"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2.25K Delf

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kalis

2.25K Delf

Viesti Kirjoittaja Kalis »

Sorruin ostamaan dreadlordin cold onella ja pitihän sille nyt joku käyttö keksiä.

Characters

Dreadlord -255pts
-HA, SDC, Shield
-Caledor's Bane
-Pendant of Khaeleth
-Cold one
Siinähän se. Halpa ku makkara

Death Hag -225pts
-BsB, Cauldron of Blood
Ihan kiva

Master -134pts
-Halberd
-Armor of Darkness
-Ring of Hotek
Elintärkeä hotekkikuski. Menee siellä missä hotekkia tarvitaan.

Core

2x10 Xbowman -210pts
-Musicians

20 Warriors -180pts
-Shields, Full Command
-War Banner
Perus boksi

10 Corsairs -100pts
-Handbows
Yrittää tehä jotain....

5 Dark Riders -117pts
-RxB:s, Musician
Perus

5 Harpies -55pts
Sitä samaa

Special

6 Cold one Knights -251pts
-Full Command
-Standard of Slaughter
-Null Talisman
Lippu voi olla vähän overkilliä jos kenu tänne menee, mutta tarkotus on pyyhkästä ykkösellä läpi

5 Cold one Knights -143pts
-Musician
Kyllä ne jotain tekee

14 Executioners -223pts
-Full Command
-Banner of Murder
Nää hakkaa kaikki.

10 Shades -180pts
-Great Weapons
Hyvää mättö- ja ampumisvoimaa

Rare

Hydra -175pts
On se jännä...

Sellasta...
Total: 2249pts
Magiapuolustus nyt on aika heikko kun mitää 150 pojon rullakuskeja oteta. Ampumista on ihan hyvin ja mättövoimaa löytyy.
No, Kommenteja!
Viimeksi muokannut Kalis, Ke 19.08.2009 14:18. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Praise Helix!
zer0
Viesti:

Re: 2.25K Delf

Viesti Kirjoittaja zer0 »

Näyttää ihan kivalta listalta, mutta tavallaan tuo Sword of Ruin mietityttää minua. Caledor's Bane on yleensä se minun valinta, koska kylmiöt menevät sillä chargella läpi, tuo tämä lance jo niin kovan strenan, että siinä harvat armourit kestävät. Toisaalta jos jämähdät paikoilleen, kuulosta Sword of Ruin paremmalta. Yleensä itse vain en jämähdä paikoilleen vaan overrunitan tai otan pataan overrunilla, kun matchupit on perusta... en tiedä millaista teillä sitten pelataan.

Toinen mikä 'yllättäen' mietityttää, ovat nuo Corsairit. Tosiaan tuo miten ne nyt ovat sinulla, on se ainoa miten ne toimivatkin varmaankin (itse en siis peluuta koskaan) flankin turvana.

Jos haluat AP bannerin, ota toisilta ampujilta kilvet pois ja vaihda juuri tuo maaginen lelu toiseen ja sopivasti saat 25 pointsia, onko sitten sen arvoista? Sinähän sen päätät...

Yleisilmeeltään aika perusdelffiä minulle, ja minä peluutan kylmiö loordia usein. Muutamia mahdollisia viilauksia.

0Edit: Sä oot kusessa magiavuorolla. Nulli ois tehny gutaa kylmiksille... jotenkin tuntuu, että ne on se yksikkö, joka imee sitä lämää jne. Tai sitten vaan blokkailet vastustajien lossia niihin.
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
Kalis

