KuoLan Ropekerho.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: KuoLan Ropekerho.
Hyvä niin... :)
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Siinä tapauksessa, löytyisikö ketään halukasta pelaamaan fabaa joku päivä? Armeijana on joko helffit tai vc, kokona mieluiten kaksituhatta. Pienemmät pelitkin käy.
Minä voisin ensi-ensi-ropekerholla (9.3.2009) pelata sinua vastaan. Voimme vaikka sopia tarkemmin YV:n kautta.
Mutta hei, entäs jos vaikka palaisimme tuona päivänä 2 vs. 2 pelin, ja pistemääränä vaikka 500 pts. per pelaaja. Mitäs sanotte?
Mutta hei, entäs jos vaikka palaisimme tuona päivänä 2 vs. 2 pelin, ja pistemääränä vaikka 500 pts. per pelaaja. Mitäs sanotte?
9. 3. ei kylläkään minulle käy, eli ainoa mahdollisuus pelata loman aikana taitaisi olla huomenna.
Onkos Mr. Cartier vielä matkoilla, vai onko hän tulossa tämänpäiväiseen ropekerhoon?
Onko porukkaa tulossa pelaamaan WH:ta tänään ?? Sillä voisin kaivaa noi vc:t esiin ja tulla itsekkin pyörittämään noppaa. Anyway ilmotelkaa jos on kiinostusta peleihin, 2k pelit pääsääntöisesti mutta pienemmätkin onnistuu kyllä.
Luultavasti ainakin 4 tyyppiä roolipelaa tänään (Toivottavasti). Mutta pitäisi tulla muitakin ropekerhoon.
En ehtinyt pakata nappeja tänään mukaan musiikkikeskukselle. Ensi viikolla kyllä onnistuisi peli, kävisikö ensiviikon ropekerho? Itse pelaan örkeillä.
En ehtinyt pakata nappeja tänään mukaan musiikkikeskukselle. Ensi viikolla kyllä onnistuisi peli, kävisikö ensiviikon ropekerho? Itse pelaan örkeillä.
- Valkosipuli
Oisko halukkaita pelaamaan fabaa huomenna? Meinasin kaivaa armeijan(VC, joku 3k mukana) kaapista ja tulla huomenna käymään ja ois hyvä, jos pelikin järjestys.
Moi
Miekin varmaan kömmin sinne, eli nyt muillekkin kun jonille armeija mukaan... Ja ilmottautukaas kuolan turnaukseen, että uskaltaavat ulkopaikkakuntalaisetkin ilmoittautua.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Milloinkas seuraava rope kamppanja aloitetaan?
En ole valitettavasti päässyt lähiaikoina ropekerhoon johtuen vesirokosta :(.
En ole valitettavasti päässyt lähiaikoina ropekerhoon johtuen vesirokosta :(.
Pitää ittekkin katella, jos ehtisi tänään. Klo 17.00 sehän oli?
Viideltä on ainakin ennen ollut joo, ellei minun sairastuksen aikana ole vaihtunut.
Pelaisiko muuten joku minua vastaan faba pelin tänään? Kanitsia?
Maksimi pistemääräksi vaikka 2000, vai olisiko 1500 parempi?
Edit: Ainiin, pääsen ropekerhoon vasta joskus 17:35, mutta kait sitä pelin ehtii pelata, jos vähän joku järjestelee pöydän ja maastoa.
Edit #2: Noh, otan figut mukaan, jos vaikka löytyisi vastustaja.
Pelaisiko muuten joku minua vastaan faba pelin tänään? Kanitsia?
Maksimi pistemääräksi vaikka 2000, vai olisiko 1500 parempi?
Edit: Ainiin, pääsen ropekerhoon vasta joskus 17:35, mutta kait sitä pelin ehtii pelata, jos vähän joku järjestelee pöydän ja maastoa.
Edit #2: Noh, otan figut mukaan, jos vaikka löytyisi vastustaja.
- Mr Cartier
Koska nuorisotalo taas perinteidensä mukaan sulkeutuu kesän ajaksi, ropekerhonkin on näin ollen suljettava ovensa ja jatkettava toimintaansa taas syksyn tullen. Ilmoitamme tästä kun syksy taas saapuu.
