"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Extra Armour?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Guardsman
Viesti:

Extra Armour?

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Miten tehdä? IGn tankeille helppoa käyttäen lisänä sivupalasia tankkipaketista, jokseenkin kallista, mutta toimivaa. Miten tehdä Rihnolle? Tai muille sellaisille tankeille?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Maalaat IG ukkoja mustiksi/ruskeiksi ja laitat niitä tankkien kylkiin kiinni, yhden kaverin ajatus... Tai vaikka jotain tosi kärsivän näköisiä ukkoja joiden selität olevan kerettiläisiä, miten vaan.

Muuten sitä voi tehdä ihan miten mieli tekee. Mun Rhinossa on Skavenien kilpiä vähän joka puolella.
zqmfgb
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Tilaat Forge Worldilta viralliset extra armourit... :D
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

saat tankille painoa kun lätkit siihen oikeeta peltiä.. suomalaisilla tokassa rähinässä oli kyljissä tukkeja joten risuista vaan puuta jalostamaan.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse olen käyttänyt telaketjuja. Lähinnä IG:n, kun niitä sattui olemaan ylimääräisiä. Ja niitä saa tilattua framessa, jota riittää useampaan tankkiin.

TÄSSÄ kuva, millaisen saa käyttämällä Lantikan telaketjuja. Mutta kuten sanoin, IG ketjuilla pääsee halvemmalla.

Itse laition tuohon keulaan palan kuten tuossa kuvassa, ja sitten laitoin katolle yhdet, noiden kylkiosien päälle. Kyllä ne panssaroimattomasta erottaa.

EDIT: Niin muistin juuri, että onhan minulla KUVAKIN siitä tankistani. Keulapanssari ei oikein näy, mutta nuo kattopanssarit kyllä.
Viimeksi muokannut Garoth, Ke 04.10.2006 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Ei etu panssari ole ongelma, mutta esim. steel legionin codexissa slamandereilla on rihnoissa semmonen hieno levytys sivuilla, kuinka semmosen saisi? Myykö GW erikseen lisä panssareita?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Vanhan mallisiin Rhinoihin taitaa saada GW:n Mail Orderista panssareita. Uuden mallisiin niitä saa vain Forgeworld:sta.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”