En muista valmistajaa, mut aika kiva musta
Vielä skaalan vuoksi toinen kuva...
Sitä siis pitää klikata...
Skaala
Sen hirveän kokoisen demonin on Eino Ordosta maalannu...
Nää jutut siis on Fantsun vitriinissä....

Olen tottunut sanoa isoa koko eroa pieneksi.Barnabas kirjoitti:Tarkoitat iso?
Noniin noniin, jätetään ne makuuhuone jutut jonnekkin toiselle foorumille.Lord Of Chance kirjoitti:Olen tottunut sanoa isoa koko eroa pieneksi.Barnabas kirjoitti:Tarkoitat iso?
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Tiedät kyllä sitten kun ikää karttuu. Voit tietty kysyä vanhemmiltasiLord Of Chance kirjoitti:Mistä ihmeen makuuhuone jutusta puhut? Mitä edes makuuhuone juttu tarkoittaa? Pervoilua? Älä edes vastaa kun en halua tietää!Varhammeri kirjoitti:Noniin noniin, jätetään ne makuuhuone jutut jonnekkin toiselle foorumille.Lord Of Chance kirjoitti:Barnabas kirjoitti:
Edit: Ei nuorille sopivaa keskustelua ollut!!!
Monesti teinit sanovat näsäviisaasti, esim. vähän iso koira (shihuhauha kävelee tiellä), tai, että ompas sulla pieni kynä (kaveri kirjoittaa 2cm kynänpätkällä).Barnabas kirjoitti:Tarkoitat iso?
Siis yleensähän monet nuoret sanovat näsäviisasti vaikka ¨tulipa iso kala¨, kun kaveri sai 10cm pituisen kalan. Juuri tuossa lord of chancen ja Barnabaksen väittelystä veikkaa, että Loc sanoi hiukan tuolleen ¨näsäviisaasti¨.ThiefGarrett kirjoitti:Nyt en tajunnut mitä Kakashi sensei sanoo ?
Hups... Piti sanoa iso.ThiefGarrett kirjoitti:mutta en tajunnut tuota ompas sinulla pieni kynä (kaveri kirjoittaa 2cm kynällä). Eihän tuossa ole mitään näsäviisasta koska eikös 2cm kynä ole aika pieni
O'Snobba kirjoitti: Kerrotkos, miten tuon puunrungon maalasit? Voisin ikuisuus projektiin sen kopsata :D
Joo sori että kesti....O'Snobba kirjoitti: Edelleen komppaan:
O'Snobba kirjoitti: Kerrotkos, miten tuon puunrungon maalasit? Voisin ikuisuus projektiin sen kopsata :D