Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Lienevat kuuluvat samaan kastiin kuin muiden valmistajien figut eli lähtökohtasesti on pannassa. Tosin oon mä pelannut geeweessä melkeen maalaamattomalla ja "lievällä" proksyllä, homma ei haittaa niin kauan kuin kukaan kiinnittää niihin huomiota ja vastustajalle sopii. Tuskin ne sua sentään pihalle sieltä heittää jos nyt satut muilla figuilla pelaamaan.
Tietääkseni itse sculptattuja figuja saa käyttää. Aika idioottimaista jos ei.
Kysymys:
Mitä nämä 'aallot' ovat? Kun täällä puhutaan esimerkiksi O&G:n ja demonien 'toisista aalloista'.
Onko tämä siis synonyymi sille, että armeija AB:ineen uudistuu monesti samassa edikassa?
Kysymys:
Mitä nämä 'aallot' ovat? Kun täällä puhutaan esimerkiksi O&G:n ja demonien 'toisista aalloista'.
Onko tämä siis synonyymi sille, että armeija AB:ineen uudistuu monesti samassa edikassa?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Se meinaa sitä että armeijalle julkaistaan figuja armeijakirjan uudistamisen jälkeen ja ne tuppaavat tulemaan samaan aikaan.
Jaa.
Onko demoneilla muuten nyt tulossa toinen seiskaedikan AB vai ovatko ne vasta uudistumassa seiskaedikkaan?
Onko demoneilla muuten nyt tulossa toinen seiskaedikan AB vai ovatko ne vasta uudistumassa seiskaedikkaan?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
aatami kirjoitti:Jaa.
Demoneilla on jo seiskaedikan armybook ja eivät ole uudistumassa. Miksi ihmeessä olisivat? Figujen toisesta aallosta on kyllä huhuttu.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- Khorne Marien
Mutta jos figut uusiutuvat niin uudistuuko AB ja Codex:kin, koska ostan juuri pari viikkoa sitten uusimman codexin ja AB:n, ja ketuttaa jos pitää ostaa taas uudet kirjat...
Eka aalto: ne figujulkaisut jotka tulee samaan aikaan uuden codexin kanssa.
Toinen aalto: ne figujulkaisut jotka tulee selvästi ensimmäistä myöhemmin, sisältää niitä figuja mille ei tullut uusia nappeja ensimmäisessä aallossa, ei vaikuta codeksiin mitenkään (siis se ekan aallon aikainen codex pätee yhä).
Esimerkin omaisesti Vulkania ja ironclad dreadia voi pitää toisen aallon julkaisuina, kun ekassa aallossa saatiin sternguardit vanguardit ja muut.
Toinen aalto meinaa siis vaan lisää figuja, ei mitään army bookkeja tai muita.
Toinen aalto: ne figujulkaisut jotka tulee selvästi ensimmäistä myöhemmin, sisältää niitä figuja mille ei tullut uusia nappeja ensimmäisessä aallossa, ei vaikuta codeksiin mitenkään (siis se ekan aallon aikainen codex pätee yhä).
Esimerkin omaisesti Vulkania ja ironclad dreadia voi pitää toisen aallon julkaisuina, kun ekassa aallossa saatiin sternguardit vanguardit ja muut.
- Khorne Marien
Kiitos minun ja Aatamin puolesta.Oberon kirjoitti:Eka aalto: ne figujulkaisut jotka tulee samaan aikaan uuden codexin kanssa.
Mitkä ovat screaming skull catapultin leveys ja pituus?
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Kutakuinkin 50mm ja 100mm, vähän alle.Weedeeo kirjoitti:Mitkä ovat screaming skull catapultin leveys ja pituus?
-
Hattivatti
Onko pelattavuus-laillista, että maalaan ultramarineja blood raveneiksi?
Lyhyesti, kyllä! Ellei sitten porukka kenen kanssa pelaat, ole täysiä kusipäitä, jotka eivät hyväksy sitä.Hattivatti kirjoitti:Onko pelattavuus-laillista, että maalaan ultramarineja blood raveneiksi?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Ei sillä napin värityksellä kyllä pitäisi olla mitään tekemistä sen kanssa, voiko sitä peluuttaa vai ei. Kerro vaikka että ultramariinisi tuntevat niin suurta myötähäpeää vastustajan puolesta, että aivan punastuivat.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Ultramariinit ja Verikorpit muutenkin käyttävät samaa Codexia, että ainut ongelma olisivat vain spessut, joihin on GW:kin sanonut että vaihtaakaa nimet jos käytätte eri Chapterissä niin kaikki on ok.Hattivatti kirjoitti:Onko pelattavuus-laillista, että maalaan ultramarineja blood raveneiksi?
-
tuli tikku
Terve taas kaikille.
Noniin, tällä kertaa kysymykseni liittyy imperial guardin Astropathiin. Sillä siis on se kyky että saan omille joukoilleni +1 reservi heittoihini, mutta mitäs jos kyseinen heebo tule yksikkönsä kanssa itse reservistä niin saanko minä silti sen +1 reserveihini vaikka Astropath ei ole kentällä silloin kun reservejä aletaan heittämään? Vaikka säännöissä lukee että saan bonuksen niin kauan kuin jätkä on hengissä mutta tarviiko siihen myös sen paikalla olon? (vastasinko jo itse omaan kysymykseeni?)
-tuli tikku kuittaa.
Noniin, tällä kertaa kysymykseni liittyy imperial guardin Astropathiin. Sillä siis on se kyky että saan omille joukoilleni +1 reservi heittoihini, mutta mitäs jos kyseinen heebo tule yksikkönsä kanssa itse reservistä niin saanko minä silti sen +1 reserveihini vaikka Astropath ei ole kentällä silloin kun reservejä aletaan heittämään? Vaikka säännöissä lukee että saan bonuksen niin kauan kuin jätkä on hengissä mutta tarviiko siihen myös sen paikalla olon? (vastasinko jo itse omaan kysymykseeni?)
-tuli tikku kuittaa.
Mikä on Strategy Rating? Sääntiksen sivunumero riittää.
Jos on liian kallis, Konvaa se!
En ole varma että onko tätä uusimassa edikassa ollenkaan enää, mutta minun 4. edikan kirjan sivulta 80 se löytyy.Quahua kirjoitti:Mikä on Strategy Rating? Sääntiksen sivunumero riittää.
Se on siis luku (1, 2, tai 3) joka kuvaa armeijan strategisuutta. Armeijan strategy ratingin ja muutaman nopan avulla voidaan ratkaista se että kumpi pelaaja valitsee pelattavan tehtävän.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
- Half-breed
5.ed. tuota ei ole enää olemassa. Tosiaan tuollainen se nelosedikkaan asti oli, paitsi että sille tuli käyttöä vain jos tehtävää heittäessä heitti tietyn luvun.ampusiili kirjoitti:En ole varma että onko tätä uusimassa edikassa ollenkaan enää, mutta minun 4. edikan kirjan sivulta 80 se löytyy.Quahua kirjoitti:Mikä on Strategy Rating? Sääntiksen sivunumero riittää.
Se on siis luku (1, 2, tai 3) joka kuvaa armeijan strategisuutta. Armeijan strategy ratingin ja muutaman nopan avulla voidaan ratkaista se että kumpi pelaaja valitsee pelattavan tehtävän.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
IG Basilisk sprue set
Ostin mealstromista IG basiliskin. Kokoamisohjeissa basiliskin kohdalla lukee seuraavaa:
Minun laatikossani on vain 8 spruea. Ei sillä ei niitä kahta tarvitse normi basiliskin kokoamiseen, mutta haluan ne silti. Onko pakkaus-, kirjoitus-, tuote- vai ostovirhe?If the box you have purchased contains a Imperial Guard Basilisk then you will have been supplied with the ten plastics frames shown above.
Si votre boîte contient un Basilisk de la Garde Impériale, alors vous y trouverez les dix grappes plastiques montrées di-dessus
Veikkaan kirjoitusvirhettä. Ostin ite samanlaisen boksin ihan eri kaupasta, suomesta, eikä siinäkään ollut chimeran kattoa (olisin halunnut), samaa itkivät warseerissa viime kuussa.