elikkä minulla katosi la-su turku fanaticissa harmaat ruskearuudulliset kalsarit jos joku on ne kylmäverisesti varastanut toivoisin että saisin kalsarini takaisin minulla on tietyt epäilly henkilöistä jotka on voineet ne varastaa mutta syyllinen paljasta itsesi nyt niin selvitä vain lähettämällä ne takaisin MUAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!
Juu ihan hyvät fiilikset jäi turnauksesta pikkusen mua Bluffattiin (kusetettiin) mutta muuten ihan jees turnaus :D
Turku Fanatic 2008 //
Turku Fanatic 2008 //
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Re: Turku Fanatic 2008 //
Mä tulin sun uniis ja vein ne
Koijjasin
Koijjasin
joo se en voinu olla mä ku mä lipastin vaa vihreet skottiruudulliset
toivottavasti löytyy
t: vile
toivottavasti löytyy
t: vile
wanhan liiton örkki pomo
Kannattaa jatkossa olla turnauksissa tarkkana. Siellä aina aika-ajoin liikkuu varkaita ja kalasrit on aika hot hot kamaa figuttajien keskuudessa, etenkin puhtaat.
Kalsarit on kyl kovin hottiksia. Mut kaveriltani katosi viimeisen kierroksen jälkeen Dark Angels codexi. Voisivatko muut dark angels pelaajat tarkistaa, jos ovat vahingossa ottaneet ylimääräisen codexin. Codexiin on tietääkseni pistetty jonnekin kansisivuille nimikirjaimet jms.
40K-turnauksen siivouksessa löytyi ainakin:
40k 5th ed. ISO sääntökirja
Vyö, jossa oli tekstiä.
kyselkää Turkulaisilta
40k 5th ed. ISO sääntökirja
Vyö, jossa oli tekstiä.
kyselkää Turkulaisilta