Vampiric Countejen konvertointi (Black Knights etc)
Vampiric Countejen konvertointi (Black Knights etc)
Yhä edelleen mietiskelen epäkuolleiden hankkimista. Pahvinen hautausmaani huutaa asukkaita, joiden hankkiminen johtaa kuitenkin uuteen armeijaan. Sehän selvä on.
Minua kuitenkin ärsyttävät nuo luuranko hepat, jotka mielestäni on varsin rumat. Noille siis vaihtoehto ratkaisua mietin.
Yksi mahdollisuus olisi kai hankkia näitä nykyisiä Bretonnian Errant knighteja, joilla on lakana pollet. Sen jälkeen käyttää skeletoni ja zombie boxin sisältöä tekemään näistä varsin hurjan näköistä porukkaa. Ei pitäisi kai liian vaikeaa olla, kun toisaalta lainaa kättä ja jollekulle uuden pään jne.
Ilmeisesti Bretonniaa pitäisi saada edullisesti vähintään siinä vaiheessa, kun uudet figut tulevat.
Ilmeisesti myös Empire voisi vaihtoehtona toimia. Tosin en niin pidä niistä kypäristä ja hevospanssarista, jota Empire käyttää.
Vastaavaa voisi ehkä jopa käyttää grave guardin conffimiseen. Sain noita Empiren figuja katsellessa idean, niistä silpoa epäkuollutta sakkia.
Olisiko heittää rakentavia vihjeitä, ideoita, käytännön neuvoja?
---Edit---
Päätin tuota otsikkoa vaihtaa koskemaan laajemmin Vampiric Counteja (Alkuperäinen oli "Vaihtoehto ratkaisua Black Knighteille?"), sillä noita pääsee ihan urakalla muuttelemaan. Ainakin aion omaa armeijaani muutella. En kuitenkaan halunnut uutta topiccia tehdä suotta. Annetaan keskustelun rönsytä.
Minua kuitenkin ärsyttävät nuo luuranko hepat, jotka mielestäni on varsin rumat. Noille siis vaihtoehto ratkaisua mietin.
Yksi mahdollisuus olisi kai hankkia näitä nykyisiä Bretonnian Errant knighteja, joilla on lakana pollet. Sen jälkeen käyttää skeletoni ja zombie boxin sisältöä tekemään näistä varsin hurjan näköistä porukkaa. Ei pitäisi kai liian vaikeaa olla, kun toisaalta lainaa kättä ja jollekulle uuden pään jne.
Ilmeisesti Bretonniaa pitäisi saada edullisesti vähintään siinä vaiheessa, kun uudet figut tulevat.
Ilmeisesti myös Empire voisi vaihtoehtona toimia. Tosin en niin pidä niistä kypäristä ja hevospanssarista, jota Empire käyttää.
Vastaavaa voisi ehkä jopa käyttää grave guardin conffimiseen. Sain noita Empiren figuja katsellessa idean, niistä silpoa epäkuollutta sakkia.
Olisiko heittää rakentavia vihjeitä, ideoita, käytännön neuvoja?
---Edit---
Päätin tuota otsikkoa vaihtaa koskemaan laajemmin Vampiric Counteja (Alkuperäinen oli "Vaihtoehto ratkaisua Black Knighteille?"), sillä noita pääsee ihan urakalla muuttelemaan. Ainakin aion omaa armeijaani muutella. En kuitenkaan halunnut uutta topiccia tehdä suotta. Annetaan keskustelun rönsytä.
Viimeksi muokannut Murhe, Ma 14.04.2003 22:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
TranssiApina
Itse tein Cold One knighteista ja Grave Guardi on tekeillä DEn erikoisjoukoista (Black Guard/Executioners). Muutenkin siis rakennan selkeästi kuolleen DE armeijan näköistä poppoota ja idea rakentaa epäkuolleet selkeästi jonkun muun armeijan pohjalle tuo vähän vaihtelua. Wampyyreillä on niiin paljon kaikkia kivoja konvertointimahdollisuuksia 
Edellinen yksikkö pohjautui Bretonnialaisten hevosiin yhdistettynä satunnaisiin osiin luurankohevosista ja ratsastajat saivat osia Skeletonboksista. Ihan hyviltä ne näytti. Tosin jos meinaa tehdä GraveGuardia Empiren figuista niin ehkä silloin kuitenkin myös Black Knightit Empiren hevosilla... tosin Undeadilla ei nyt haittaa vaikka kaikilla ei ihan identtistä kaakkia ole alla - pieni vaihtelu on vain eduksi.
