http://helldorado-forum.com/index.php?t ... 0#msg54040
Niille jotka tuota eivät ole vielä nähneet.
Ihan vain ihmisiä masentaakseni
Ihan vain ihmisiä masentaakseni
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Re: Ihan vain ihmisiä masentaakseni
Höh, toivoin jo jotain piristävää "sori, tämä peli menee sittenkin roskakoriin" - uutista.
No, eiköhän tuokin mene kasaan. Jahka Maelstrom saa niitä taas varastoon ja jaksaa kiikuttaa sen postiin.
No, eiköhän tuokin mene kasaan. Jahka Maelstrom saa niitä taas varastoon ja jaksaa kiikuttaa sen postiin.
Onpahan kammottava viritys tuo hahmo, en kyllä hommaa tota.
Tuo on tosiaan livenä vielä tyylikkäämpi hahmo, kaverini tilasi Euronymen samaan aikaan kun itse tilasin Kartikeyan ja pikku hiljaa molemmat tässä laajentaa listojaan. Eniten tuossa hahmon kokoamisessa mietityttää että ainakin kaverin mukaan kaikilla sieluilla oli jopa irtopäät ja toisesta olkapäästä puuttui iso pala jonka joutui stuffaamaan umpeen, toisin kuin isossa liskossani jossa oli selkeät ja lihaksien sekaan piiloutuvat saumat suurimmassa osassa palasia. Mikähän mahtaa olla ollut muiden pelaajien pahin figu koota?
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Omalla kohdallani ei ole mitään tolkuttomia hirveyksiä sattunut vastaan. Bran Carnothissa oli monta palaa, mutta kaikki sopivat kohdilleen. Ehkä peltileijona ja lautturi olivat ikävimpiä, kun joka sauma suunnilleen oli tilkittävä niin että kasaukseen meni lopulta yhtä paljon aikaa kuin maalaukseen, joka kiitollisesti olikin sitten suht simppeli urakka noiden kohdalla...
Tai ei. Matokasan kokoaminen oli ihan helvettiä, toisaalta: kukaan ei huomaa vaikka viitisen irtomatoa yli paristakymmenestä hävisi jo kasatessa ja muutama lisää käytössä... :D
Tai ei. Matokasan kokoaminen oli ihan helvettiä, toisaalta: kukaan ei huomaa vaikka viitisen irtomatoa yli paristakymmenestä hävisi jo kasatessa ja muutama lisää käytössä... :D
Minulla on kanssa melkein kaikki HD-figut menneet oikein kiltisti kasaan. Deserterien ja Spadassiinien ohuet ranteet meinasivat vähän temppuilla ja Don Quichote oli kanssa melkoinen luuviulu, jossa oli monta ohutta osaa. Noitten parin pikkuasian lisäksi ei ole yhtään isompia ongelmia ollut, Georgia myöten kaikki olleet helppoja koota.
-Roope
-Roope
Tuolidemoni oli aika paha :) Niin sanokoon muut sitä lihademoniksi, mutta minun ranskantaidolla se kääntyy tuolidemoniksi ja raivot ovat luonnollisesti kolerademoneita.
Niin tuolidemonilla on käsiä ympäriinsä jokapaikkaa ja pakkohan ne on pinnata kaikki, vaikka niissä onkin valmiit tapit olevinaan. Ei niistä oo mihinkään. Lopputulos oli kuitenkin aika näyttävä.
Niin tuolidemonilla on käsiä ympäriinsä jokapaikkaa ja pakkohan ne on pinnata kaikki, vaikka niissä onkin valmiit tapit olevinaan. Ei niistä oo mihinkään. Lopputulos oli kuitenkin aika näyttävä.
Luumumehu on soturien juomaa