Hei!
olen pelannut jo liskoilla vuoden pari ja nyt olisin aloittamassa Warriors of Chaoseilla
eli kysymys kuuluu kumpi olisi parempi jumala "palvottavaksi" pelillisesti
itse olisin Nurgleen kallistumassa, mutta pyytäisisin vielä teidän mielipidettänne.
Slaneesh vai Nurgle?
Slaneesh vai Nurgle?
Kiintiö sigi.
Re: Slaneesh vai Nurgle?
Itse ehdottaisin kaikkia jumalia sekaisin. Se tuo vaihtelua peleihin ja maalaamiseen.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Jumalien sekoittaminen on yleisesti ottaen kannattavaa. Mikään merkki ei ole huono. Tosin joilekkin yksiköille tietyt merkit sopivat paremmin kuin toiset. Esim. marauder horsemaneille kannattaa ostaa MoS ja ritareille ja warruille MoN sopii paremmin kuin hyvin. Exalted herolle kannattaa harkita MoT:a, koska silloin sille saa lentokyvyn 20 pisteellä(Disc of Tzeentch).Luttinen kirjoitti:Hei!
olen pelannut jo liskoilla vuoden pari ja nyt olisin aloittamassa Warriors of Chaoseilla
itse olisin Nurgleen kallistumassa, mutta pyytäisisin vielä teidän mielipidettänne.
"Truth is the first casualty of war"
Näille kannattaa harkita myös Khornea, saavat sen psykoimmuniteetin ja iskevät silloin flailien kanssa melkoisen rumasti. Hieman tietenkin joutuu silloin leikkimään, etteivät juoksentele mettässä, mutta anyways...Antipasta kirjoitti:Esim. marauder horsemaneille kannattaa ostaa MoSLuttinen kirjoitti:Hei!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P