"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turgu Fanatic 2009 järjestelyä

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

TheEmu

Re: Turgu Fanatic 2009 järjestelyä

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Heikki kirjoitti:Ei ollut vielä kukaan ilmoittautunut BB turnaukseen. Liiga on ilmeisesti aktiivinen, muistutelkaahan pelaajia siellä. Jos osallistujia ei tule, niin paikkoja kannattanee siirtää fabaan tai 40K:hon, sikäli kun niihin riittää tulijoita. Toivotaan silti, että BB turnaus järjestyy myös.

Heikki
Ei kai BB:stä oikeen pysty siirtämään paikkoja fabaan tai nelkytkoohon, kun BB oli tarkoitus siellä lotrikopissa järjestää? Tuskin kuitenkaan halutaan jakaa saman pelin pelaajia eri paikkoihin?

Mutta katselee nyt, minkä verran tohon on tulossa porukkaa. Voi olla että BB-pelaajat aktivoituu vähä hitaammin kuin faba- ja 40k-pelaajat.

TheEdit: Ja aina parempi, jos perutaan toi BB, niin voisi itekin päästä pelaamaan jompaa kumpaa noista isoista. ;)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Heikki
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heikki »

TheEmu kirjoitti:Ei kai BB:stä oikeen pysty siirtämään paikkoja fabaan tai nelkytkoohon, kun BB oli tarkoitus siellä lotrikopissa järjestää? Tuskin kuitenkaan halutaan jakaa saman pelin pelaajia eri paikkoihin?

Mutta katselee nyt, minkä verran tohon on tulossa porukkaa. Voi olla että BB-pelaajat aktivoituu vähä hitaammin kuin faba- ja 40k-pelaajat.

TheEdit: Ja aina parempi, jos perutaan toi BB, niin voisi itekin päästä pelaamaan jompaa kumpaa noista isoista. ;)
Eikö BB ollut tarkoitus järjestää alakerran aulassa? Sehän on ihan 40K-pelien vieressä, eli miksei voisi laajentaa tarvittaessa? Mutta ihan oikein, katsellaan nyt rauhassa, tässä voi hyvin tehdä vielä viime hetken päätöksiäkin. Kiinnostusta isoihin peleihin tuntuu olevan.

Heikki
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Eikö siitä ruokailutilan osittaisesta käytöstä lisäpöytien saamiseksi ollut puhetta joskus?
Eino
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eino »

40k kyllä kaipaisi muutamaa lisäpöytää. 3 pöytää varmaan mahtuisi siihen aulaan.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
TheEmu

Eino kirjoitti:40k kyllä kaipaisi muutamaa lisäpöytää. 3 pöytää varmaan mahtuisi siihen aulaan.
Jos 40k-järkkäreitä ei haittaa, että pari pöytää on vähän irti muista, niin sinne vaan käyttöön toi aula. Ei paljon oo järkee järjestää turnausta, jos ei ihmisiä tule pelaamaan.

Hyvä, ettei Bowliturnauksen eteen oo vielä tehty muuta ku vähän aivotyötä.

Regards, Scissors. "
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Fanatic threadistä noukittu:
Jenian Katarn kirjoitti:Huomasiko kukaan, mutta 40k listassa sija 31. on kahteen kertaan. Numeroinnissa ei muuten vikaa.
TheEmu

Eiköhän peruta toi Bowl-turnaus ja oteta ne paikat 40k:hon käyttöön? Ei noita Bowlaajia sitten mistään ole näköjään tulossa.

Regards, Scissors. "
Samsson
Valvoja

TheEmu kirjoitti:Eiköhän peruta toi Bowl-turnaus ja oteta ne paikat 40k:hon käyttöön? Ei noita Bowlaajia sitten mistään ole näköjään tulossa.
Kannatan.
TheEmu

Kuollu ja kuopattu koko BB nyt sitten.

Regards, Scissors. "
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

RIP Bloodbowl...

Olen vihdoin saanut Ordon vanhoja/rumia maastoja lajiteltua ja tuunailtua maalailua vaille valmiiksi. Olisi tarkoitus saada tuo romuläjä muutettua Ordon parhaimpien maastojen tasolle ennen Fanaticcia. Joukossa on myös joitain Hirs arts muoteilla väsättyjä paloja. Saa nähdä minkälaista jälkeä syntyy. Yritän postailla tänne jotain kuvia, jotta muutkin saavat kommentoida ja pysyy itse paremmin aikataulussa

Kuva
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Fanatic ohoi! turnaus päivämäärä alkaa puskea päälle ja hommaa on vielä. Itselläni on ollut pallo hiukan hukassa viimeisen parin viikon aikan, mutta nyt olisi tarkoitus ottaa turnausta tukasta kiinni.

1. Paku: Saako Ketolan pakua nyt lainaksi?

2. Sääntöpaketit + muu tulostettava materiaali: Sääntöpaketteja ei mun mielestä tarvitse kokonaan tulostaa itse turnaukseen. Jos tehdään tiivistetympi paketti niin säästetään hiukan turhaa plarailua ja tietty rahaa. Eli mun mielestä kansilehti, skenut, majoitusinfo ja järkkärien puhelinnumerot riittää. FTC- turnauksen tuloslaput oli mun mielestä toimivia ja kivan näkösiä, löytyykö niitä vielä jostain Akin koneen uumenista?

