hyvät vai pahat
-
tuhannen taalan mies
- Teonanacatl
pahikset
Olen aina pitänyt pahiksista eli Orcs and Goblins.Gork ja Mork ovat ainoat oikeat jumalat.WAAGH!
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
-
tomb king of khemri
- Teonanacatl
Mun mielestä tompit on neutraaleja nehän vain púolustaa aarteitaan?Naukunaama kirjoitti:khemrillä oon fbeetä alottamassa. eli pahoilla
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
-
daemon slayer
- Viesti:
musta tuntuu, että aina kun on puhe skaveneista niin tämä minun kuuluisa juttuni kaivetaan kaapin pohjalta esilleThanguol kirjoitti:Thor kirjoitti:Ja sitten skavenit alkaa kasvattamaan peltoja ja lypsämään lehmiä.Thanguol kirjoitti:Skavenit eli maailman pahikset .Skavenit tuhoaa Empireä pikkuhiljaa ja sitten jonain päivänä Empire pyyhitään pois kartalta.
Niin ja ne tekee vielä kirnupiimää...
1+1=10
Mä kun luulin et ruttopiimääkillu vasarahemmo kirjoitti:musta tuntuu, että aina kun on puhe skaveneista niin tämä minun kuuluisa juttuni kaivetaan kaapin pohjalta esilleThanguol kirjoitti:Thor kirjoitti:Ja sitten skavenit alkaa kasvattamaan peltoja ja lypsämään lehmiä.Thanguol kirjoitti:Skavenit eli maailman pahikset .Skavenit tuhoaa Empireä pikkuhiljaa ja sitten jonain päivänä Empire pyyhitään pois kartalta.
Niin ja ne tekee vielä kirnupiimää...
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
-
elector count
Tuoreen kirjan mukaan kyllä tai sitten ne haluaa vain palauttaa maailmaan Old Onien suunnitteleman tasapainon ja järjestyksen eli tuhota kaaoksen saastaiset joukot... Mut kyl ne silti aika neutraaleja on.zebulba kirjoitti:Hei onko nuo liskot muka hyviksii!!!!!!!!!!! :x
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
-
Grand Admiral Prawn
50-50. Välillä voi heittäytyä sadistiseksi murhamieheksi ja välillä pelkastaa maailma rumiltä ölliäisiltä. Sama jakauma molemmissa peleissä, eli 40k'ssa Tau ja Dark Eldar, fantasyssa Dark Elves ja (pian) Liskot.
ps. Itse asiassa Liskot *ON* ainoita jotka voi oikeasti sanoa hyviksiksi - kaikki elvit ja ihmiset jä kääpiön käppänät vaan tappelee keskenään, Liskot ei edes tappele omaksi edukseen vaan Kaaoksen turmioksi. Sitä paitsi Liskojen yhteiskunta on aika toimiva, ne ei puukota toisiaan selkään niin kuin muut perushyvikset, *köh*intrigueatcourt*koff*.
Go liskot!
ps. Itse asiassa Liskot *ON* ainoita jotka voi oikeasti sanoa hyviksiksi - kaikki elvit ja ihmiset jä kääpiön käppänät vaan tappelee keskenään, Liskot ei edes tappele omaksi edukseen vaan Kaaoksen turmioksi. Sitä paitsi Liskojen yhteiskunta on aika toimiva, ne ei puukota toisiaan selkään niin kuin muut perushyvikset, *köh*intrigueatcourt*koff*.
Go liskot!