"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O: Redemptor/Brutalis/Ballistus Dreadnought

Tarvitsisi karkitkin maksaa, ja silti pitäisi saada figuja lisää? Raha ei riitä kaikkeen, mutta riittää paremmin, jos ostat figusi käytettynä. Tänne myös vaihtoilmoitukset.
LuuLarppi
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 16.01.2017 22:14

O: Redemptor/Brutalis/Ballistus Dreadnought

Viesti Kirjoittaja LuuLarppi »

Moi.
Yhtä "Primaris" luokan uudempaa Dreadnought mallia hakusessa mieluiten Redemptor versio.

Koottuna, osissa tai spruessa kaikki käy. Ekstra bitsejä alkuperäisestä sarjasta tervetulleita jos malli on jo koottu.
Tarjoa! Kiitän!

Palaa sivulle “Figutori: Ostoilmoitukset”