Haastetopikki
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Haastetopikki
wamppi hakee myös vastustajia kuka vaan käy miköä armeija vaan (paitsi iriad) (se munkittaa) oikeastaan minä päivänä vain viikosta aina isoon fabaturnaukseen asti!! heittäkää rohkeasti haastetta!
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
No ainakin viikonloppuna 5-7 syyskuuta olen Pohjanmaalla käymässä, joten silloin sopisi hyvinkin pelejä aina 500 BP:stä 2500 saakka. Eli tuolle viikonlopulle itse tarttisin pelikaveria.
:< Jos proxyttais kingejä, niil ei voi irkuttaa?wamppi kirjoitti:wamppi hakee myös vastustajia kuka vaan käy miköä armeija vaan (paitsi iriad) (se munkittaa) oikeastaan minä päivänä vain viikosta aina isoon fabaturnaukseen asti!! heittäkää rohkeasti haastetta!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
no se vois käydä............
Palvelu on syvältä
Palvelu on syvältä
njoo munki pitäis saada vähä tatsia noihi puuhippeihin, kun ovat niin vähän käytössä....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Mo. Oltaisiin vissiin mahtipakaroiden kanssa tulossa sjoelle lauantaina. Eli tarvittaisiin 2 vastustajaa, peli koko max 2500, 2250 olisi parempi kuin hyvä.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Dark Elf69
Itse tulisin pelaamaan lauantaina mutta kun on varmaan töitä kotona :(
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
mä voin tulla toisesks vastustajaks jos saan jonku kaverin vaa messii1
Palvelu on syvältä
Palvelu on syvältä
Ite omistan jossain määrin vkolopu 40k:lle jos joku tällä tiedolla jotain tekee...
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
- Mahtipakarat
eieieieieiieieii pojaaat...
nyt kuules lauantaina pelaamaan liskoja ja fluffikkaita gobliineita vastaan varsinkin iriad ;). (saat ne witch elffit vihdoinkin?)
nyt kuules lauantaina pelaamaan liskoja ja fluffikkaita gobliineita vastaan varsinkin iriad ;). (saat ne witch elffit vihdoinkin?)
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
-Lord Borak The Despoiler.
jaa, no mä oon hordettamas lauantaina linnas kahen maissa...
no mä oon pitkiksessä varmaan noin kolmesta eteenpäin :! piippilään en astu jalallakaan lololol :d
Palvelu on syvältä
Palvelu on syvältä
santso ottaa fabat kans mukaan niin voi pelata, eiks jeh?
edit: tai dark elffi69, ei sulla kuiteskaan mitään töitä kotonas oo :P
edit: tai dark elffi69, ei sulla kuiteskaan mitään töitä kotonas oo :P
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Dark Elf69
Itse asiassa poljen raktorilla rehua siiloon ja käyn aina välillä koneella. eilenkin olin ollut koulussa 8 tuntia ja sen jälkeen suoraan rehua polkemaan 5 tunniksi. tänään en edes viitsi laskea tunteja kun tekisi jo pahaa ajatella...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Heitänpä ilmaan 1,5k haasteen nelkytkoon puolelle.
Löytyy figut kahteen totaalisen erilaiseen listaan, joten voin pelata useammankin pelin, mikäli samaa vastustajaa kiinostaa, tai vaihtoehtoisesti pelata samalla listalla kahta eri pelaajaa vastaan.
Pelaan siis eldareilla... Pohjoisessa väittävät minua hyväksikkin pelaajaksi, joten nyt olisi kiperä vastus tai osaava opettaja vastassa! Tartu siis haasteeseen ja soita! (Taisiis yv tai vastaus tähän ketjuun tai jotain...)
Ajankohdalla ei suuresti väliä. Kunhan nyt peliä saisi aikaan ennenkuin vieroitusoireet vie hengen :gasp:
Löytyy figut kahteen totaalisen erilaiseen listaan, joten voin pelata useammankin pelin, mikäli samaa vastustajaa kiinostaa, tai vaihtoehtoisesti pelata samalla listalla kahta eri pelaajaa vastaan.
Pelaan siis eldareilla... Pohjoisessa väittävät minua hyväksikkin pelaajaksi, joten nyt olisi kiperä vastus tai osaava opettaja vastassa! Tartu siis haasteeseen ja soita! (Taisiis yv tai vastaus tähän ketjuun tai jotain...)
Ajankohdalla ei suuresti väliä. Kunhan nyt peliä saisi aikaan ennenkuin vieroitusoireet vie hengen :gasp:
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Jooo samoin täällä heitän faban puolelle ETC komppi pelin 2k lauantaina tai sunnuntaina haastakaa!
Palvelu on syvältä
Palvelu on syvältä
hmmm kaippa voisin dark eldareitani ulkoiluttaa lauantaina, mutta jos kantti kestää voisin ottaa konvausvaiheessa olevan oblishordenkin mukaan?(saisko joku kasaan nelkkarin puolelle 1.8k listaa turun kompeilla? pitäis saada testattua tota omaa kokonaisuutta.)
Ei minua ainakaan oblihorde pelota! Jos saat sen mahtumaan 1,5k listaan niin voin pelata... Tai sitten voin pienellä proxytyksellä saada aikaiseksi turnausvastusta simuloivan 1,8k listan (on kuiten se 3k eldareita mukana...)
Vai kiinostaisko pelata peräti molemmat? :P 1,5k JA 1,8k? Minulla ainakin aikaa riittää...
Vai kiinostaisko pelata peräti molemmat? :P 1,5k JA 1,8k? Minulla ainakin aikaa riittää...
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Onnistuisko peliä viikon kuluttua lauantaina, eli tuolloin 5.9. Vastaan saisi kaksi ja puoli kiloa petoja :]wamppi kirjoitti:Jooo samoin täällä heitän faban puolelle ETC komppi pelin 2k lauantaina tai sunnuntaina haastakaa!
VC:llä taisit itse olla tulossa?