"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG colour scemes

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
T3ro

IG colour scemes

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Mistä löytyisi IG:n colour scemejä jossa olisi fluffin mukaisia armeijoiden väriteemoja (esim 6th cadian)?

Ps. En googlehaulla löytänyt enkä lexicanumista.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Hihhuli

Re: IG colour scemes

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

armeijakirjasta
ja täältä
Viimeksi muokannut Hihhuli, Ke 10.12.2008 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
T3ro

Väärä osoite eikä löydy..
Codexia en omista kun olen vasta aloittamassa kaartia ja etin colour scemeä.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Space Wolf kirjoitti:Väärä osoite eikä löydy..
Codexia en omista kun olen vasta aloittamassa kaartia ja etin colour scemeä.
Tämä on ns. "Väärä järjestys"
Ensin codex sitten muu.
Hihhuli

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

no nyt toimii
T3ro

Joo tiedän tuon järkän mutta haluaisin etsiä niitä colour scemejä ennen kuin ostan codexin, sillä esim eldareiden kohdalla kun olin aloittamassa ja ostin codexin niin en pitänyt mistään väriteemasta.
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Space Wolf kirjoitti:Joo tiedän tuon järkän mutta haluaisin etsiä niitä colour scemejä ennen kuin ostan codexin, sillä esim eldareiden kohdalla kun olin aloittamassa ja ostin codexin niin en pitänyt mistään väriteemasta.
Mitä sitten? Jos olet kuitenkin IG:llä aloittamassa, niin codexi on silti pakko-ostos. Odotat sen maalaamisen kanssa sen verta että saat sen codexin, niin ei tule ongelmia värivalintojen kanssa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Space Wolf kirjoitti:mutta haluaisin etsiä niitä colour scemejä ennen kuin ostan codexin, sillä esim eldareiden kohdalla kun olin aloittamassa ja ostin codexin niin en pitänyt mistään väriteemasta.
Siis etkö aloittanut koko armeijaa vain siksi ettet pitänyt kodeksissa esitellyistä väriteemoista? Ymmärrän jos ei aloita armeijaa kun pettyy figuihin tai sääntöihin, mutta väriteeman takia en käsitä. Rumat figut saa jotenkuten konvertoitua hienommiksi ja aina voi maalata omalla teemalle elleivät muiden keksimät miellytä omia silmiä. Huonojen sääntöjen kanssa on hankalampi tulla toimeen. Lisäksi niitä on suhteellisen mahdotonta tietää ennenkuin lukee kodeksia.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
T3ro

En pelaa muilla kuin fluffillisilla väriteemoilla, koska on jotenkin sellanen olo jos tekee oman väriteeman että armeija ei kuulu 'kytkoohon. Eli olen yksi (kait) harvoista pelaajista jotka pitävät fluffia oleellisimpana pelissä.
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
JasoX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JasoX »

Voihan niitä codexeja käydä selaamassa kaupassa ennenkuin ostaa niitä?
T3ro

Kiitos vastauksista, aloitan 512th cadianin.
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Space Wolf kirjoitti:En pelaa muilla kuin fluffillisilla väriteemoilla, koska on jotenkin sellanen olo jos tekee oman väriteeman että armeija ei kuulu 'kytkoohon. Eli olen yksi (kait) harvoista pelaajista jotka pitävät fluffia oleellisimpana pelissä.
Hupinsa kullakin, mutta ainakin kaartin kanssa on niin että niitä väriteemoja on eksplisiittisesti about yhtä monta kuin rykmenttejäkin, eli miljoonia. Vaihtuvat lisäksi kampanjan ja ajanjakson mukaan.
Henkinen Johtaja

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

Memnon kirjoitti:
Space Wolf kirjoitti:En pelaa muilla kuin fluffillisilla väriteemoilla, koska on jotenkin sellanen olo jos tekee oman väriteeman että armeija ei kuulu 'kytkoohon. Eli olen yksi (kait) harvoista pelaajista jotka pitävät fluffia oleellisimpana pelissä.
Hupinsa kullakin, mutta ainakin kaartin kanssa on niin että niitä väriteemoja on eksplisiittisesti about yhtä monta kuin rykmenttejäkin, eli miljoonia. Vaihtuvat lisäksi kampanjan ja ajanjakson mukaan.
Puhumattakaan siitä, että yksikään kaartiarmeija ei näytä samanlaiselta ;)
Tuosta...
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Cadiaanien maalaus -tutorial by GW

En sitten tiedä pitääkö GW mitään lukua artikkeleittensa & fluffin yhteydestä, mutta tuo nyt olisi aika normi Cadian värivalikoimalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”