zer0 kirjoitti:Näyttää ihan kivalta listalta, mutta tavallaan tuo Sword of Ruin mietityttää minua. Caledor's Bane on yleensä se minun valinta, koska kylmiöt menevät sillä chargella läpi, tuo tämä lance jo niin kovan strenan, että siinä harvat armourit kestävät. Toisaalta jos jämähdät paikoilleen, kuulosta Sword of Ruin paremmalta. Yleensä itse vain en jämähdä paikoilleen vaan overrunitan tai otan pataan overrunilla, kun matchupit on perusta... en tiedä millaista teillä sitten pelataan.
Joo-o en yhtään ajatellu, mutta nyt menee kyllä vaihtoon. On str 7 kuiteski jotain.
zer0 kirjoitti:Toinen mikä 'yllättäen' mietityttää, ovat nuo Corsairit. Tosiaan tuo miten ne nyt ovat sinulla, on se ainoa miten ne toimivatkin varmaankin (itse en siis peluuta koskaan) flankin turvana.
Tavoite on yrittää löytää niille joku järkevä taktiikka (joku muu kun kulman pitäminen), mutta eipä ole vielä onnistunut, vaikka monta peliä on tullut niillä pelattua. Ja nehän ei lähde.
zer0 kirjoitti:Jos haluat AP bannerin, ota toisilta ampujilta kilvet pois ja vaihda juuri tuo maaginen lelu toiseen ja sopivasti saat 25 pointsia, onko sitten sen arvoista? Sinähän sen päätät...
On se, kun niitä KB:ja ei aina tule niin onhan se -4 saveen aina mukava. Ja sitten uskaltaa mennä blokkeijakin huitomaan, kun voi hand weaponeita käyttää. Tosin kun niille kylmiksille tunkee sen nullin, niin pitäs molemmat kilvet pois ottaa. No ei ne crossarit kuiteskaa mitää closista oo voittamassa.
Praise Helix!
zer0
Viesti:

Kalis kirjoitti:On se, kun niitä KB:ja ei aina tule niin onhan se -4 saveen aina mukava. Ja sitten uskaltaa mennä blokkeijakin huitomaan, kun voi hand weaponeita käyttää. Tosin kun niille kylmiksille tunkee sen nullin, niin pitäs molemmat kilvet pois ottaa. No ei ne crossarit kuiteskaa mitää closista oo voittamassa.
Jep kyllähän -1 save heittoihin lisää, on 16.7% enemmän mahdollisuuksia mokata ;). Itse ennen pidin rxb porukoilla kilpiä mutta olen myöhemmin huomannut sen olevan sellainen, että sieltä ne pisteet on aina helpoin raapaista. Yleensä kyllä se on menetetty peli, jos tuo 10 kokoinen rxb rygä ottaa chargea vastaan, ellei satu älytön munkii S&S :iin. Olen ottanut käytäntöön, että laitan ne aluksi pelkällä musikantilla ja sitten vasta lopuksi katson riittääkö pisteitä kilpiin.

Ainiin jos haluat joskus Dreadlordista oikein voimamiehen, ota siihen vielä PoS päälle. Nyt ei näytä listaasi mahtuvan, eikä sitä pakosti edes tarvitsisi mutta turvaa maksimaalisen mättötehon, jos satut jumahtamaan klosikseen toisellekin roundille. Olen kyllä itse joskus käyttänyt sitä chrgen kanssa samalla ja pistänyt puntilla 10 kaveria lakoon. En vain muista mitä oli vastassa.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Kalis

Oishan se pottu ihan kiva, mutta on vähä kallis ja voi olla, ettei hyödy koko pullosta pelin aikana.
Mutta ajattelin jos heittäis listasta Hotekki duden kokonaan pois, Hotekki pomolle, pomon Pendantti Regeen, warrujen War Banner pois, toisten crossareiden muusikko pois ja Exeille mukaan Assasini adhd+RoK+Manbane. Vois olla ihan toimiva kun joku sattuu sinne exeihin chargaamaan (Lähinnä Chaos Knightit, Chosenit, Dragon Princet ja kaikki muu mukava moni atackinen cavarly.)
Olisiko mitään järkeä?
Praise Helix!
zer0
Viesti:

No juu mutta en rupeaisi charrua vaihtamaan enää assassiniin, koska sulla on sitten vain kaksi charrua noinkin isossa listassa. Voithan sä vähän muuttaa tuon hotekki kaverin vempeleitä. Toisaalta jos sen Hotekin laittaisit juuri tuolle kylmiölle, olisi se nopeammin siellä vastustajan linjoissa. Pata kuitenkin voi jo buustia ihan tarpeeksi Exejä. Ja taas toisaalta, jos siellä olisi se Assassin, tulisi kyllä aika hyvä juustotus exeistä. Itsekin voisin pelata... Tosiasia on vain se, että assassin ei kestä, jos joku voi sitä lyödä mutta Master kestää. Ja saathan sillekin ASF :in taikakamojasi muuttamalla.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”