Edellinen yksikkö pohjautui Bretonnialaisten hevosiin yhdistettynä satunnaisiin osiin luurankohevosista ja ratsastajat saivat osia Skeletonboksista. Ihan hyviltä ne näytti. Tosin jos meinaa tehdä GraveGuardia Empiren figuista niin ehkä silloin kuitenkin myös Black Knightit Empiren hevosilla... tosin Undeadilla ei nyt haittaa vaikka kaikilla ei ihan identtistä kaakkia ole alla - pieni vaihtelu on vain eduksi.
Re: Vaihtoehto ratkaisua Black Knighteille?
Minulla on sama ongelma. Tosin ostin jo Black Knightit, ennen kuin ajattelin konffaamista.. Taitaa mennä myyntiin ne.Murhe kirjoitti: Minua kuitenkin ärsyttävät nuo luuranko hepat, jotka mielestäni on varsin rumat. Noille siis vaihtoehto ratkaisua mietin.
Empiren hevosista saa varsin tyylikkäitä. Jos sinulta lyötyy VC:n armybook niin siellä on VC armeija konffattu Empiren figuista ja ainakin minun mielestäni nuo Knightit ovat siellä todella tyylikkäitä. Minä taidan konffata ainakin niistä omani.
Mitäh!? Jo toinen sama ongelma/idea. Katsoin juuri eilen figuja tähän ja nuo ennalta mainitut DoW:n pikemenit voisivat olla ehkä lähinnä, kun niillä on paljon armoreita. Luulen, että lähes kaikki raskaasti suojattu jalkaväki kävisi ja sellaisia figuja kannattaa etsiä.Vastaavaa voisi ehkä jopa käyttää grave guardin conffimiseen. Sain noita Empiren figuja katsellessa idean, niistä silpoa epäkuollutta sakkia.
Empiren swordsmaneja ja keihäsmiehiä katselin myös, mutta niistä konverttaus menee ehkä enemmän zombien tai skelejen puolelle. VC armybookissa (taisi olla zombi unitissa) on sellainen raskaasti panssaroitu tyyppi jonkin unitin sisällä siinä Empirestä konvertatussa armeijassa. Niitä kun saisi GG:ksi niin hieno tulisi, tosin se taitaa olla jonkin sortin chara, joten yksittäisten blisujen ostelu tulee vähän liian kalliiksi..
EDIT: Tuo raskaasti panssaroitu figu olikin yhdessä Empiren battle reportissa
Viimeksi muokannut Atsu, Ti 08.04.2003 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VonCarstein, suunnilleen tuon näköistä sakkia olin suunnitellut. En ehkä ollut ajatellut muokata heppoja yhtä voimakkaalla kädellä, ja toisaalta olin ajatellut muokata ritareita hieman enemmän kuolleen näköisiksi. Erityisen houkutteleva kohde olisi tehdä kypärän puolikas, josta paistaa vasemman puolen luut esille.
Miten sait siirrettyä kylkiluut hevoiselle?
Thunderi, Eniten minua kiinnostaisivat Empiren Greatswordit. Tosin niiden päiden conffiminen ja hattujen takaisin laittamisesta tulisi iso työ.
Eniten tässä arveluttaa, että conffaamisen kokeileminen on jäänyt yhden DE Black Guard halberdin muuttaminen suureksi yksiteräiseksi taistelukirveeksi.
Tulos olisi, että minun pitäisi hankkia figut, työvälineet ja varovasti harjoiteltava metallin conffausta. Toivottavasti pääsen kesäksi töihin, sillä saadulla valuutalla olisi kysyntää.
Miten sait siirrettyä kylkiluut hevoiselle?
Thunderi, Eniten minua kiinnostaisivat Empiren Greatswordit. Tosin niiden päiden conffiminen ja hattujen takaisin laittamisesta tulisi iso työ.
Eniten tässä arveluttaa, että conffaamisen kokeileminen on jäänyt yhden DE Black Guard halberdin muuttaminen suureksi yksiteräiseksi taistelukirveeksi.
Tulos olisi, että minun pitäisi hankkia figut, työvälineet ja varovasti harjoiteltava metallin conffausta. Toivottavasti pääsen kesäksi töihin, sillä saadulla valuutalla olisi kysyntää.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mä ajattelin vääntää omat black knightit bretonnian 5th edikan grail knighteistä. Ritareille vaihdan vain päät luuranko päiks.
Vaikkei ne hepat nyt luurankoja olekkaan niin saavat silti kelvata mulle. Nekin vois tosin vaihtaa luurangoiks 5th edikan undead horse maneista...
Vaikkei ne hepat nyt luurankoja olekkaan niin saavat silti kelvata mulle. Nekin vois tosin vaihtaa luurangoiks 5th edikan undead horse maneista...
