Turku Fanatic 09
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Turku Fanatic 09
Noniin. Näytti tuon turnauksen threadi ilmestyneen keskusteluihin. Ketäs olis näihin taistoihin lähdössä? Itse ainakin ajattelin BoCeilla mennä FaBan puolelle pelailemaan. Todennäköisesti Tampereelta päin menisin itse, ellei nyt sitten jää siitä kiinni, että tarvitaan kuski. Voin hätätilanteessa kyyditä yhden autollisen E-Pohjanmaalta viime vuoden tapaan, mutta lähtökohtaisesti tosiaan Tampereelta tulisin suoraan.
Re: Turku Fanatic 09
Eiköhän sinne jonkinlainen kööri taas koota. Itse kans autolla liikkeellä. Katsellaan sit lähempänä kuinka kyyditykset sumplitaan, kun iteki Tampereen suunnasta tulossa, ellen sit jaksa Seinäjoelle körötellä.
MUKANA.
En tiedä viel armeijaa tai peliä, pitää vähän tutkailla noita sääntöpaketteja ja kattoa saanko kumpaankaan peliin mitään kunnollista. Kimmon demoniarmeija on sitten jos ei muuta keksitä, lähtökohtaisesti olisi ihan kiva käydä yksi KUNNON FaBaturnaus helffeillä katsomassa minkälainen taso on ylipäätään ennenkuin viitsin lähteä täysin tuntemattomalla armeijalla liikenteeseen isoja numeroita vastaan. Toivottavasti Kimmolla ei ole mitään tätä vastaan?
En tiedä viel armeijaa tai peliä, pitää vähän tutkailla noita sääntöpaketteja ja kattoa saanko kumpaankaan peliin mitään kunnollista. Kimmon demoniarmeija on sitten jos ei muuta keksitä, lähtökohtaisesti olisi ihan kiva käydä yksi KUNNON FaBaturnaus helffeillä katsomassa minkälainen taso on ylipäätään ennenkuin viitsin lähteä täysin tuntemattomalla armeijalla liikenteeseen isoja numeroita vastaan. Toivottavasti Kimmolla ei ole mitään tätä vastaan?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Joo itsekin varmaan olisin tuonne lähdössä ku ei enää inttiäkään ole tollon. Itsekkin voin toimia kuskina, omalla autolla vissiin olisin tonne menossa mikäli ei mitään ryyppy reissua ole tuolloin. Eli munkin kyydissä tuonne pääsee. Ps portilla on ***** tylsää 2-5
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
varmaan vois mennä ekaa kertaa kokeilee...de:t turnauskuntoon vaihteeksi...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
joo mä ja todennäköisesti whkin ollaan tulos
Doddi, meitähän on lähdössä ihan mukava lasti. Kokeilen tehdä jotain listaa, niin saadaan tämä shitti pysymään vielä jotenkuten käsissä. Mukaan ovat siis (epä)virallisesti ilmoittautuneet:
- ZyDec0
- mr_fogg
- IRiaD
- Juhaaha
- Santso
- Laintime
- masa
- Seraphi
- Plagueis
Meitä on nyt se 9kpl semi/ilmoittautuneita. Vielä kai mahtuisi pari. Tällä hetkellä selvitään kahdella autolla.
Paidat pitää kyllä hommata tuohon mennessä. Tulee olemaan melkoinen näky kun läjä violettipaitaisia SeKalaisia tunkee portista sisään : P
Juhaaha, kokeiles potkia Hugaa hieman matkaan jos sillä sattuisi olemaan mahdollisuutta päästä tuolloin, meidän FaBa-tanner tarvitsee raskasta rautaa... Meitä on FaBassa nyt liian vähän.
IRIADedit: Updeittia.
- ZyDec0
- mr_fogg
- IRiaD
- Juhaaha
- Santso
- Laintime
- masa
- Seraphi
- Plagueis
Meitä on nyt se 9kpl semi/ilmoittautuneita. Vielä kai mahtuisi pari. Tällä hetkellä selvitään kahdella autolla.
Paidat pitää kyllä hommata tuohon mennessä. Tulee olemaan melkoinen näky kun läjä violettipaitaisia SeKalaisia tunkee portista sisään : P
Juhaaha, kokeiles potkia Hugaa hieman matkaan jos sillä sattuisi olemaan mahdollisuutta päästä tuolloin, meidän FaBa-tanner tarvitsee raskasta rautaa... Meitä on FaBassa nyt liian vähän.
IRIADedit: Updeittia.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
I'm In! Pitää kiiree vilkkaa maalata TAU-ukkelit messiin... jos ei ehdi, nii ruskeet spade-marsut yrittävät taas epätoivoisesti jyrätä xD
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Mulla on FaBan osalta sama pedoilla. Kiirusta vielä lisää mukavasti toi Sjoen turnaus. Heti kerralla lähti deadlinestä kuukausi :D
Ite taidan kyseiseen sjoki tapahtumaan tulla valvojaksi tai jottai muuta.. ei millää ehdi maalata kaamos äijiä ja tau ukkoja näi lyhyessä ajassa.ZyDec0 kirjoitti:Mulla on FaBan osalta sama pedoilla. Kiirusta vielä lisää mukavasti toi Sjoen turnaus. Heti kerralla lähti deadlinestä kuukausi :D
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
Jutustelin tässä Plaguesin(Tonin) kanssa ja häntä kiinnostaisi kanssa osallistua 40k puolelle.
Noniin, ilmottautuminen on auki, kirjoille ja nopiaa. Mä ja Juha vedettiin ittemme jo FaBaan, muut perässä vaikka sitten yatzihammeriin tai jtn.
IRiaD ei millään pahalla mutta voisit jo lopettaa tämän yatsaamisen. Kyl 40k:kin sitä taitoa vaatii siinä missä fabakin. Muutenhan säki voisit pärjätä 40k peleissä.
Itse jo ilmottauduin 40k puolelle.
Itse jo ilmottauduin 40k puolelle.
itse laitoin kans ilmottautumisen menee, mutta joudun vissiin varasijoille.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Miten niin varasijoille? käsittääkseni 40k ja faba turnauksiin on molempiin 60 paikkaa tarjolla, jot eiköhän sinne mahdu. 27 ilmottautumista vasta päivitetty sinne+10-15 joita ei oo taittu vielä kirjatasantso kirjoitti:itse laitoin kans ilmottautumisen menee, mutta joudun vissiin varasijoille.
Jees, FaBassa ollaan mukana.
Osui kyllä niin vyön alle, että jouduin repimään itsenki kirjoittamasta flamea takaisin ;)Mr_Fogg kirjoitti:IRiaD ei millään pahalla mutta voisit jo lopettaa tämän yatsaamisen. Kyl 40k:kin sitä taitoa vaatii siinä missä fabakin. Muutenhan säki voisit pärjätä 40k peleissä.
Mitäh, seittemänkö meitä on nyt sitten menossa?