Iloista ja hauskaa kesää kaikille ja kiitos kaikille kävijöille.
aatami, otan yktityisviestillä ropen puolesta yhteyttä kunhan saadaan kuviot selviämään.
Iloista ja hauskaa kesää kaikille ja kiitos kaikille kävijöille.
aatami, otan yktityisviestillä ropen puolesta yhteyttä kunhan saadaan kuviot selviämään.
Vahingosta viisastuu.
Ropetuksen toivossa kerron nyt että olen taas suomessa ensimmäinen päivä ensi kuuta (1.7.2009, saavun siis silloin Helsinkiin) joten pari päivää tuon jälkeen voin jo ropettaa/figuilla.
Onko jo muuten kenelläkään tiedossa, milloin ropekerho taas jatkuu, ja mikä "vakiopäivä" ja kellonaika on varattu sille? (Vakiopäivällä tarkoitan siis sitä päivää jona ropekerho aina joka viikko kokoontuu)
Haluaisin myös kysyä milloin se MTG tapahtuma on? Onko se jo ohi?
Onko jo muuten kenelläkään tiedossa, milloin ropekerho taas jatkuu, ja mikä "vakiopäivä" ja kellonaika on varattu sille? (Vakiopäivällä tarkoitan siis sitä päivää jona ropekerho aina joka viikko kokoontuu)
Haluaisin myös kysyä milloin se MTG tapahtuma on? Onko se jo ohi?
- Mr Cartier
Nuorisotalo 44:n remppa on ilmeisesti saatu valmiiksi ja he ovat ilmoittaneet meille seuraavaa:
KuoLan Ropekerho on siirretty Tiistaille rempattuun, entiseen Nuorisovaltuuston tiloihin Klo 17-20. NuVa:n entiset tilat ovat yläkerrassa siinä (imeisesti entisen) Discon oikealla puolella, eli ei se kulma huone vaan se pääty.
En tiedä mitä muuta remppaa siellä on tehty, saattaa olla että Disco ja NuVa:n tilat ovat nyt yhta joka tarkottaisi huomattavasti laajempia tiloja, tai sitten ne eivät ole, joka tarkottaa vain erimallista huoneistoa.
Mutta jokatapauksessa meidät on uudelleen sijoitettu nyt. Pääsemme katsomaan miltä rempan jälki näyttää ensi tiistaina.
KuoLan Ropekerho on siirretty Tiistaille rempattuun, entiseen Nuorisovaltuuston tiloihin Klo 17-20. NuVa:n entiset tilat ovat yläkerrassa siinä (imeisesti entisen) Discon oikealla puolella, eli ei se kulma huone vaan se pääty.
En tiedä mitä muuta remppaa siellä on tehty, saattaa olla että Disco ja NuVa:n tilat ovat nyt yhta joka tarkottaisi huomattavasti laajempia tiloja, tai sitten ne eivät ole, joka tarkottaa vain erimallista huoneistoa.
Mutta jokatapauksessa meidät on uudelleen sijoitettu nyt. Pääsemme katsomaan miltä rempan jälki näyttää ensi tiistaina.
Vahingosta viisastuu.
- Khorne Marien
Ketään ei varmaan kiinnosta, mutta itse en pääse tänne RoPe Kerhoon koska minulla on treenit juuri samaan aikaan. No, pitäkää hauskaa.
Onkos nuokkari auki syyslomalla?
- Khorne Marien
Pitäisi olla.aatami kirjoitti:Onkos nuokkari auki syyslomalla?
Huom! Huom!
Joni kävi tänään kyselee Nuokkarin aukioloa syyslomalla, ja no dice, eli ovet ei aukene, ainakaan meille.
Joni kävi tänään kyselee Nuokkarin aukioloa syyslomalla, ja no dice, eli ovet ei aukene, ainakaan meille.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Nonniin nytkun on lomat lomailtu niin meikäläinen ottaa ainakin oman faba-armeijan mukaan, kuopiokompilla tehty armylist eli 2250 pistettä ilman spessuja. Jos joku haluu pelata niin open challenge homma varmaa toimii ;) .
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.