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
tuhannen taalan mies
-
manmangler
- Viesti:
Re: Vaihtoehto ratkaisua Black Knighteille?
Itsellä on Mustina ritareina Empire + Brettonia (Osa figuista 3 tai 4 edikkaa)Thunderi kirjoitti: Mitäh!? Jo toinen sama ongelma/idea. Katsoin juuri eilen figuja tähän ja nuo ennalta mainitut DoW:n pikemenit voisivat olla ehkä lähinnä, kun niillä on paljon armoreita. Luulen, että lähes kaikki raskaasti suojattu jalkaväki kävisi ja sellaisia figuja kannattaa etsiä.
Grave Guard on kokoelma Darkelves + Zombies + Skeleton + Chaos Warriors + Empiren ylim. käsiä, aseita kypäriä yms joita jäi mustista ritareista.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
Eräs toinen minua häirinnyt asia on oman vamppyyrin hankkiminen. Strigoit ovat niin varsin komean näköisiä VC kirjassa, mutta figut ovat suorastaan hirveitä. Viikonloppuna pitkät tovit käytin etsimällä sopivaa figua netistä, mutta haluamaani en löytänyt.
Kenties paras ratkaisu olisi ottaa Hordes of Chaokselta Chaos Fury ja siitä sitten joko confata tai sitten ainoastaan maalata sopivasti. Yhtenä vaihtoehtona voisi olla DE harpyijan siivet, mutta toisaalta furyn siivetkin ovat komeat, joskin pienen tuntuiset.
Varsinainen ulkoasu jollaista unelmoisin Strigoille olisi jokin VC kirjan Strigoi kuvan mukainen tai Call of the Cthulhu, The Complete Dreamlands lisäosan Xiurhn Servitor of the Nightin kuvan kaltainen (siinä on isojen risaisten siipien suojaan kyyristynyt hahmo, joka hyvin voisi olla ihmismäinen). Saattaisi jopa houkuttaa, josko tuollaisen osaisi muovailla itse.
Kenties paras ratkaisu olisi ottaa Hordes of Chaokselta Chaos Fury ja siitä sitten joko confata tai sitten ainoastaan maalata sopivasti. Yhtenä vaihtoehtona voisi olla DE harpyijan siivet, mutta toisaalta furyn siivetkin ovat komeat, joskin pienen tuntuiset.
Varsinainen ulkoasu jollaista unelmoisin Strigoille olisi jokin VC kirjan Strigoi kuvan mukainen tai Call of the Cthulhu, The Complete Dreamlands lisäosan Xiurhn Servitor of the Nightin kuvan kaltainen (siinä on isojen risaisten siipien suojaan kyyristynyt hahmo, joka hyvin voisi olla ihmismäinen). Saattaisi jopa houkuttaa, josko tuollaisen osaisi muovailla itse.
miksei kukaan oo ripannu lotrin sormus aaveita tai edes niiden ... erm ... hevosia (?)
mitä sitten jos jengi tajuaa että ovat lotrista...sen verran hienompia ovat ne kuin hammerin standardi kavioeläimet (joita muuten on kaikilla kyllästymiseen asti)...
itse pelaan aika pitkälti vaan 40k maailmassa, mutta jos hammeria pelaisin ja vieläpä epäkuolleilla, niin varmasti rippaisin lotria...ja voihan niitä aina konffata, vaikka taito pitää olla hanskassa tai muuten menee vaan hyvän sculptin ryssimiseksi
mitä sitten jos jengi tajuaa että ovat lotrista...sen verran hienompia ovat ne kuin hammerin standardi kavioeläimet (joita muuten on kaikilla kyllästymiseen asti)...
itse pelaan aika pitkälti vaan 40k maailmassa, mutta jos hammeria pelaisin ja vieläpä epäkuolleilla, niin varmasti rippaisin lotria...ja voihan niitä aina konffata, vaikka taito pitää olla hanskassa tai muuten menee vaan hyvän sculptin ryssimiseksi
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Noista lotrin ratsastavista sormusaaveista saa tosi hyvän näkösiä wraitheja hevosella kun vaan sen scythen siihen convertoi! GW ei itse nimittäin valmista wraithia ratsulla... Mitenkä muuten GW:n turnauksessa, jos konversiot on kielletty niin silloin wraithille ei voi ottaa ratsua??
Sincerely yours, Machiavelli.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
ja se että lotrin modelit on penempiä on puppua....ne on vaan realistisempia
ja mitä sitten jos jonkun epäkuolleen tuomioratsastajan heppa onkin pienempi kun jonkun imperialisisen veron kerääjän!?! after all, puhutaan kuitenkin KUOLLEESTA hevosesta...se on näivettynyt 
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
- Cacodemoni