Vinkkejä maalata Alien teema.
Vinkkejä maalata Alien teema.
Kattelin tuota nettiä ja hunosti läytyy taas, olisko jollain parempia lähteitä miten maalata alien.
Musta pohjalle, boltgun metallilla kuivaharjata ja vähän sinistä kevyesti harjata niveliin ja taipeisiin.
Onko muita värä ehdotuksia, en itse ole järkevää vielä löytänyt tuokan ei toimi kunnolla.
Musta pohjalle, boltgun metallilla kuivaharjata ja vähän sinistä kevyesti harjata niveliin ja taipeisiin.
Onko muita värä ehdotuksia, en itse ole järkevää vielä löytänyt tuokan ei toimi kunnolla.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Re: Vinkkejä maalata Alien teema.
Aijotko tehdä näitä siis Tyranideille vai onko sulla jotain muita figuja mielessä?
Tee oikein tumma sekoitus mustasta, vihreästä ja ruskeasta jolla sitten maalailet figut ja vedät päälle kiiltävän lakan. Lisä efektinä olisi hyvä tehdä myös jonkinlaista limaa.. En ole ihan varma mistä sitä kannattaa lähteä tekemään, joskus olen jotain juttuja lukenut mutta en nyt tähän hätään muista. Jollain kuumaliimalla tai vastaavalla vois ainakin kokeilla. Ja limat tietysti kannattaa tehdä ennen figun maalamista mikäli aikoo.
Tee oikein tumma sekoitus mustasta, vihreästä ja ruskeasta jolla sitten maalailet figut ja vedät päälle kiiltävän lakan. Lisä efektinä olisi hyvä tehdä myös jonkinlaista limaa.. En ole ihan varma mistä sitä kannattaa lähteä tekemään, joskus olen jotain juttuja lukenut mutta en nyt tähän hätään muista. Jollain kuumaliimalla tai vastaavalla vois ainakin kokeilla. Ja limat tietysti kannattaa tehdä ennen figun maalamista mikäli aikoo.
Ihan tyranidit ajattelin maalata tolla, en ite tee niitä alien näkösii päitä ei ne oikein sovi minusta.
Mutta jotain olen etsiny mutta ei oikein mitään löydy, pitää varmaan kikkailla jollain mustan ja boltin sekotuksiilla, tai jos vanhaa hyvää midnight blueta sais jostain.
Mutta jotain olen etsiny mutta ei oikein mitään löydy, pitää varmaan kikkailla jollain mustan ja boltin sekotuksiilla, tai jos vanhaa hyvää midnight blueta sais jostain.
- Half-breed
Joku täällä sotussa taisikin aikoinaan tehdä Xenomorphiarmeijaa juurikin Nideistä. Galleriaa selailemalla pitäisivät löytyä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Yksi alien armeeja löytyy ainakin Warhound nickin takaa.
Yritin katsella mutta ei oikein tärppää.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... en#p576018thamus kirjoitti:Yritin katsella mutta ei oikein tärppää.
ja
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ilit=alien
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Ei aivan suoraan Alien teema kun pelkkä musta on vaan tylsää, mutta vahvasti alien vaikutteinen. Jos näyttää siltä mitä haet niin voin kyllä reseptiä antaa.
Ei aivan suoraan Alien teema kun pelkkä musta on vaan tylsää, mutta vahvasti alien vaikutteinen. Jos näyttää siltä mitä haet niin voin kyllä reseptiä antaa.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
No minä haluan olla tylsä ja etiskelen alien väritystä.
Veäpähän vaikka pelkällä mustalla jos en muuta keksi.
Pelaa jonkun aikaa Alien Swarmia niin jo alkaa löytyä inspistä
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
pelaan mie Alien.vs.predatoria aika paljon alien on kiva pelata.
Tykkään myös perdatorista, oikeastaan enämmän sille pelaan.
Mutta sain tuolta yhdeltä alien figujen maalaajalta vinkin, pitää kokeilla jos se on hyvä niin pistän tänne kanssa jakoon.
Tykkään myös perdatorista, oikeastaan enämmän sille pelaan.
Mutta sain tuolta yhdeltä alien figujen maalaajalta vinkin, pitää kokeilla jos se on hyvä niin pistän tänne kanssa jakoon.
Ainahan xenumorfeihin voi laittaa sitä vihreänkeltaista happoa ja nuo koira-alienit olivat punertavia IIRC.thamus kirjoitti:No minä haluan olla tylsä ja etiskelen alien väritystä.
+++++
Tupakoimaton, tanssitaitoinen 20+ sinkkumies etsii 40k peliseuraa Hämeenlinnan seudulta tositarkoituksella. Laitathan yksityisviestiä jos kaipaat seikkailua ;-)
Tupakoimaton, tanssitaitoinen 20+ sinkkumies etsii 40k peliseuraa Hämeenlinnan seudulta tositarkoituksella. Laitathan yksityisviestiä jos kaipaat seikkailua ;-)
Punaruskeitahan ne(se).sota_esa kirjoitti:
Ainahan xenumorfeihin voi laittaa sitä vihreänkeltaista happoa ja nuo koira-alienit olivat punertavia IIRC.
Itse lähtisin toteuttamaan teemaa vetämällä ensin todella tumman ruskean tai juuri punaruskean ja vahva musta washi päälle. Loppusilauksena ehdottomasti kiiltävä lakka.
Hieman tylsä noin väriteemana mutta jos kunnon sittiäishordea aikoo peluuttaa niin yhtenevä yksivärinen massa kyllä näyttää pöydällä varmasti hyvältä.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Pitää ktsella nyt ei kerkee puuhastella uhtään mitään kuun ostin talon poikasen ja sinne pitäs mennä asummaan.
Nii mie sain itelleni sellasen 48 meliöö olevan työpajan ihan ukkoiluun jee.
Nii mie sain itelleni sellasen 48 meliöö olevan työpajan ihan ukkoiluun jee.