"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skirmisherien käyttö?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
rautapastori

Skirmisherien käyttö?

Viesti Kirjoittaja rautapastori »

Miten käytätte skirmisher yksiköitä? Perustatteko taktiikan ainakin osittain niiden varaan, käytättekö lähinnä täyteyksikkönä vastustajaa kiusaamassa vai jätättekö kokonaan armeijasta pois? Rotukohtaiset esimerkit kiinnostaisivat!
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

skinkeil ainaki pujahdan vihollisten yksikköjen välist ja meen metsästään yksinäisii heroja tai jotain unitteja
en luota täysin skirmishereihin pelissäni, mutta käytän aina, ei välttämättä saa pisteitä takas mut ainaki häiritsee vihollista pahemman kerran
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Minun Shadow warriorini ovat muutaman kerran päässeet loistamaan, mutta usein niiden hyöty jää vihulaisen häiritsemiseen. Ovat vielä kalliita, mutta käyttäisin niitä jo ulkonäön takia. Niihin on myös hyvä piilottaa maagit. Miltäpä kuulostaa kepeä 700 pts skirmish uniitti, jossa on yhteensä 9 modelia? Kolme maagia ja kuusi shadow warrioria.
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

Mut kuinka sä sillon scouttaat? Et varmaan mitenkään... Jaa no ite oon huomannu et ei oo mitään parempaa ku regimentti scoutteja pujottelemassa isojen vihollisblokkien välissä ampumassa kaikkea tavallisesta rivimiehestä ihan noihin war machineihin ja maageihin...
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Mad Larkin

Viesti Kirjoittaja Mad Larkin »

Riippuu armeijasta. Mun Wood Elffit oli lähhis armeija ja kaikki oli Skirmishaavia :) paitti Treeman.

Sanosin että ne on pääasiassa sotakoneita ja marssimisen estoa varten.
Hirtettäväksi syntynyt ei hukkumalla kuole
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ainakaan jousilla ei tuo vihollisten pudottaminen suju tehokkaasti. Jos onnistuu omat ripeän toiminnan joukot viemään vihollisen selustaan, sillä voia auttaa jotain taistelua, tai sitten viivyttää vihollista. Se on mukava, kun viholliset päättävät lähtää pursuttamaan sellaista pientä ryhmää omalla puolelle kenttää, samalla kun niitä kipeästi kaivataan eturintamaan.

Ja, niin....

Yleensä nuo omani laitan scouttaamaan metsään, ja jos niille ei löydy tärkeää käyttöä juoksutan maagit keihäsmiesten lomassa sinne pöpelikköön, jolloin niillä on suojanaan metsä, skirmishmuodostelma, ja muutama rivimies. Pure of heart, jos on jollain maagilla, niin eivät ota paniikkiakaan.
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Itse olen käyttänyt skaveneilla yhtä night runner porukkaa (skirmishereitä) ja yhtä gutter runner porukkaa (scout & skirmish). Yöjuoksijat suojaavat sivustaa ja suolistajat scouttaavat häiritsemään vihollisen marssimisia, ja sitten estävät esim dark ridereita toimimasta tehokkaasti.
tuhannen taalan mies

Kyllä ne jousetki toimmii, ainakin skinkeil, mut mä tykkäänki niist ku niil on ne poison arrowssit
Dru Perim

Re: Skirmisherien käyttö?

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Omassa DE-armeijassani on aina ainakin 1 scout-osasto - yleensä useampi. Olen myös käyttänyt listoja, joka on perustunut ammuntaan ja silloin Delffien scoutit ovat olleet erinomaisia. Ei vain pidä odottaa, että niillä pudotetaan T4 tai save 2+ porukkaa, mutta kaiken muun niillä saa ammuttua. Isoilla yksiköillä keskityn ampumisen ja pienemmillä tuohon yllämainittuun vihollisen yksiköiden sivustoihin ja selustaan pujahtamiseen. Jo 5 DE-scouttia 10:llä laukauksellaan pistää monen yksinäisen velhon polvet tutisemaan ja hidastaa mukavasti kaikkien marssimista.

Dru Perim
tuhannen taalan mies

Re: Skirmisherien käyttö?

Dru Perim kirjoitti:Omassa DE-armeijassani on aina ainakin 1 scout-osasto - yleensä useampi. Olen myös käyttänyt listoja, joka on perustunut ammuntaan ja silloin Delffien scoutit ovat olleet erinomaisia. Ei vain pidä odottaa, että niillä pudotetaan T4 tai save 2+ porukkaa, mutta kaiken muun niillä saa ammuttua. Isoilla yksiköillä keskityn ampumisen ja pienemmillä tuohon yllämainittuun vihollisen yksiköiden sivustoihin ja selustaan pujahtamiseen. Jo 5 DE-scouttia 10:llä laukauksellaan pistää monen yksinäisen velhon polvet tutisemaan ja hidastaa mukavasti kaikkien marssimista.

Dru Perim
Siinä on yksi joka on kanssa älynnyt ampuvien skirmishereiden hyödyllisyyden :wink:
`Oni

Viesti Kirjoittaja `Oni »

Plague Cencer Bearereilla kiertää kätevästi flänkkiin, ja vaikka siinä nyt savuttuukin aika hilpeästi omaakin porukkaa niin kyllä ne siitä flänkistä aika tahtiin läpiinki jyystää.

Jos nyt sattuu käymään vähän huonosti niin.. Nevermind :D
When all else fails, run like hell.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”