Miten hyviä aseita devourerit ovat?
Miten hyviä aseita devourerit ovat?
Olen ihmetellyt että, ovatko devourerit niin huonoja vai miksi niitä ei ole mainittu käytettävän missään lukemassani taisteluraportissa?
Pikkuveljelläni on tyranideja ja olen auttanut häntä armeijan suunnittelussa, ja olin ajatellut osalle yksiköistä devoja. Kysyin nyt varmuuden vuoksi, koska en halunnut pilata hänen pelimenestystään.Tämä on aika hölmö kysymys mutta en ollut varma siitä pitäisikö tämä laittaa alottelijoiden puolelle. Kiitos vastauksista!
Pikkuveljelläni on tyranideja ja olen auttanut häntä armeijan suunnittelussa, ja olin ajatellut osalle yksiköistä devoja. Kysyin nyt varmuuden vuoksi, koska en halunnut pilata hänen pelimenestystään.Tämä on aika hölmö kysymys mutta en ollut varma siitä pitäisikö tämä laittaa alottelijoiden puolelle. Kiitos vastauksista!
Re: Miten hyviä aseita devourerit ovat?
Niinno about kaikki eliitti-fexit ja melkein kaikki lentävät hivetyrantit käyttävät 1 tai 2 paria linkattuja devourereita... Isoilla mölleillä ne siis ainakin on hyviä, eikä niillä itseään jalkaan ammu vaikka antaisi gaunteillekkin.
Warrioreilla toimii hyvin, samoin isoilla möröillä. Itse en kuitenkaan Gaunteille pistäisi, lähinnä sen S2 takia. Onhan niitä kuteja tuplamäärä, kantamaa 6" enemmän kuin muilla pyssyillä ja living ammunition antaa sen tarvittavan rerollin. Henkilökohtaisesti tykkään eniten Fleshborereista.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
Entä ne toxin sacsit?
- Half-breed
No Gaunteista tulee Devourerin, ja pussien kanssa ihan liian kalliita. Kannattaa IMO jättää Devourerit janttereille jotka jopa osuisi, ja woundaisi niillä mukavasti.Pc-man kirjoitti:Entä ne toxin sacsit?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Gaunttein tehtävähän ei usein edes ole tappaa mitään vaan toimia yleisenä muurina todellisille tappojoukoille. Tämän takia on edes turha ajatella millä aseella ne tappavat eniten ja ottaa vain se halvin valinta sieltä listasta. Tärkeintä näillä on kuitenkin määrä ja se että ne pystyvät hidastamaan määrällällään vihollisen hyökkäystä todellisten joukkojen kimppuun tai tarvittaessa sitoa vihollisen yksiköitä lähikseen kunnes kovat lähis yksiköt pääset liittymään tappeluun.
Haluaisin tietää mitkä ovat yleensä niitä "tappoyksiköitä".
-
chematrich
fexit ja hivet ovat oikeastaan pakko uusimman codexin takia. muita hyviä ovat mielestäni warrut, ravenerit ja thropet, mutta hinta laatu suhteesta voidaan olla montaa mieltä.Pc-man kirjoitti:Haluaisin tietää mitkä ovat yleensä niitä "tappoyksiköitä".
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Outflänkkivät genetkin on ihan viimeistä huutoa. Inhottavia pikku veijareita. Otappa joskus näitä vaikka sen 2 peliin mukaan, niin kyllä vihu tykkää kyttyrää.
Ravenerit ei enää oo niin koviksia kuin aikaisemmin kun rending ei ole yhtä tehokas enää. Tapot jää hyvin vähäisiksi.
Ravenerit ei enää oo niin koviksia kuin aikaisemmin kun rending ei ole yhtä tehokas enää. Tapot jää hyvin vähäisiksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti