Elikkä tälläisen listan minä olin tehnyt kaveriani vastaan, joka pelaa Tyraniideilla. Tämä on ihka ensimmäinen 40k listani :D Sen takia pyydän nöyrästi, että antaisitte minulle kommentteja :)
Company Command Squad 50
Carapace Armor 20
Granade Launcher 5
Medi Pack 30
105
Platoon
Platoon Command Squad 30
Commander
Bolt Gun 2
Guardsmen
Heavy Flamer 20
Greanade Laucnher 5
Infantry Squad 50
Sergeant
Power weapon 10
Guardsmen
Krak Grenade 10
Flamer 5
Infantry Squad 50
Krak Grenade 10
Heavy Weapon Squad 60
Heavy Bolter 5
Lascannon 15
Missile Launcher 10
282
Veteran Squad 70
Heavy Flamer 20
Sniper Rifle 5
95
Ratling Squad 50
Sentinel Squadron
Sentinel 55
Heavy Flamer 5
60
Leman Russ Battle tank 180
Heavy Flamer 20
Hunter Killer Missile 10
210
Leman Russ Battle tank 165
Heavy Bolter 20
Mounted Storm Bolter 10
195
YHT: 997
Kiitos
ps. Tämä on suoraan kopioitu Excelistä joten sommistelu on mitä on.
Imperial Guards VS Tyranids 1k
Re: Imperial Guards VS Tyranids 1k
Miksi heavy weapon squadissa on pultteria ja lascannonia sekaisin? Ota sentinel pois ja ota sen tilalle veteraaneille transportti. Samon vaihda veteraanien sniperi vaikka flameriksi, jotta se ei jää hyödyttömäksi lähikontaktissa. Kun otat turhat upgradet pois (medipack, carapace, krak naatit) niin saat pisteitä revittyä paljon lisää vielä kun on kyseessä 1k lista, joka vaatii jonkinlaista maksimaallista tehoa.
The best close combat upgrade you can get for any Guardsman is another Guardsman. Seriously.
-Lord Cook
-Lord Cook
-
Sami Jumppanen
Re: Imperial Guards VS Tyranids 1k
IG:n tapauksessa harkitsisin jotakin muuta kuin fleikkoja jalkaryhmissä. Tämä ei tarkoita, että fleikat eivät toimisi tyrkkyjä vastaan, vaan että niillä pitää päästä lähelle, mikä on huono idea. Joitakin fleikkoja kannattaa toki pitää valmiina hoitamaan tyrkyt, jotka justiinsa hotkaisivat viereisen ryhmän, mutta muuten koeta ampua ne kaukaa. Suosittelisin tähän Heavy boltereita. Tuo Sentinel on hyvä valinta, mutta vältä isoja mörköjä kuin ruttoa. Jotenkin veikkaisin tehokkaimmaksi IG:n horden niittäjäksi Hellhound-tankkia. Se on Fast ja ampuu tehokkaita templaatteja. Russeissa ehdottaisin heavy flameria keulaan ja kylkiin HB:t, tällöin kaikki aseet saisivat mahkun ampua. Heavy Stubberi torniin, eikä Stormboltteri tai HK-ohjus.