Whirlwind patterin rakennusohjeet.
Whirlwind patterin rakennusohjeet.
Löytyisiköhän joltain tuon patteriston (joka siis tulee Rhinon katolle) rakennusohjeet. Sain jostain käsiini tommosen spruen eikä noi palat ihan niin itsestään selviä ole miten ne menee yhteen.
Re: Whirlwind patterin rakennusohjeet.
mulla on preda joka sisältää ne ohjeet yritän etsiä ne.Tuumi kirjoitti:Löytyisiköhän joltain tuon patteriston (joka siis tulee Rhinon katolle) rakennusohjeet. Sain jostain käsiini tommosen spruen eikä noi palat ihan niin itsestään selviä ole miten ne menee yhteen.
edit, minne ihmeeseen oon ne viskannu... =[
onko teillä yhtään valokuvaa taikka kokemusta maariineista?
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
- Half-breed
Ei se ole mitenkään hankala koota ilman ohjeita, kunhan vain mietit mitä teet, ja käytät sitä järkeä. Jos kuitenkin olet epävarma, niin kokoa se ilman liimaa pari kertaa, niin tajuat miten kokoaminen menee.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ei löydy predan ohjeita. kokeile tosiaan ilman liimaa vaikka sinitarralla.
_______
I. 0 0 .I
I 0 0 0 I
\_____/ joku tämmönenhän se kai on..
_______
I. 0 0 .I
I 0 0 0 I
\_____/ joku tämmönenhän se kai on..
Viimeksi muokannut Chili, Ti 16.06.2009 14:08. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
- Khorne Marien

tässäpä tämä.
Ei kellekkään varmaan ole epäselvää miltä se Whirlwindi tai sen turretti näyttää, että silleen...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
En oikeasti ymmärrä kuinka yksinkertaisenkin homman voi saada vaikeaksi, sillä itse ainakin olen kaiken GW:ltä ostamani tavaran saanut koottua vaivatta ilman ohjeita (predatorit, chimerat, land raiderit, jne) joten epäilyttää että topicin kirjoittaja tarvitsee kokoamisohjeet jotta näkisi millaiset osat patterin rakekennukseen tarvitaan ja rakentaisi sen itse (ei se kyllä väärin ole).
Olen nähnyt kyseisen patterin osat livenä eikä se näyttänyt niin pahalta, ota vain sinitarraa käteen ja ala testailemaan, ei voi pieleen mennä.
Olen nähnyt kyseisen patterin osat livenä eikä se näyttänyt niin pahalta, ota vain sinitarraa käteen ja ala testailemaan, ei voi pieleen mennä.
2