750 pts-Helffeillä
-
salaneuvos
750 pts-Helffeillä
Joo eli tämmöstä listaa kokeilisin iha vaan kaveripelissä.kyseessä on 750 pts peli Vastassa olisi WOC. kommentoikaa listaa, kiitos jo etukäteen. (Kaikki unitit voi vaihtaa).
Heroes
Noble85 pts
Barbed elven steed 16pts,Shield 2pts
halberd 4pts,heavy armour 4pts 111pts
Core
15Spearmen135pts
135pts
Special
10Swordmasters150pts
Standard bearer 12pts 162pts
5Dprince150pts
Standard bearer 20pts 170pts
Noble joinaa tänne
2Tiranoc chariot
170pts
Total 748 pts
Heroes
Noble85 pts
Barbed elven steed 16pts,Shield 2pts
halberd 4pts,heavy armour 4pts 111pts
Core
15Spearmen135pts
135pts
Special
10Swordmasters150pts
Standard bearer 12pts 162pts
5Dprince150pts
Standard bearer 20pts 170pts
Noble joinaa tänne
2Tiranoc chariot
170pts
Total 748 pts
Re: 750 pts-Helffeillä
Ihan kova lista. Kuinkas kauan olet pelaillut?
Kannattaa ottaa kaikelle, joka saa muusikko. Eipä tuohon muuta kommenttia voi heittää.
Kannattaa ottaa kaikelle, joka saa muusikko. Eipä tuohon muuta kommenttia voi heittää.
-
salaneuvos
Oon pelaillu vuoden kaksWarp-Rider kirjoitti:. Kuinkas kauan olet pelaillut?
Koska armeijan teemana näyttää olevan jotakuinkin nopeus, ottaisin mahdollisimman nopeita yksiköitä.
Eli listaan tekisin seuraavat muutokset:
-Spearmanit vaihtaisin kymmeneen ampujaan
-swordmasterit vaihtaisin DPrince yksikköön
Silloin listassa olisi vain nopeita yksiköitä (paitsi ampujat jotka ampuvat koko ajan) ja meleeseen päästäisiin nopeasti. Pisteitä saattaa jäädä pari, joilla saisi buffattua jotain yksikköä tai parannettua heron varustusta.
Eli listaan tekisin seuraavat muutokset:
-Spearmanit vaihtaisin kymmeneen ampujaan
-swordmasterit vaihtaisin DPrince yksikköön
Silloin listassa olisi vain nopeita yksiköitä (paitsi ampujat jotka ampuvat koko ajan) ja meleeseen päästäisiin nopeasti. Pisteitä saattaa jäädä pari, joilla saisi buffattua jotain yksikköä tai parannettua heron varustusta.
2
-
salaneuvos
Armeijan teemana ei ole nopeus mutta kokeilin tuota muutosta listassa ja oli aika huono tai sitten nopat oli minua vastaa. :(Lind The ChessMaster kirjoitti:Koska armeijan teemana näyttää olevan jotakuinkin nopeus, ottaisin mahdollisimman nopeita yksiköitä.
Millainen oli vihusi lista? Sen jos tietäisi niin olisi helpompi kertoa parannusehdotuksia.salaneuvos kirjoitti:Armeijan teemana ei ole nopeus mutta kokeilin tuota muutosta listassa ja oli aika huono tai sitten nopat oli minua vastaa. :(Lind The ChessMaster kirjoitti:Koska armeijan teemana näyttää olevan jotakuinkin nopeus, ottaisin mahdollisimman nopeita yksiköitä.
2
- |chaos|lord|
Armeija listat -osiosta löytyy (aika montakin) listani. Sieltä voit käyä kattomassa :D
Olen siis se näitä Helffejä vastaan pelaava chaos-pelaaja...
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Kyllä sanoisin että ehdottamallani helffilistalla olisi suurempi voittotodennäköisyys kuin kaaoslistoillasi ; ) (En vain osannut yhdistää että sinä olisit ollut kyseinen kaaospelaaja: /)|chaos|lord| kirjoitti:Armeija listat -osiosta löytyy (aika montakin) listani. Sieltä voit käyä kattomassa :D
2
- |chaos|lord|
Jaaha..
Ok..
No olen tässä miettinyt paria muutakin listaa, että mikään noista listoistani ei välttämättä sitten ole se jolla pelaan... :)
Ok..
No olen tässä miettinyt paria muutakin listaa, että mikään noista listoistani ei välttämättä sitten ole se jolla pelaan... :)
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...