"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yhtään pelaajia Pakilassa

Helsingin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Nummi

Yhtään pelaajia Pakilassa

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Olen 13v. pelaaja ja ihan mielenkiinnosta kysäisen onko pakilassa(tai paloheinässä) ollenkaan aktiivisia pelaajia kun tuntuu olevan vähissä.
Itse pelailen kavereiden kanssa jotka ovat hieman vähemmän innostuneita mutta kuten sanoin kysäisin vain mielenkiinnosta. :)
Viimeksi muokannut Nummi, Ti 25.08.2009 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Machine_Spirit

Re: Yhtään pelaajia Pakilassa

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

No hesa GW:ssä voi pelata. Ja jos olet halukas alkamaan pelata uudella armeijalla, niin voit liittyä kamppanjaan, jossa on jo viisi pelaajaa, ja Fabaa siis. Mä voin pelata sua vastaan kun saan tarpeeksi ison armeijan.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Nummi

ohm... on jo 5171p. lizardmeneja jos se on tarpeeksi(katsotaan nyt minka kokoinen jarjellisella kokoonpanolla tehty armeija on :D)
Edit:oho en huomannut etta pitaa aloittaa uusi armeija.... Noh en usko etta voin kun ei oikein rahaa ole :(
Helsingin pro

Viesti Kirjoittaja Helsingin pro »

lizard1996 kirjoitti:olen 12v. pelaaja ja ihan mielenkiinnosta kysäisen onko pakilassa(tai paloheinässä) ollenkaan aktiivisia pelaajia kun tuntuu olevan vähissä.
itse pelailen kavereiden kanssa jotka ovat hieman vähemmän innostuneita mutta kuten sanoin kysäisin vain mielenkiinnosta. :)

Moi ite pelailen kavereiden kaa paloheinäs ja pakilas ollaan just tiimii perustamas
jos kiinnostaa [email protected]
Ernuuu

Viesti Kirjoittaja Ernuuu »

En idioottina huomannu tätä topiccia aikasemmin, mutta kerrotaan ny kuitenki, että asun Paloheinässä, jos kiinnostaa.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Asun 15 minuutin bussimatkan päässä Paloheinästä. Jos teillä on jotain peli-iltaa on käynnissä, voinen tulla jakaamaan rajatonta viisauttani ja itkemään kun joku todistaa väitteeni vääräksi ;)
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Puol vuotta vanha ketju ;)
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Määkin voin pelailla kun matkaa on noin 15-20 minuuttia sinne.

kytkoota siis.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Nummi

Jahas, joku nosti tämän, Ei nyt ole hirveästi tullut pelailtua, armeija(t) pitäisi saada ensin pelikuntoon. Kytkoo Örkkejä aivan liian vähän ja keskenkin vielä, Liskot jämähtivät uusiksi maalaukseen kun örkit tulivat postissa.

Kyllä ne joskus valmiiksi tulloo...

*lierlierlierlier!*

PS: Barnabas, todistan mieluusti väitteesi epätosiksi jos vain voin mutta luulen että itkemisen sijaan vetäisit nuorempia pelaajia turpaan.
Da Big Boss

Drumavatic´ kirjoitti:PS: Barnabas, todistan mieluusti väitteesi epätosiksi jos vain voin mutta luulen että itkemisen sijaan vetäisit nuorempia pelaajia turpaan.
Enmä Barnabakselta paljoa vääriä asioita ole kuullut, ennemminkin omasta suusta. Ei niiden armeijoiden maalattuja tarvii olla, kunhan ova koottuja vaan. Kaveripeleissä vähiten sillä on väliä.

Siis sullahan on 500 pts örkkejä? Great, voisit ottaa samankokoista eldari armeijaa vastaan matsin.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Kissa3

Viesti Kirjoittaja Kissa3 »

Katohhan :) torpparinmäessä vielä itse asustan kunnes uutta kämppää tulee eteen ! tosin olen hieman vanhempi mieshenkilö :D ja vielä aloittelija WH40k;n puolella :/ tuli enemmän pelattua FB;tä joskus 10-12 vuotta sitten.
The Chosen of Waagh

Viesti Kirjoittaja The Chosen of Waagh »

Asustelen Pakilan tienoilla, ja hammereita löytyy 2000 pts empireä faba-puolelta ja saman verran mariineita nelkytkoossa. Jos joku tahtoo ottaa matsia tai on vaan peli-ilta tiedossa, tiedottakaa pliis! Tylsistyn kuoliaaks näinä päivinä.
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Noh, nyt alko pelkästään drumavaticin' kanssa pelaaminen tympiä. Pakilassa asuttan ja kääpänöitä löytyy sekalainen joukkio. Maalattuna, (tai siis kunnolla nykyisten taitojeni mukaan maalattuja) n. 500p ja toimivaa listaa saan kasaan aina 1500 pisteeseen asti. 2000 pojoakin voi yrittää mutta muuutama heronappi pitää ensin ostaa. Mariineita myös jotenkuten maaleissa 1500 p. nelosedikan codexilla pelaten.

Tällä hetkellä en haasteita ota vastaan vaan keskityn maalaamaan armeijani.

Pakilan yläasteella pelaajia?
Da Big Boss

Mämämämämämämä. Mä.

Joo, siis kytkoota pelaan, sanokaa vaan kun se peli voitaisiin hoitaa. Peliä varten vain vaadin kentän, maastoa voin hieman tuoda (blastscape, macragge maastot, yksi rakennus.) Jos ei siua vastaan ei voi pelata, niin voisi se Drumavatic aktivoitua, mie olen tainnut kysyä siltä peliä jo parisen kertaa.

Jos se peli kiinnostaa, niin lisätkä miun profiilista se mese ja sovitaan siellä tarkemmin.
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Druma varmaan vaipu horrokseen kun sai meikäläisestä voiton fabarintamalla : )

Meikäläinen voisi melkein suostua haasteeseen, on tuo pelipöytäkin kasassa tuolla kellarissa. No ehkä en kuitenkaan tällä sääntötuntemuksella halua lähteä ventovierasta vastaan pelaamaan.

Olet siis pakilassa koulussa, vai? Mikä luokka?
Da Big Boss

Karakalliossa asustelen, siellä Sellosta 3 kilometriä poies päin.

Jaa mutta faba. Siihen ei ole kuin WoC:cia yksi rykmentti warruja, sillä tuskin mittään aikaan saa. Jaa mutta tuo 40k, jos ei säännöt ole kovin hallussa niin mie voin auttaa.
Nummi

Da Big Boss kirjoitti:Karakalliossa asustelen, siellä Sellosta 3 kilometriä poies päin.

Jaa mutta faba. Siihen ei ole kuin WoC:cia yksi rykmentti warruja, sillä tuskin mittään aikaan saa. Jaa mutta tuo 40k, jos ei säännöt ole kovin hallussa niin mie voin auttaa.
Jaa horroksessa tosiaan, Kytkoota pelaisin jos saisin örkkejäni maaleihin tapreeksi nopeasti. Fabaa en nyt vielä voi, figut hieman kesken.

Olen siis pattitilanteessa. Teen ensin örkit (joilla ei voi oikein määrän puutteen vuoksi voi valmiuden jälkeenkään pelata) Ja sitten liskot uusiksi maaleihin.
Da Big Boss

Jaa. Ei se kaveripeleihin tarpeellista ole, tosin päätät sen itse. Miullakin on eldarit tekeillä, maaleihin ei varmasti mene, sen verta hidas olen.

Paljonkos niitä örkkejä on pisteissä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”