Uncharted Seas Nelinpeli
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Uncharted Seas Nelinpeli
Tervehdys kaikki Sumppilaiset. Tossa ens viikon tiistaina 17.5 vois pelata laivanupotus peliä 2vs2. Itse tulisin Bone griffoneilla (jos ne ovat saapuneet tiistaiseksi)
Multa löytyy ainakin 2 "laina" laivastoa(kääpiöt ja örkit) jos omaa ei vielä omista samoin Mr.Rutabaga ja Mr.Warma omistaa toisen laivaston jota voi ehkä lainata kyseiseen peliin. Mulla on tulossa oma 4x4 pelipöytä laivasto peliin koitan saada tuotua sen kerholle juuri tuohon peliin
Keskitytään olennaiseen eli ampumiseen ja jätetään ne kortit toiseen kertaan
Aikaraja: 12 vuoroa
1.Bone griffons (Ghazz)
2. Liffi
3. Warma
4. Attor
Multa löytyy ainakin 2 "laina" laivastoa(kääpiöt ja örkit) jos omaa ei vielä omista samoin Mr.Rutabaga ja Mr.Warma omistaa toisen laivaston jota voi ehkä lainata kyseiseen peliin. Mulla on tulossa oma 4x4 pelipöytä laivasto peliin koitan saada tuotua sen kerholle juuri tuohon peliin
Keskitytään olennaiseen eli ampumiseen ja jätetään ne kortit toiseen kertaan
Aikaraja: 12 vuoroa
1.Bone griffons (Ghazz)
2. Liffi
3. Warma
4. Attor
Viimeksi muokannut GhaZz, Ti 17.05.2011 09:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Uncharted Seas Nelinpeli
Mie voin tulla meseen. En kyllä saa vielä lohari lordeja peliin mutta aina voin ottaa laina laivat.
~Sumpin hallituksen jäsen~
^dyslexics are teople poo^
Joo, kyl mä voin pelaa. En vielä tiedä pelaanko kääpiöillä vaiko Ralgardeilla, mutta toiset voin kyllä lainata. liffille ei varmaan kelpaa kummatkaan ku on niin rumia ;).
Älä ole tommonen. Kyllä mää sun ruskeil laivoil pelata jos niil et pelaa. Kai me otetaan muuten kortit messiin?
No mää voin tulla neljänneks ellei muita innokkaita löydy. :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Harmittaa, että en löydä mistään lohikäärmeen kortteja netistä jotta olisin voinut tesmiä niitä. Noh ehkä ensi-viikolla sitten.
http://www.spartangames.co.uk/downloads ... s_2010.pdfliffi kirjoitti:Harmittaa, että en löydä mistään lohikäärmeen kortteja netistä jotta olisin voinut tesmiä niitä. Noh ehkä ensi-viikolla sitten.
Tuolta ne löytyy niiden omilta sivuilta kaikki.
ei kun aatelin niitä toisia kortteja.Warma kirjoitti:http://www.spartangames.co.uk/downloads ... s_2010.pdfliffi kirjoitti:Harmittaa, että en löydä mistään lohikäärmeen kortteja netistä jotta olisin voinut tesmiä niitä. Noh ehkä ensi-viikolla sitten.
Tuolta ne löytyy niiden omilta sivuilta kaikki.
Aaa, juu niitä ei taida mistään saada, mutta ei ne nyt niin pakollisia ole edes. Eka peli kannattaa muutenkin pelata ilman niitä kortteja.
Kiitokset kaikille hyvästä pelistä ja ehkä ensikerralla olis kaikilla oikeat figutkin pöydällä (petskules postin palvelu...)
Itse tykkäsin juuri tuosta nelipelin modista :D ja pienillä sääntö muutoksilla siitä saadan ihan toimiva
Itse tykkäsin juuri tuosta nelipelin modista :D ja pienillä sääntö muutoksilla siitä saadan ihan toimiva
Aika pal takkiin tuli meillä. Mutta hauskaa oli.GhaZz kirjoitti:Kiitokset kaikille hyvästä pelistä ja ehkä ensikerralla olis kaikilla oikeat figutkin pöydällä (petskules postin palvelu...)