TheEmu kirjoitti:Eli käytännössä tosiaan, jos teet konversion hyvin ja selkeästi, saat helposti käyttää. Jos puolestaan vaan maalaat Chargerin Renegadeksi, voi olla vähän nihkeempää.
Tällä kannalla itse olen, näin kotimaassa. Kumminkin aina olen suosinut paljon kaikenlaisia konversioita ja itsensä toteuttamista tässä lajissa (siis figupeleissä yleensä), niinpä mielelläni haluankin nähdä tälläisiä jatkossa. Tietenkin jos moista figua käyttää turnauksissa tai vastaavissa, niin silloin näkisin velvollisuudeksi vaan ilmoittaa mikä figu on "rankalla kädellä konvertoitu" toiseen tarkoitukseen tahi "count as" figu. Muita tuon lisäksi olevia "sääntöjä" en näkisi, paitsi että sillä on a) oikeanlainen ja kokoinen base, b) sääntökortti itse kuvatusta figusta (ja joku kohta arpoo jotain randomia kirjasta, mutta mielelläni itse ainenkin tutkin nopsaan sen kortin, kuin alan selaamaan kirjoja etsien kyseisen/kyseiset figun/figut) ja c) on lojaali alkuperäiskappaleelle tavalla tahi toisella. Vaikka hyvinkin paljon olen tutkinut lähes kaikki PP:n linjan figut mitä vaan on julkaistu ja niin edespäin, mutta en mie oikeasti ala muistella mille se random nappi piti näyttää (tosin ne pelissä "pahat" ja yleisimmät napit jostain kumman syystä jää aina mieleen), vaan kysyn aina vastustajalta mikäs hemmo tuo olikaan ja tarpeentullen tarkistan mitä se osasi. Tosin tähän voi myös vaikuttaa se, etten ole päässyt aktiivisesti pelailemaan viimeaikoina.
Mutta yeah, anyway, thumbs up vaan jos alkaa oikeasti konvertoimaan renegadea tuosta chargerista. Melkoisen helpohkoilla kikoilla voisikin saada ihan hienon ja erillaisemman tehtyä, kerran tässä aloin omaa Chargeria pyörittelemään hyppysissä.
Niin ja siinä vaiheessa jos on se tiukka ei linja konversioille ja count as figuille turnauksissa tai vastaavissa, niin suositeltavaahan on turnauksen/tapahtuman järjestäjän hihkaisevan asiasta, niin tietää allekirjoittanutkin jäädä suosiolla kotia tumputtamaan ^_^ Koska melkoisen monella WM/H pelaajalla täällä kotimaassa tuppaa olemaan se yksi tahi kaksi kriittistä nappia tällaisia.
EDIT: Niin ja unohtuihan se tietysti hihkaista, että suorannaisia proxyja en itsekään sallisi turnauksissa. Se vaan on jotenkin retardisminlaista ja väärin jos on kyseessä enemmän tahi vähemmän virallisesta turnauksesta kyse. Kaveripelithän nyt on asia erikseen...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.