Moro!
Aattelin nyt alottaa ketjun jos saatais tähän vähä kartotettua kuka pelaa milläkin armeijalla.
24 vee heppu Raumalta. Pelailen Daemonhunttereilla (GK tai radikaalia listaa päivästä riippuen). Pariin erillaiseen 1500 pisteen listaan löytyy figuja. Olen viimeisillä kerroilla pelaillut radikaalilla listalla kun nuo perus Gray knightit maksaa 25 pts per jamppa... 30 modelin listat ei oikeen pärjää.
Itse tällä hetkellä tulee pelailtua mutta hyvin harvoin. Raumalla en ole koskaan pelaillut, vaan olen matkustanut Turkuun pelailemaan. Matkustaminen Turkuun on vaan aika turhauttavaa parin pelin takia, ni ei sinne sit turhan usein tule mentyä ja nykyään ollaan siellä alettu pelaamaan Blood Bowlia. Etsiskelen siis mahdollista peliporukkaa tahi ihan pelaajia joita kiinnostaisi satunnainen pelailu.
Kuka pelaa Raumalla?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Kuka pelaa Raumalla?
ite oon 16 ja tunnen pari samanikäistä jampsteria ketkä pelailee. enimmäkseen ostan figuja ja konvaan ja maalaan, mut kyl joskus tulee pelattuuki.. tämmöstä. Aikaa ja paikkaa odotellessa. Raumalle vois järkätä myös jonkunlaisen klubin. Ajatelkaas tällaista.
You name it we flame it! xD
- CommanderAngelos
Ballet kirjoitti:ite oon 16 ja tunnen pari samanikäistä jampsteria ketkä pelailee. enimmäkseen ostan figuja ja konvaan ja maalaan, mut kyl joskus tulee pelattuuki.. tämmöstä. Aikaa ja paikkaa odotellessa. Raumalle vois järkätä myös jonkunlaisen klubin. Ajatelkaas tällaista.
Tunnetko ketään 13-vuotiasta?
Pelaan kaartilla avaruusmarsuilla
Kannatan tota klubia.
May the Emperor lead us to victory!!!!
Tsekkaa 40k Blogini
Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
Tsekkaa 40k Blogini
Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
Kannatan klubia. Itse en voi vielä sanoa omistavani armeijaa, mutta kokoan kuitenkin tiuhaan csm:ää.
Olen yksi näistä Balletin kavereista, näin mainitakseni.
Olen yksi näistä Balletin kavereista, näin mainitakseni.
No niih, voitas tosiaankin alkaa oikeen urakalla miettimään tätä klubi hommaa. Maksuton mesta olisi kaikkein paras, mutta sellasia on harvassa, ellei sitten jonkun asunnolla voisi moista pitää yllä, mutta tilavaatimukset ovat aikamoiset. Oisko kellään mitään ideoita? Toki periaatteessa voisihan sitä aloittaa jossai vuokrallakin, mutta vuokra tarvitsisi silloin (ainakin omasta mielestäni) maksaa usean henkilön toimesta jaettuna, eikä yhden henkilön taakkana. Laittakaa toki jotain ehdotuksia.:D
You name it we flame it! xD
Hiljaista täällä vai mitä?
ilmoittelen vain juuri muuttaneni Raumalle Bretonni ritareitteni ja Neuvvosto joukkojeni kanssa. Muita WFB:n tai Flames of Warin pelaajia täällä?
Rooli peli kirjoja löytyy myös kohtuullinen kokoelma jos joku on kiinnostunut enemmän niillä pelailuista ;)
ilmoittelen vain juuri muuttaneni Raumalle Bretonni ritareitteni ja Neuvvosto joukkojeni kanssa. Muita WFB:n tai Flames of Warin pelaajia täällä?
Rooli peli kirjoja löytyy myös kohtuullinen kokoelma jos joku on kiinnostunut enemmän niillä pelailuista ;)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.