3. Ordolippu!?!?! : Saadaanko ikuisuusprojekti valmiiksi??? (Ei loppupeleissä mitenkään pakollinen, lähinnä kiva idea)

4. Juomat + ruoat + muu käyttökama : Lähdetäänkö Aki taas vähän shoppailemaan :). Katso mahtuuko turnausta edeltävän viikon kalenteriin.

5. 40k aputuomari: Löytyykö joku halukas aputuomariksi/kirjanpitäjäksi. Tosin Fabassa on tällä hetkellä 5 tuomaria (Mä, Aki, Jouni, MakeH ja Ösmer) eli eiköhän sieltäkin hiukan apuja tarvittaessa löydy.

6.Rahahommat : Täytyy rahastonhoitajan kanssa sopia etukäteen miten rahahommat hoidetaan turnauksen aikana ja jälkeen.

7. Palkinnot: Onko toiveita mitä palkintoja hommataan. Akin kanssa puhuttiin vissiin jostain pienistä pokaaleista/laatoista.

Saa esittää puutteita/tarpeita jos tulee mieleen
Samsson
Valvoja

-Emppu- kirjoitti:1. Paku: Saako Ketolan pakua nyt lainaksi?
Kyllä. Tänään keskustelin asiasta hänen kanssa ja vieläkin saadaan yksi paku turnauspaikkaa vastaan. Muutan hänen statuksensa Fanatic-threadissä nyt maksetuksi, niin se on selvä.
Ordo Aboensis
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ordo Aboensis »

- 40k aputuomari olisi todella jees. Esim jos Jouni voisi hengailla siellä alakerrassa ni olis rock.
- Kaikkein tärkeintä olisi saada se 40k varapelaajaa.
- Siinä on taas oma vaivansa tehdä sääntöpaketeista tiivistetty versio, ei niiden koko läpysköjen painaminen niin paljoa maksa ja itse ainakin pidän kunnon sääntöpaketeista turnauksessa.
- Palkinnoista pokaalit käy kolmelle ekalle. Sit haluaisin palkita vielä "bottom 10 parhaimman pelaajan", parhaiten maalatun armeijan ja sit olis vielä yks special palkinto minkä haluan jakaa, siihen riittää ihan 20 - max 30e Fantsulappu.

-Eino
Olin näemmä kirjautuneena Ordon tunnareilla. Aina ei voi voittaa.
TheEmu

Mites muuten tommonen, ku pääsin nyt 40k:hon pelaamaan, mutta faba kiinnostais enempi. Voin varmaan maksaa 40k-maksun ja jos satun mahtumaan faban puolelle ni teleportata ton maksun vaan siihen?

Regards, Scissors. "
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

- 40k aputuomari olisi todella jees. Esim jos Jouni voisi hengailla siellä alakerrassa ni olis rock.
- Kaikkein tärkeintä olisi saada se 40k varapelaajaa.
- Siinä on taas oma vaivansa tehdä sääntöpaketeista tiivistetty versio, ei niiden koko läpysköjen painaminen niin paljoa maksa ja itse ainakin pidän kunnon sääntöpaketeista turnauksessa.
- Palkinnoista pokaalit käy kolmelle ekalle. Sit haluaisin palkita vielä "bottom 10 parhaimman pelaajan", parhaiten maalatun armeijan ja sit olis vielä yks special palkinto minkä haluan jakaa, siihen riittää ihan 20 - max 30e Fantsulappu.
Voisin kysellä Hesan ihmisiä vielä 40k tuomareiksi...

Mun puolesta voidaan hoitaa 40k ja faban palkintojen osto ja sääntöpakettien painatus erikseen. Teen itse mielelläni tiivistetymmän version ja voin käydä kopioimassa tarvittavan määrän. Sama pätee palkintoihin. Voitaisiin fabalaisten kanssa hoitaa omat palkinnot ja mun puolesta Eino voi hommata 40k puolelle haluamansa palkinnot. Mulle riittää, että kerrot vaan minkä tyylisiä palkintoja haluaisit ja käyt itse shoppailemassa (ja hoidat kuitit Mikolle). Kunhan hinta ei lähde lapasesta niin 40k:n palkinnoilla/sääntöpakettien koolla ei ole suurta merkitystä.

Onko faban tuomariporukalla jotain näkemystä palkinnoista? 100e lahjakortti pistetään vissiin puoliksi turnausten välillä, eli 50e lahjakortteja olisi varmana käytössä. Akin kanssa puhuttiin jostain pokaaleista/laatoista. En henk.koht. pidä figuja hyvänä palkintona, mutta jos ei muutakaan keksitä niin miksi ei. Pokaalit/laatat ovat mun mielestä hinta-laatu suhteeltaan hyvä sijoitus, mutta jotain pitäisi niiden lisäksi keksiä... Näistä voitaisiin puhua liigassa vaikka lisää.
TheEmu

Mites noitten perumisten kanssa? Vähän tyly jos ihmiset myy niitä suoraan toisilleen, kun siinä skipataan koko varasijasysteemi samantein.

(Nimim. faban kolmas varasija :).

Regards, Scissors. "
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Ei kai siinä mitään ihmeellistä... ihmiset on maksanut pelioikeudesta ja jos ne saa myytyä sen kaverilleen ni helpompi vaan meille.
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

06.30 Aukeaa T-talon ovet ja bileet alkaa! Saa tulla kantamaan pöytiä ja muuta krääsää...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”