Nazreg kirjoitti:Rune kirjoitti:Itse en tajua oikein taas noita asentoja... Hyvin staattisen oloisia ja figuista odotan jo hyvinkin samannäköisiä jokaisesta.
Rune hyvä, oletko koskaan yrittänyt rankata nykyisiä klaani ***** rottia? :D
En kyllä ymmärrä miksi ihmiset aina vinkuu jotain dynaamisia poseja rank & filelle, ja kaikkia puista hyppiviä rottia jotka tekee volttia samalla kun seivästää kaaos lordia silmään. Sitten kun saadaan niitä dynaamisia poseja mitä kaikki haluaa niin vingutaan kuinka niitä ei saa mitenkään rankkeihin, jollei käytä samaa modelia ad infinitum ja armeija näyttää vieläkin retardimmalta.
Uudet skavenit rokkaa. Vois vihdoinkin tehdä armeijan niistä, kun modeleiden kanssa ei mene hermot kolmeen sekkaan.
Joku sähähtää nyt taas vähän turhan ärhäkästi. :D Vai kirjoitinko itse liian kärjistävästi?
Tiedän kyllä ihan hyvin tuon rankkautumisongelman. Tämän takia käytänkin itse hilparimiehiä free companyn sijasta. :) Ensinnäkin ne on siistimpiä, tavallaan, ja toisekseen companierien rankkaus on helvetillistä. Olenhan minä klaanirotat nähnyt, ja varsinkin skavenpelaajien ilmeet kun he yrittävät tehdä asialle jotain. Kuitenkin sähisen uusille empiremiehillekin ensisijaisesti samankaltaisten asentojen vuoksi. Ehkä sanat 'staattinen' ja 'dynaaminen' ovat vääriä kun keskustellaan siitä mitä tarkoitan. :)
Figujen asentojen samankaltaisuus ja puute variaation mahdollisuuteen häiritsevät ehkä eniten. Sama ongelma on sekä uusilla empiren state troopeilla, että delffien uusilla corsaireilla, mitä niiden kuvista ja omasta ensireaktiostani nyt muistan. Asennot olivat kautta yksikiöden samankaltaiset - kumarat ja eteenpäin nojautuvat. Vaikka haluaisin pystypäin seisovia suomuhaltioita, en niitä saisi ilman kovaa konverttausta. Lisäksi variaatio jalkojen kesken on lähinnä siinä, onko vasen vai oikea jalka kulloinkin edessä. Jos sekään.
Vähän tästä samasta syndroomasta kärsivät myös uudet klaanirotat. Valut ovat nättejä ja muutenkin laadukkaan oloista väkeä ovat uuden pikkurotat, mutta toivoisin edes sitä, että käsiä voisi halutessaan siirtää vähän sivummalle torsosta - tai että jalat voisivat olla muutenkin kuin peräkkäin.
Voisikohan noita sekoittaa hyvällä omallatunnolla vanhoihin klaanirottiin? Ehkä vähän paha paikka...
Allekirjoitan myös sen, että dynaaminen ei tarkoita suoraan käytännöllistä tai edes hyvän näköistä. Uudet war dancerit olivat 'dynaamisia', mutta mielestäni epärealistisia, kömpelöitä ja aiheuttivat lievää 'awkward' tunnetilaa. Mutta eivät ne pahoja ole lainkaan. :) Itsekin niitä käyttäisin.
Hyviä paketteja minun kokemukseni mukaan ovat olleet esim. kutosedikan empiren state troop laatikot. Niissä saan kokoilla juttuja, niisä saa pienehköllä vaivalla kaikennäköisiä ja -karvaisia, mutta fiksusti kokoamalla ne on helppo saada rankkautumaan. Ainakin melko helppo jos ei muuta. :)
Runedit\\ Mutta ovathan ne kuitenkin hienon näköisiä, eikä asennoissa niin vikaa ole. En sano että ne olisivat huonoja tai ikäviä. :) Ne eivät aiheuta fiilistä, että 'nyt teen rotta-armeijan!!!', mutta viimeksi saman fiiliksen ovat saaneet aikaiseksi lähinnä kutosedikan uudet delffit vuosi vuosia sitten, ja beastit. Ja upouudet huntsmenit. Ne ovat hienoja...