"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ilmottautuminen peli-iltoihin.

Haminan ja Kotkan peliporukat

Valvoja: Peliporukkavalvojat

666Eldsu

Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.

Viesti Kirjoittaja 666Eldsu »

kelpaisiko kellee pelit keskiviikoks?
klo 17?
tai klo 16 (mutta silloin en ole vielä itse paikalla)
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Currynator

Viesti Kirjoittaja Currynator »

Mie voin tulla. Pääsin kokeista läpi joten mulla on kokopäivä aikaa. Kysyn jo valmiiksi: Mitä pelejä paikalle tulevat haluaa pelata? Inqua vai perus hammeria? Osais valmistautua paremmin.
AssioN

Viesti Kirjoittaja AssioN »

Sotavasaraa itse haluaisin. Ja itse voin ilmaantua jo 16 kun pääsen aikaisemmin.
-Viilasimme puolipilkusta pilkun pois, saamme siis @ merkin.
Olemme siis kehittäneet pilkunviilaamisen huippuunsa.
666Eldsu

iqnua! iqnua!
paitsi jos jesse tahtoo perus vasaraa, sitten täytyy luottaa noppaan.
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Shadowdwarf

Viesti Kirjoittaja Shadowdwarf »

Tää??? Voitais myö kai sitä inqua pelatakki huomenna. Joo eli monelta aloitetaan 15.30 vai 16?
Currynator

Mulle käy kumpi vaan. Eemihän ei ehtinyt enne 17 paikalle joten voitais tulla klo 15.30 nii ehittäis pelata pikkupeli hammeria ennen teidän inqua.
AssioN

Agreed.
Mutta perjantaina jos on peliä niin voitais pelata joku isompi hammeri peli.
666Eldsu

eli huomenna peliä. mut monelt?
14.30?
Keine's staggering song.
Currynator

Tulen ehkä pelaamaan. Katson mikä on fiilis huomenna joten ilmoittelen silloin.
AssioN

Vai tuletteko te taas heti koulun loputtua sinne?
666Eldsu

eeeeiiiiii.(silmät pyörii päässä)
miksi me niin tehtäisiin? >XP
Keine's staggering song.
AssioN

Eli tulette
Marsutin

Viesti Kirjoittaja Marsutin »

En kestä tota haukkumista/viisastelemista sun muuta.Kiitos kivoista peleistä karri ja peetu,toivon että joskus voitaisiin vielä pelata muutama peli...ja karri pelaisit joskus dow2!!
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
AssioN

Ei voi joku suuttua noin helposti vai oliko kettumainen päivä koulussa? Itsekin olet viisastellut samalla tavalla meille(minulle) ja nyt alat vineemään että me "kiusaamme" sinua. Ja esimerkki mitä olet sanonut minulle toinen kerta kun olin katsomassa "Ootsie vähä typerä ku sie tulet tänne vaa kattoo ku myö pelataa etkä ite tee mitää?" tai jotain tuollaista sinä sanoit minulle.
Eli arttu en sanoisi sinuakaan maailman mukavimmaksi henkilöksi.
Btw: unohdit mittasi.
Btw2: Dawn of War 2 on paska peli.

Tässä on minun mielipiteeni eli ei tarvitse alkaa vedellä hernettä nenään TÄSTÄ, siinä kaikki mitä minulla oli sanottavaa(ehkä).
666Eldsu

huomenna pelii klo 12. ketä tulos?
Keine's staggering song.
Marsutin

Viesti Kirjoittaja Marsutin »

sanoo herra joka juoksi koulun lasi ovesta läpi...
PS. peetu oisko mahollista et voisit tuua mun mitan ja templatet kouluu maanantain?
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
AssioN

Niin se on aika hyvä vitsi kavereiden kesken enkä todellakaan häpeä sitä. (Enkä ymmärrä miksi edes pitäisi.) Ja kuten sanoin ei tarvi vedellä hernettä nenään.
Currynator

Nyt lakatkaa toistenne haukkuminen. Ja nyt vanhimpana henkilönä puutun tähän ja sanon että kyllä te kiusaatte Arttua. En tiedä mitä tänään tapahtui mutta nähtävästi meni raja rikki. Turhan monta kertaa oon kuullut että joku kommentoi Artun pelaamista, Artun kommenteja tai maalauksista ilkeästi. Esim. kun näytän uusinta maalaamaani figua niin joku sanoo Artulle "Katso tähän sie et koskaan pysty!". Kiva mennä vertaamaan henkilön, joka on harrastanut Warhammereita 10 vuotta, figuja toisen figuihin joka on harrastanut 1/2 vuotta. Kyllä niistä saa kommentoida mutta mielummin niin ettei toinen saa pahaa mieltä.

Arg! C'mon! Ootte melkein aikuisia (pois lukien Arttu ja Peetu) mutta käytäydytte kuin lapset! Myönnän että Arttu joskus ärsytti minuakin mutta en kertaakaan sanonut sitä Artulle päin naamaa ja tämä oli silloin kun hän ei vielä osannut sääntöjä (jos näin totta puhutaan minulla on ollut pahaa sanottavaa kaikista teistä ja teidän ärsyttävistä puolista mutten koskaan sanonut koska se olisi ollut ilkeää :D). Virheistä oppii ja omasta mielestä Arttu osaa jo ihan hyvin pelata. Se näkyy jo sillä että hän on myös alkanut voittamaan taisteluja (minulla meni 40k:ssa 3 vuotta ennenkuin voitin ekan taisteluni, että sillee :P).

Mitä tulee Artun viisasteluun. Oletteko ottanut huomioon että Arttu saattaa viisastella teille sen takia että te kiusaatte häntä.

Anyway. Toivon että porukka oppii tästä ja pyytää anteeksi Artulta. Itse en haluaisi menettää peliporukkaa minkään syyn takia ja varsinkaan kiusaamisen takia.

Btw: DoW 2 hyvyys on mielipide kysymys ja omasta mielestä peli on OK. Parannettavaa olisi mutta kyllä sitä tykkäsin pelaa ja netissä se on vielä hauskempi jos vain hyviä vastustajia löytyy (ei liian hyviä jolloin saan turpaa).

Ps: Oon tulossa huomenna saarnkrgmh, siis pelaamaan.
AssioN

Njoo kyl täytyy myöntää et kyl sitä on tullu arttua ärsytettyä ja kiustattua mutta se johtuu varmaankin siitä että hän muistuttaa (omasta mielestäni) veljeään SILLÄ en ollut ihan parhaissa väleissä hänen kanssaan(haukuimme toisiamme ja vittuilimme). Toivottavasti ymmärrät (olin samassa uskossa että Arttu on samanlainen kuin veljensä.)? Tuosta maalauksesta minä uskon että Arttu maalaa minua paremmin sillä itse en edes jaksa maalata figujani kuin pikku hiljaa ja huonosti tai en ollenkaan, voitte aivan suoraan sanoa että ne ovat aivan paskoja sillä itse olen sitä mieltä(jos haluatte voin väsätä vaikka jonkun neonvalo kyltin jos lukee että ne on surkeita). Ja mitä vielä lisää tulee tuohon Artun viisasteluun niin minun kohdallani Arttu aloitte sen haukkumalla minua tyhmäksi josta minä jatkoin, jatkoin, jatkoin ja jatkoin liiankin pitkälle. Tiedän itsekin että olen ollut olen ja tulen olemaan ylimielinen kusipää mutta se on mitä minä olen, vaikea sitä on pysyvästi omaa persoonaa muuttaa muiden mieliksi.

Ja se loppu mitä tapahtui niin oli se muistaakseni kun Jesse sanoi että Arttuhan voi pelata ja hävitä minua vastaan läpällä kai?? Kai se oli läppää?

Ja nytten kun alan miettimään niin huomaan että olen ollut lapsellinen ja myönnän sen. Karri tuossa luultavasti ollakin oikeassa että Arttu viisastelee meille sen takia että me viisastelemme hänelle.

Ja minulle voit sanoa aivan suoraan mistä piirteistäni et pidä ja mistä et pidä yhtään en pahastu totuin siihen jo koulussa kun minulle kettuiltiin suurin piirtein joka päivä(ja huonon muistini ansiosta unohdan sen jo tunnin päästä keskustelusta).

Itse voisin olla valmis jopa pyytämään anteeksi jos Arttu voisi lopettaa minulle viisastelun ja minä lopetan hänelle viisastelun. Ja parempi asia se on että pelaajia on enemmän kuin vähän.

Olenko minä sanonut Artulle että ottaa mallia sinun figuistasi? Jos olen muistini on todella huono.

Jos palaamme vielä dowiin nin itse en pidä siitä koska grafiikka on täyttä schaissea, liikaa bugeja vaikka on kaikki päivitykset, rakentaminen on otettu pois, nettipeli juustoaa minulla. Eli dow 1 on parempi kuin 2 omasta mielestäni.

E: Ja myönnän haukkuneeni Artun figuja, mutta paljonpa minulla on varaa sanoa mitään niistä.

Tässä on minun puollustus puheeni.
Over and out.
Shadowdwarf

Viesti Kirjoittaja Shadowdwarf »

Okei, myönnetään että ehk' sitä tuli mentyä pikkasen liian pitkälle. Voi olla että johtuu siitä että mua on kiusattu. Mutta anyway, se oli ihan vitsillä mitä sanoin viimeiseksi, koska mulla oli oletuksia että Arttu ei voittaisi Tommia, mutta eihän sitä koskaan tiedä ja toisaalta harvoin itsekään voitan, mutta eihän sitä pelata voittamisen takia vai pelataanko? (En itse ainakaan pelaa voittamisen takia vaan sen takia että se on hauskaa ja mukavaa ajanvietettä, kiitos hyvien pelikaverien (kyllä, Arttu, sinäkin kuulut hyviin pelikavereihin).

Eli eli Anteeks, Arttu, ja toivon että voit pelata myös meidän muidenkin kanssa kuin Karrin ja Peetun. Minä ainakin haluaisin vielä pelata kaaoksellani Captain Orteganin lojalisteja vastaan, ok?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hamina & Kotka”