Tere, olen koettanut perehtyä peliin sitten viime listani ja aloin leikitellä ajatuksella pVladin peluuttamisesta. Battle Collegen avulla sain aikaan tällaista:
pVlad 5
Wardog 1
Juggernaut 7
Juggernaut 7
6 Doom Reavers 6
6 Assault Commandos 5
3 Assault Commando flame throwers 3
5 Uhlans 11
Reavereilla olisi tarkoitus kokeilla sitä ikivanhaa perseilytaktiikka, että vedetään ne pVladin ympärille ja sitten vaan marssitaan eteenpään Wind Wall päällä. Koira varmaan häröilee joukon etummaisena että pääsee puremaan mahdollisimman kauas, pysyen kuitenkin muuten Wind Wallin vaikutuksen sisällä.
pVladin feat näyttää vaativan vähintään 2 jackia päästäkseen oikeuksiinsa, joten päädyin ottamaan 2 nauttia. Eivät ole tietääkseni koskaan huono valinta.
Uhlanit hyötyvät nähdäkseni suuresti Signs and Portentsista ja ovat muutenkin kova yksikkö. Repivät chargen ja kyseisen spellin kanssa hajalle oikeastaan minkä vain.
Assault Commandot ovat mukana koska en keksinyt oikein muutakaan kahdeksalla pisteellä. Totesin ne kuitenkin hetken tarkastelun jälkeen pohjimmiltaan erittäin hyväksi yksiköksi ja ne saavat myös suuren hyödyn Sign and Portentsista. Olen pannut merkille että kunhan ne vain osuvat niin tapahtuu mukavia (siis minulle :P).
Kaiken kaikkiaan armeija näyttäisi toimivan ainakin omasta mielestäni hyvin yhdessä ja siinä on tasapainoisesti massan ja raskaan kaman kaatoa.
Kiitos jo etukäteen. :)
pVlad 35
Re: pVlad 35
Ihan hyvältä näyttää, ehkä vaihtaisin assault kommandot widowmakereihin soololla ja kolduniin. Aika hassu ajatus kyl sinäänsä kun itse fanitan kyl noita kommandoi kovasti. Musta pvladil kehtaa kyl pelaa ihan yhtäkin jakkia, ei se featti kuitenkaan mitään maksa. :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat