Last stand ja fight for Stokkenholm!Rune kirjoitti:Posteri on kohta valmis, ja vien sen ja ilmoittautumislomakkeen niin pian kuin mahdollista Fantsulaan. :)
Armeijat tehdään siis ilmeisesti niin, että Delffit, demonit, liskot ja VC saa 2000, muut 2250, ja spessut jätetään kotio tälläkin kertaa. Sit vaan tapellaan. Jotain skenojakin on tulossa!
Swedland ja Kyltymätön Fockenholm - 5. Kierros
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Swedland ja Kyltymätön Fockenholm - Tulossa pian!
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Veikkaan "First standia" ja "Fight for Fockenlandiaa" :)
Mut nyt ne on valmiit. Sääntötulostimet ja muut tulee sit myöhemmin, mut ilmoittautua voi vaikka jo tänään. Juliste tulee toivottavasti tänään ennen viittä. Luulen.
Kantsii varmaan varata armeijaan jokunen lohko ja lippu. Jossain objektiivinhallinnoissa ja sellaisissa ollaan varmaan aika Ostiumrevinnäisiä tänäkin vuonna.
Mut nyt ne on valmiit. Sääntötulostimet ja muut tulee sit myöhemmin, mut ilmoittautua voi vaikka jo tänään. Juliste tulee toivottavasti tänään ennen viittä. Luulen.
Kantsii varmaan varata armeijaan jokunen lohko ja lippu. Jossain objektiivinhallinnoissa ja sellaisissa ollaan varmaan aika Ostiumrevinnäisiä tänäkin vuonna.
Mä jätän demonit kotii :<
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Nyt kun Seba oikein kerjäämällä kerjäsi sitä Greater Demonia vastaansa? Kamoon. :)Pikku kirjoitti:Mä jätän demonit kotii :<
Millä meinasit sitten? Jos Joni ei halua, niin miulla saattais olla nuo pedot tarjolla, mutta en ole varma saako niistä 2250 aikaiseksi. Puuttuu vielä herdejä ja sellaisia.
Naaah kyllä mulla on jo mun omat planit mun valloitusten säilyttämiseksi :<Rune kirjoitti:Nyt kun Seba oikein kerjäämällä kerjäsi sitä Greater Demonia vastaansa? Kamoon. :)Pikku kirjoitti:Mä jätän demonit kotii :<
Millä meinasit sitten? Jos Joni ei halua, niin miulla saattais olla nuo pedot tarjolla, mutta en ole varma saako niistä 2250 aikaiseksi. Puuttuu vielä herdejä ja sellaisia.
- GobbladasSquig
Pikulla on Joensuun metagame hanskassa. Mie veikkaan että sieltä tulee 15 vankkurin tomb kingzit. :)
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Miks niin monta? :<GobbladasSquig kirjoitti:Pikulla on Joensuun metagame hanskassa. Mie veikkaan että sieltä tulee 15 vankkurin tomb kingzit. :)
- GobbladasSquig
Koska Peetun tykit lollottelee helposti 7 ekalla vuorolla.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Helposti.GobbladasSquig kirjoitti:Koska Peetun tykit lollottelee helposti 7 ekalla vuorolla.
Re: Swedland ja Kyltymätön Fockenholm - Alkaa 21.9.
Eli mie pijän huolen et miun loc tulee nauramaa teijät kumoon heh :D
Jätän kiukkusimmat kamat kotia nii ei tarvii napista sit kenenkää...
Jätän kiukkusimmat kamat kotia nii ei tarvii napista sit kenenkää...
Nurinaa, ainaista nurinaa...
- Sör-Skaven
Eihä muute koko armaaja pie olla maalattu? :s
Muuten kaatuu mun osallistuminen siihe. ^^
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Peetu tuo 4 tykkiä ja 2 stankkia ja walttarin :<
No ei...Sör-Skaven kirjoitti:Eihä muute koko armaaja pie olla maalattu? :s
No joo! :FPikku kirjoitti:Peetu tuo 4 tykkiä ja 2 stankkia ja walttarin :<
Ajattelin aika tavanomaista settiä, mutta pitää katsoa tahdonko kaksi blasteria kutosedikan muistoa kunnioittaen, vai ogreja. Saa nyt nähdä.
Ei nyt Petoja, kiitosta vain =DRune kirjoitti:Jos Joni ei halua, niin miulla saattais olla nuo pedot tarjolla, mutta en ole varma saako niistä 2250 aikaiseksi. Puuttuu vielä herdejä ja sellaisia.
Mie taidan olla nyt niin kauan erossa fabasta, kunhan saan nuo miun omat Brettini kasaan =P [Joku tovihan siinä voi mennä...]
Pitäkkeehän hauskaa pelaillessa, mie seuraan vierestä... katsojanakin on yllättävän mukava olla =o
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Mä voin lainata demoneita ;)DraSa kirjoitti:Ei nyt Petoja, kiitosta vain =DRune kirjoitti:Jos Joni ei halua, niin miulla saattais olla nuo pedot tarjolla, mutta en ole varma saako niistä 2250 aikaiseksi. Puuttuu vielä herdejä ja sellaisia.
Mie taidan olla nyt niin kauan erossa fabasta, kunhan saan nuo miun omat Brettini kasaan =P [Joku tovihan siinä voi mennä...]
Pitäkkeehän hauskaa pelaillessa, mie seuraan vierestä... katsojanakin on yllättävän mukava olla =o
Hih, Enhän mie semmosilla uskalla... =PPikku kirjoitti:Mä voin lainata demoneita ;)
Immune to illusions and scientifical blows.
voisit voittaaki vahingossa?! :<DraSa kirjoitti:Hih, Enhän mie semmosilla uskalla... =PPikku kirjoitti:Mä voin lainata demoneita ;)
Saisi jo alkaa tämä. Huomenna käyn rustaamassa nimeni listaan ja sitten jään odottelemaan haasteosuuden alkua :3.
Giledit// Niin, tosiaan. Lueskelin tässä männäpäivänä aidoilta ja alkuperäisiltä Joensuun peliporukan foorumeilta(tm) aikoinaan pelastamiani fluffipätkiä Swedlandeista aina Per Olofin kootuista selityksistä vanhan Kraussin ja Tanssii Tuulien kanssa eeppisen kohtaamisen kautta Mäntymannun kohtalokkaaseen Last Standiin Tinon pimentohaltioita vastaan. Alkaa ihan vähän kuin nostalgiamielessäkin hinguttaa Swedland =).
Giledit// Niin, tosiaan. Lueskelin tässä männäpäivänä aidoilta ja alkuperäisiltä Joensuun peliporukan foorumeilta(tm) aikoinaan pelastamiani fluffipätkiä Swedlandeista aina Per Olofin kootuista selityksistä vanhan Kraussin ja Tanssii Tuulien kanssa eeppisen kohtaamisen kautta Mäntymannun kohtalokkaaseen Last Standiin Tinon pimentohaltioita vastaan. Alkaa ihan vähän kuin nostalgiamielessäkin hinguttaa Swedland =).
Eyes that fire and sword have seen
Miten parin sivun fluffipätkään saa kulumaan näin paljon aikaa?
Mutta valmistuu se hitaasti, mutta varmasti. :)
Mutta valmistuu se hitaasti, mutta varmasti. :)
- Sör-Skaven
Olisko kellään tän kampanjan ajaks lainata jotai armyy?
Ei oikei jaksa pelata aina undeateilla ja skavenit on vielä vähä keske. :)
Ei oikei jaksa pelata aina undeateilla ja skavenit on vielä vähä keske. :)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.