Eli eka listani kyseessä. Deneghra Warcasterinä kun sen sai Battlegroupista enkä jaksa muuta hankkia...Mutta asiaan:
Warwitch Deneghra
Deathripper
Deathripper
Delifer
Skarlock
Slayer
8 Bile Thralls
6 Mechanithralls
Brute Thrall
Pistol Wraith
Pistol Wraith
499/500
Mitäs ootte mieltä? Pistol Wraitheilla yritän vastustajan casterin kaataa sit Featti vuorolla...
500 pistettä Cryxiä
500 pistettä Cryxiä
Pelit since 01.01.2012
W/D/L
isot pelit:
Dark Eldar 6/6/2
patrol
Dark Eldar 1/0/1
W/D/L
isot pelit:
Dark Eldar 6/6/2
patrol
Dark Eldar 1/0/1
Re: 500 pistettä Cryxiä
Slayerin saa melkeinpä jättää parin testipelin jälkeen kotiin. Sinulla kun on noin paljon korroosiota listassa niin sen voisi vaihtaa vaikkapa Cankerwormiin, joka lyö paljon lujempaa jos vain vastustajaa on töhötetty joko bileillä, venomilla tai jopa defilerin laakilla. Tai sitten vaihdat defilerin kolmanteen deathripperiin, poistat pari bileä ja otat slayerin tilalta Nightmaren, joka on pelottava vehje jos valitsee kohteensa oikein.
Mutta pistoolikummitukset on hyvä juttu, Deneghran kanssa aivan loistavia.
Mutta pistoolikummitukset on hyvä juttu, Deneghran kanssa aivan loistavia.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Kyllä tuolla pitäs pärjätä :) Finetunata voit kyllä varmasti, mutta ku mk2 tulee ni peli on taas aivan auki. Vissiin Slayerkin on aika perverssi vehje sitten taas.
Juu ei slayeria kannata myydä pois, kannattaa odotella sen kulta-aikaa Mk2:ssa :)
In the heat of the blight/
...ja sitten kuitenkin unohtaa se kaappiin Nightmaren tieltä.Pseudok kirjoitti:Juu ei slayeria kannata myydä pois, kannattaa odotella sen kulta-aikaa Mk2:ssa :)
(no juu, tokihan me kaikki toivotaan Painajaiselle neffiä =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ei se slayer mikään turhin nappi mailmassa ole mutta ei mikään cryxsin kruunu jalokivikään ole. Itse listasta massan puute häisitsee itse vaihtaisin mahdollisesti bruten kahteen normi Mchen ja tiputtaisin mahdollisesti vielä yhden Bilen MC tilalle. Mc on hot kunhan tajuaa mitä niiden on tarkoitus tehdä.
Nothing to see here move along noob.