"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kultaisen maalaaminen?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
TranssiApina

Kultaisen maalaaminen?

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Kuinka te maalaatte kullan (ei NMM) ku siitä on aika vaikeeta saada hienon näköstä...

Ehdottakaas jotain.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Ite pistän mustan pohjamaalin päälle, sit varjostan chesnut inkillä. Oon myös kuullut et purple ink sopis tohon mut ei oo mulla kokemusta joten en osaa suositella.
Ja NMM kultaa kannattaa kans kokeilla, ite tykkään siitä efektistä paljon enemmän kun metalli maalista. Tässä linkki Mat Verzanin tutorial NMM kultaan http://www.fantization.com/Verzani%20Wo ... MGold.html
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Ei vain oikeen houkuttele rupee maalaa kokonaista armeijaa NMM-tekniikalla... :?
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Niin, se on kyl totta... Ite meinasin maalata omasta armeejasta ainakin pari unittia NMM:llä. Kattoo sit myöhemmin jos jää aikaa niin maalaa koko armeejan... Mulla ei silleen oo kovaa time limittiä niin voi käyttää aikaa.
Ja loppujen lopuks ei NMM vie paljoa enemmän aikaa kun metallimaaleilla hienosti maalaaminen.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

itse olen käyttänyt valkoista pohjamaalia, siihen päälle shining goldia, ruskea ink wash, shining gold "drubrush", MP:n kulta highlite ja lopuksi mithril silver highlite. tuo purple ink voisi myös olla kokeilemisen arvoinen.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Minä taas lähden kullan kanssa ruskeasta pohjamaalista - mielestäni ohuella metallimaalilla vaikutelma on parempi kuin valkoiselle tai mustalle pohjalle rakennettu.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Pohja shining goldilla kaksi kerrosta. Pesu mustan ja punaisen sekoituksella, jota ohennetaan vedellä sopivaksi. en ole tässä käyttänyt inkkejä. sitten brushaus shiningillä, toinen burnished goldilla ja sitten heikko brushaus kullan ja mithrilin sekoituksella.

En minäkään saanut kullasta kunnollista ennenkuin löysin tuon punaisen ja mustan sekoituksen käytön pesuun. Kun sen sitten löysin, niin kulta on ollut tosi helppoa maalata ja näyttää hyvältä. Mistä se löytyi? high elves army bookissa oli yksi varsin amatööriarmeija, mutta siinä oli tosi näyttävä kulta. Aikani ihmettelin että miten ihmeessä se noin hyvä sävy on saatu aikaan, ja aikani koeteltuani sain selville että punaista ja mustaa...
blizard

Viesti Kirjoittaja blizard »

näyttää helpolta tuossa tuo nmm kullan maalaaminen mutta sitä ei ole :roll: itse menin kokeilemaan heti ja kyllä tuli sellasta jälkee et vois pyyhkiä sille *******
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

1, MUSTA!
2, Beaten Copper
3, Shining Gold
4, Chestnut Ink ohuehko kerros
zqmfgb
Wazuuup

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Itse teen sen sillä lailla, että ensin shining gold jonka päälle brown ink. Sitten uutta shining goldia ja siihen päälle burnished goldia ja lopuksi burnished gold+mithril silver seosta, tulee kiiltävä kulta. Ton inkkauksen jätän joskus väliin eli ensimmäisen shiningin jälkeen suoraan burnished goldiin (<- johtuu laiskuudesta :wink: )

Ja nytten JCL:ään pitäisi vielä parisen kymmentä lurkkia saada valmiiksi, enkä niihin jaksa nytten panostaa, joten niihin menee pelkkä shining gold (saa nähdä jos sitten viimestelisi ne sitten kun inspiraatio iskee).
on se niin väärin :wallbash
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Auh. Oma systeemini on yksinkertainen: Burnished Goldia, liberaalisti Flesh Washia päälle ja uudestaan Burnished Goldilla niin että syvänteet tms. jäävät rusehtaviksi. Hyvä sävy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”