Power Spray
Power Spray
Tuli ostettua tuota power spraytä maalinpoistoon ja heräsi pari kysymystä:
1) Kannattaako siihen sekoittaa vettä?
2) Jos kannattaa, niin millä sekoitussuhteella?
Magnumit on täällä aina valmiina.
- Hands_of_blue
Re: Power Spray
Mitäs sitä turhaan laimentamaan. En kylläkään ole kokeillut, mutta ei se varmasti ainakaan tehoa paranna. Power sprayta kun voi käyttää vaikka kuukausia samaa satsia niin riittoisuudenkaan ei pitäisi olla ongelma.
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
1 & 2 - ei kannata.Kylis kirjoitti:Tuli ostettua tuota power spraytä maalinpoistoon ja heräsi pari kysymystä:
Laita ukot kuppiin ( metalliseen tai posliini tms.), ruiki sprayta päälle, anna vaikuttaa 10 - 15 min ja pese vedessä esim. vanhalla hammasharjalla harjaten.
Power spray on "oikeasti" tarkoitettu uunin puhdistukseen ja vastaavaan, joten suosittelen kumihanskojen käyttöä. Ilmeisesti tehoaa hyvin pinttyneeseen likaan ja rasvaan, koska minun pitää ostaa uusi pullo joka kerta kun sitä tarvin maalinpoistoon - emäntä on ruikkinut power sprayt uuniin.
Joo, aine kuivattaa kädet todella nopeasti. Jos käytät keijuvoimaa ilman hanskoja, kannattaa rasvata kädet jälkeenpäin tai ihoa kuoriutuu.armored walker kirjoitti: Power spray on "oikeasti" tarkoitettu uunin puhdistukseen ja vastaavaan, joten suosittelen kumihanskojen käyttöä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Hands_of_blue
Aine kyllä soveltuu yllättävän moniin paikkoihin. Varmaan kaikkeen mahdolliseen muuhun olen tuota suihkinut paitsi sinne uuniin, johon se alunperin on tarkoitettu. Luonnollisestikaan maalatuille pinnoille ei kannata käyttää jos haluaa ne maalit säilyttää.armored walker kirjoitti: Power spray on "oikeasti" tarkoitettu uunin puhdistukseen ja vastaavaan, joten suosittelen kumihanskojen käyttöä. Ilmeisesti tehoaa hyvin pinttyneeseen likaan ja rasvaan, koska minun pitää ostaa uusi pullo joka kerta kun sitä tarvin maalinpoistoon - emäntä on ruikkinut power sprayt uuniin.
No tämäpä selittää, miksi on iho ollut sormen päistä kadoksissa muutaman päivän.Day kirjoitti:Joo, aine kuivattaa kädet todella nopeasti. Jos käytät keijuvoimaa ilman hanskoja, kannattaa rasvata kädet jälkeenpäin tai ihoa kuoriutuu.
Vahingosta viisastuu... ehkä.
Maali kyllä lähti. Hyvää ainetta. Myös kattilanpohjat tulivat puhtaiksi.
-ile
Ei mulla kaikista lähde ollenkaan tolla powerilla.
Hapertuu vähän mutta ei lähde kokonaan.
Hapertuu vähän mutta ei lähde kokonaan.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
- Kaapelikala
Eihän powerspray poista maaleja, hammasharja sen tekee. Jos ensimmäinen kierros ei riitä, kannattaa laittaa toinen. Hangatkaa ennen vettä. Jos vettä laittaa ennen/samaan aikaan kuin hankauksen, niin powerspray lähtee pois eikä siis irroita.
Itse siirryin mäntysuovasta power sprayhin ja siitä sitten jarrunesteeseen (dot-3) eikä paaluta takas ole. Montahan figua on tullu jo putsattua maaleista samalla litkulla... Varmaan lähemmäs 100.