Hei taas kerran sotavasaran väki. Eli olen tullut taas kerran uusien kysymysten äärelle. Eli suunitelmissa olisi tehdä Deathwing Comand squad eli ryhmässä on apteekari ja lipunkantaja. Ostinkin jo kauko terminaator boksi:n ja värkäsin apteekarille chain-fist:in ja strom bolterin mutta mistä tekisin sille sen apteekari käden lopun?? Ja sitten tein lipunkantajan ja ajattelin laitaa power-fist käteen sen lipun mutta mistä tekisin sen.
Kun en viitsisi mennä ostamaan 30€ comand squad boksia, kun siitä ei tulisi käytettyä kuin apteekarin käsi ja lippu.
Edit: Laitoin kysymyksen tänne niin ei tarte tehdä uutta topicia, kysymys on alhaalla.
Mistä assault mariineille käsiä.
Mistä assault mariineille käsiä.
Viimeksi muokannut Swarmp, Pe 11.09.2009 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kaapelikala
Re: Deathwing Comand Squadin tekeminen.
Apteekkarille laita joku kohdevalaisin olkapäälle ja maalaa valkoiseksi. Lipputangon saa tehtyä esim. paksummasta messinki/rautalangasta. Tai muoviputkesta tai jostain. Myöskin jos on jotain FB:n lippuja, niin näitä vähän sahailee ja sovittaa.
- Da Big Boss
Bitzi kaupoista netistä voi yrittää etsiä, tosin itse en ole kokeillut, kun kaamean luotettavia en ole kuullut niistä.
Tietenkin täältä sotusta voi etsiä, ilmoitus vain esille.
Tietenkin täältä sotusta voi etsiä, ilmoitus vain esille.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Menee off-topiciksi, mutta riippuu paljon bitsilafkasta.. Itse oon ostellut mielenkiintosia bitzejä konversioihin ainakin Bitz Barnista, Bits and Kitsistä, Bitzboxista ja BitsPudlosta.. Sekä toki Bitz 40k:sta (ebayn kautta toimiva liike).. Ilman ongelmia..Da Big Boss kirjoitti:Bitzi kaupoista netistä voi yrittää etsiä, tosin itse en ole kokeillut, kun kaamean luotettavia en ole kuullut niistä.
Hei taas kerran, tuli sitten ostettua assault marineiden hyppyreppuja ja konfittua kymmenestä tavis mariinista assault mariineja. No löysin 7 kädet mutta 3:ta viimeiseltä jäi uupumaan.No nyt kysynkin että tietääkö kukaan että mistä voisi saada 3 close combat / bolt pistol kättä. Itselläni löytyy CSM osia mutta haluisin vältellä niitä koska ne eivät ole lähelläkään SM mootorisaha miekojen näköisiä. Mielessä kävi että olisi ostanut muovi comander:in ja ottanut siitä. Mutta siinäkään ei tosin tule kuin ehkä kaksi mootorisaha miekka kättä.
- Kaapelikala
Re: Mistä assault mariineille käsiä.
Muovikomentajaboksissa on mahtava yksi kappale noita handuja. Jotain bitsikauppoja tai sotuun O-plastalle. Itse sain ainakin plasmoja, olkatoppeja, reppuja, päitä yms.