Turku fanatic

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runelord Ginit

Turku fanatic

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Heissan,
tämä olisi lähdössä näillä näkymin tuonne Turgussen fanaticiin Faban puolelle turnailemaan 17 ja 18 lokakuuta, ja kunhan autosta operoin silloin lasten turvaistuimen pois, niin 4 henkilöä sopii kyllä kyytiin mennen ja tullen. (Tietysti jos joku kyytiläisista on oikein miniatyyrimainen, niin säästyn istuimen poistamisen vaivalta:)
1.Joh.4:9-10

Lord Mikke

Re: Turku fanatic

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Mä olisin ainakin lähössä, ja ilmeisesti myös Maurgrim, Nontimetistä olen kysellyt ja hänkin saattaa olla tulossa. Koko turnaus on huomaavaisesti kirjoitusten jälkeen, joten mitään typerää häslinkiä ei ainakaan ole sinä aikana. Melko varmasti pääsen mukaan, ja kyytivaihtoehtoja on nyt muutama.

Jos siis sopii niin voin pummata kyytiin, turvaistuimessa tai ilman :D.
Peril of Warp

Maurgrim

Viesti Kirjoittaja Maurgrim »

Joo minä myös olen tulossa sinne faba puolelle ulkoiluttamaan silloin toivottavasti maaleissa olevaa empireäni. Mutta perhepoliittisista syistä tulen omalla kyydillä enkä pysty näillä näkemin tarjoamaan kenellekään kyytiä.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/

Nyarlothotep

Viesti Kirjoittaja Nyarlothotep »

Mä olen tulossa kai serkun kanssa sinne myös.
Kyyti selvinnee myöhemmmin.

attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Mulla on arpominen päällä olenko lähdössä, pitäs vähän turhan paljon maalaa figui lyhyessä ajassa.. Mut kyl kyyti kelpaa mahdollisesti jos olen tulossa. En tiiä, en tiiä.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat

Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

attor kirjoitti:Mulla on arpominen päällä olenko lähdössä, pitäs vähän turhan paljon maalaa figui lyhyessä ajassa.. Mut kyl kyyti kelpaa mahdollisesti jos olen tulossa. En tiiä, en tiiä.
Turun turneessa ei kaiketi tarvitse ihan jokaisen napin olla maaleilla päällystettynä, joten mukaan vaan vaikka vähän jäisikin uupumaan. Tietysti oma selkäranka ei varmaankaan anna periksi aivan harmaalla/hopeisella porukallakaan pelata...

Itse lähden turnailemaan counteilla,käpsillä tai wocilla (myöskin riippuen maalaustehokkuudesta), mutta kaapista löytyy 95% maaleissa oleva welffiarmeija, jonka voin nopsasti viimeistellä, jos joku haluaa lähteä sillä turnailemaan. Mikään Massacrejyrä se ei tosin koostumukseltaan ole, mutta ihan mukava lista pelailla.

Eli Lordi Mikellä kiinitys lastenistuinpaikkaan, ja Herrat Attor sekä Nontimetis mahdollisesti takakonttiin(onneksi on farkku, niin mahtuu)...
1.Joh.4:9-10

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”