"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Full Dryad?:

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
chaoz

Full Dryad?:

Viesti Kirjoittaja chaoz »

Elikkäs onko mahdollista Welffeille armeija, joka kostuisi pelkästään
dryadeista, treekineistä ja treemaneistä (ja parista waywacherista :3)?

Olisiko mahdollista tehdä myös noin 1500p lista,
jossa olisi mahdollisimman paljon puuhemmoja?

Kiitos jo etukäteen.
JasoX
Viesti:

Re: Full Dryad?:

Viesti Kirjoittaja JasoX »

Onhan se mahdollista tehdä puhdas FS armeija
anthony

Viesti Kirjoittaja anthony »

Kyllähän se on täysin mahdollista rakentaa armeija pelkistä metsän hengistä (forest spirit) eli puumiehistä ja semmosista.
Sankareiksi Branchwraitheja, ainakin osa niistä sitten myös taikojiksi
Coreen Dryadit
Spessuun Treekinejä (ja Wild Ridereitä jos haluaa)
Rareen sitten luonnollisesti kaksi puumiestä.

Sitten jos joukkojen pitää olla vain metsän henkiä eikä välttämättä puita kannattaa ottaa mukaan em. Wild Riderit sekä maagi glamourweavella (tai ilman) ja ehkä WR-noble/lordi.
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Onnistuuu, ja toimii. Jos haluat liiotella niin kahteenKoohon Drycha ancientin tilalle, mutta ei hyvä valina minusta. Minun FS listassa on(500p) Great egle, brancwraith clusterillä ja murderillä sekä 2xkymmenen dryadin ryhmää plus yksi 8xdryadin ryhmä. Aika perus
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
chaoz

kiitti kaikille :)
Machine_Spirit

chaoz kirjoitti:kiitti kaikille :)
Eihän tässä mitään tarvi kiitellä kokeneempiä juustottajia.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

se riippu vain mitä armeijjaa vastaan pelaa onko se juustosta heawy magickille dryadit kuolee heti kun ne niitten wardit on vain non magickal esim mun 3 lockkia ja grey seer yhistelmälle ne on aika kuolleita mutta jotain vähäistä mage armeijjaa vastaan voisi toimiakkin
anthony

jupu_mies kirjoitti:se riippu vain mitä armeijjaa vastaan pelaa onko se juustosta heawy magickille dryadit kuolee heti kun ne niitten wardit on vain non magickal esim mun 3 lockkia ja grey seer yhistelmälle ne on aika kuolleita mutta jotain vähäistä mage armeijjaa vastaan voisi toimiakkin
No aina ei voi voittaa. Kannattaa metsän henki armeijallaki huolehtia siitä magia puolustuksesta, pari rullaa kehiin niin vahingot vähenee.
chaoz

pari spellsingeriä taitaa kumminkin tulla mun porukkaan,
fluffissa ovat metsänhenkien "summonattajia"
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Spellsingereistähän saa tehtyä Forest Spirittejä niiden kindredillä, joten sopivat teemaan kuin nenä päähän.
anthony

banzgo kirjoitti:Spellsingereistähän saa tehtyä Forest Spirittejä niiden kindredillä, joten sopivat teemaan kuin nenä päähän.
Näinhän minä tuolla ylempänä sanoin. Tällöin pitää kuitenkin muistaakseni olla heppa tai unikorni alla.
jupu_pupu_mies

jep mutta itse en pelaisi menee welffeistä koko maku jos ei saa edes yhtä ampuja blokkia
JasoX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JasoX »

jupu_mies kirjoitti:jep mutta itse en pelaisi menee welffeistä koko maku jos ei saa edes yhtä ampuja blokkia
Treemen voi ampua :D
Machine_Spirit

JasoX kirjoitti:
jupu_mies kirjoitti:jep mutta itse en pelaisi menee welffeistä koko maku jos ei saa edes yhtä ampuja blokkia
Ja ancientti taikoa Lauluja joilla tapetaan ne viholliset.
anthony

Machine_Spirit kirjoitti:
JasoX kirjoitti:
Ja ancientti taikoa Lauluja joilla tapetaan ne viholliset.
Ja maageilta (myös Glamourweave) löytyy jouset (ja taikoja) ja näille voi antaa HoDA:n.
jupu_pupu_mies

jee amreiassa treemannet ja 2 jousi ampujaa ja itse en laittaisi hodaa maagille kun noblekin on. itse pidän aina vähintään yhtä 10gg blokkia
chaoz

Ajattelin jotai tämmöstä: Spellsinger jonka kamuina on uniitti glade guardia (personal guard), treeman ja 3-4 unittia dryadeja. Ja pari waywacheria kun ovat niin kovia :)
Miltäs kuulostaa ja saisko noista 1500p jengin (lisäämällä ehkä noblen ja treekinei)?
Machine_Spirit

chaoz kirjoitti:Ajattelin jotai tämmöstä: Spellsinger jonka kamuina on uniitti glade guardia (personal guard), treeman ja 3-4 unittia dryadeja. Ja pari waywacheria kun ovat niin kovia :)
Miltäs kuulostaa ja saisko noista 1500p jengin (lisäämällä ehkä noblen ja treekinei)?
Oö, toi on hybridi lista. Ensinäkin GG:t Metsän uumeniin, ei kentällä. Sama koskee WayWahtchreitä sekä Jaloa. Oikeasti, monta rarea sä notat 1,5k peleihin? Ja Tree kinejä ja Wild Ridereita.

PS. Haluutko ostaa mun hienon Welffi kirjan että oppisit welffien erikoissäännöt?
PS2. Jupu Miehelle: Kyllä, kirjoitat rakeenteellisesti huonoja lauseita, ja en ymmärrä yleensä viestin pointtia
chaoz

Machine_Spirit kirjoitti: Oö, toi on hybridi lista. Ensinäkin GG:t Metsän uumeniin, ei kentällä. Sama koskee WayWahtchreitä sekä Jaloa. Oikeasti, monta rarea sä notat 1,5k peleihin? Ja Tree kinejä ja Wild Ridereita.

Voisihan sitä kattoa ;),

ja wild raidereita en varmaan ota, ja voihan niitä rareja olla 2.
Ja ei siitä tuu ihan full dryad, mutta kun puuhaltiat on niin cooleja *snif* eikö saisi ottaa ees paria?
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

chaoz kirjoitti:ja voihan niitä rareja olla 2.
Ei voi alle 2000pts peleissä
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”