"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja LuuLarppi
To 25.06.2026 17:29
Keskustelualue: Figutori: Ostoilmoitukset
Aihe: O: Redemptor/Brutalis/Ballistus Dreadnought
Vastaukset: 0
Luettu: 6

O: Redemptor/Brutalis/Ballistus Dreadnought

Moi.
Yhtä "Primaris" luokan uudempaa Dreadnought mallia hakusessa mieluiten Redemptor versio.

Koottuna, osissa tai spruessa kaikki käy. Ekstra bitsejä alkuperäisestä sarjasta tervetulleita jos malli on jo koottu.
Tarjoa! Kiitän!

Siirry tarkennettuun hakuun