseihin jotta haavojen saaminen olisi helpompaa (voi toista poistaa ilman toista). Samalla päästään siihen että erikseen kävelevä IG jantteri "kuuluu" olla pienellä basella, joten jos ovat erikseen niin kai sitten pienillä...
Muistaakseni virallista sääntöä ei löydy, mutta tällainen yhteisymmärrys ainakin suomalaisten kesken.
Muistaakseni virallista sääntöä ei löydy, mutta tällainen yhteisymmärrys ainakin suomalaisten kesken.
Käytän ketjua törkeästi hyväkseni ja kysyn: kaverini väittää että saa poistaa squadista kuolleena ensinmäisenä ammusten kantajan ja silti ampua raskaalla aseella, itse taas en näe tässä mitään järkeä. Voisiko joku valaista?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.
- Half-breed
Kaverisi on oikeassa. Ammusten kantaja ei vaikuta raskaalla aseella ampumiseen ollenkaan, vaan on vain titteli joka estää erinäisten erikoisaseiden antamisen kyseiselle hepulle. Eihän se oikeastikaan estä ampumasta esim. KK:lla, jos se lisäammuksia rahtaava putoaa pelistä.Toilailee kirjoitti:Käytän ketjua törkeästi hyväkseni ja kysyn: kaverini väittää että saa poistaa squadista kuolleena ensinmäisenä ammusten kantajan ja silti ampua raskaalla aseella, itse taas en näe tässä mitään järkeä. Voisiko joku valaista?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.