"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Catachanin Kaartia [Captain Al Rackham + Straken 13.4.]

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
HammerSmashedFace

Re: Catachanin Kaartia

Viesti Kirjoittaja HammerSmashedFace »

Huuli pyöreenä oon seurannu blogia :O
Asiaan.. Figut ovat todella mahtavia ja maalattukkin hyvin. Konversiot ovat myös mallikkaita ja taitavia. Sain muuten paljon inspiraatiota figuistasi IG-armeijaani :)
Seuraan blogia innolla.
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Sentinel näyttää hyvin tehdyltä: korostukset ovat hillittyjä, värit pysyneet tasaisina sekä lehvistönaamiointi on oivallista, ja on muuten komeat 'vapaakädet' tunnuksessa!
Konvertoitu Joukkuekomentoryhmä näyttää ihan asialliselta, jokseenkin ihmisten käsi ei veny suoraan kulmaan alas pistettynä...lipunkantaja on demoni!
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
chaosAku

Viesti Kirjoittaja chaosAku »

aika hienoi en ikinä saa ukkojen sixpackiä maalattuu uskottavaksi
Sitä ei tarvitse maksaa minkä toiselta ottaa jaksaa.
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja armored walker »

Hyvin menee!

Vileeni Rankaisee, ja Sentinelkin näyttää oikeen mainiolta. Raskasasemiehen jalkojen korkea saksalainen polviasento olis ehkä sopinut Vileenille paremmin kuin nuo istuvat jalat, mutta käy se näinkin.

Veteraanien tatuoinnit näyttää tosiaan enemmän sotamaalauksilta, mutta tatskat on vaikeita ja aikaavieviä - minähän en edes yritä niitä enää.
harvester of sorrow

Viesti Kirjoittaja harvester of sorrow »

joo itekki sain (muunmuassa) näist inspistä omaa kaartiini mutta millos on taas valmiita figuja tiedossa
pelit 1.1.2010 lähtien.
W-D-L
6-1-3
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Oli tuossa muutto viime viikonloppuna, ja figut on vielä kaikki laatikoissa mikä missäkin, että jonkin aikaa voi tässä vielä mennä.

Kyllä nuo tuolta vielä valmistuu, ei huolta :)
Järjenkäyttö sallittu!
HammerSmashedFace

Viesti Kirjoittaja HammerSmashedFace »

Millä oot maalunnu tatuoinnit? Chaos black? Hienot free handit :)
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
Seinähullu

Viesti Kirjoittaja Seinähullu »

Fae, mites oot ton Lemanin ja sentinelin maalannu? Onks siin se foundationin Gharadon granitea pohjana ja highlightit codex graylla? On nimittäin törkeen hyvänäköstä.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Captain2301 kirjoitti:Millä oot maalunnu tatuoinnit? Chaos black? Hienot free handit :)
Ihan on Chaos Blackia joo. Vähän koitin vedella ohentaa, että tulisi tastkamaisemmat, mutta failasin sen aika hyvin.

Seinähullu kirjoitti:Fae, mites oot ton Lemanin ja sentinelin maalannu? Onks siin se foundationin Gharadon granitea pohjana ja highlightit codex graylla? On nimittäin törkeen hyvänäköstä.
Pari kertaa jo sanottu, mutta joo, Charadon Granitea on. Devlan washi päälle, ja Codex Greyn suuntaan highlight. :)
Järjenkäyttö sallittu!
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Kuva

Dodii, nyt olisi Kommpanian komentoryhmä valmiina. Noin niinkuin ainakin tähän vaiheeseen. Joku ukko tuonne pitäisi vielä jossain vaiheessa lisätä, ehkäpä special weapon, ja toinen bodyguard pitäisi tehdä kunhan löytää jonkun tarpeeksi hienon figuurin siihen hommaan.

Kuvaa klikkaamalla pitäisi tulla isopi versio.

Kommentoida saa. :)
Järjenkäyttö sallittu!
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Tätä voisi kuvata kahdella sanalla, HELVETIN HIENO!

Eritoten master of ordance on mieleeni, tähän mennessä olen nähnyt vain melko tökeröitä konversioita mutta tässä on sitä jotakin :D Voxissakin on kyllä munaa.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Aah, taattua Fae laatua. Noissa simä lepää. Hyvin kontrastia mutta hillitysti. Erituisesti lippu, panssarit ja iho ovat minun mieleeni. Konvaukset ovat hienosti toteutettuja.

Ainoa on mikä häiritseen on tuon keskimmäisen hemmon (edestäpäin) vasen käsi. Se liittymä kohta on jotenkin hanskan ja muhkuraisen klöntin välimuoto :)
Seinähullu

Jep, laatua jällen kerran. Ehkä hieman liian cadianien tyylisiä ollakseen Catachaneja (vai ovatko ne).
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Erittäin toimiva kokonaisuus näin päältäpäin katsoen. Yksilöt ovat hyvällä maulla maalattuja, jotka toisiin verrattuna tuovat nätin kontrastin(!). Alustointikin on kunnialla väkerretty, ja lippuun on panostettu, huomaan. Miinusta rumista käsien korostuksista.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

Hienoja ovat, tosin käsien korostukset ovan jännät... Mielenkiintoisen näköinen tuo punainen hemmo :) Menee kyllä tosiian enemmän cadianin puolelle, mutta ehkä catachanit on pöllinyt vaatteita?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Kiitoksi kehuista. Niitä arvostetaan. :)
JOy kirjoitti:Eritoten master of ordance on mieleeni, tähän mennessä olen nähnyt vain melko tökeröitä konversioita mutta tässä on sitä jotakin :D Voxissakin on kyllä munaa.
Kiitoksia kiitoksia, mielestäni kanssa ihan onnistunut konversio, vaikka näinkin sitten mielestäni paljon jännemmin toteutetun yksilön heti kun olin saanut tämän ryhmän valmiiksi. :D
Drumavatic´ kirjoitti:Ainoa on mikä häiritseen on tuon keskimmäisen hemmon (edestäpäin) vasen käsi. Se liittymä kohta on jotenkin hanskan ja muhkuraisen klöntin välimuoto :)
Njooh, konversio on tosiaan ikivanha, enkä ihan muista, mitä tuon kohdan kanssa olen tehnyt, mutta ainakin siinä taitaa olla monenmonta kerrosta maalia. :D Liimaakin olen tainnut sotkea taidokkaasti, ja siitä on päässyt yksi detaljisyvennys sulamaan. Noh, kaipa tuo pelipöydällä sitten välttää. ;)
Seinähullu kirjoitti:Jep, laatua jällen kerran. Ehkä hieman liian cadianien tyylisiä ollakseen Catachaneja (vai ovatko ne).
minä kirjoitti:Menee kyllä tosiian enemmän cadianin puolelle, mutta ehkä catachanit on pöllinyt vaatteita?
Ajattelin, että kun sentään komppaa olaan komentamassa, niin pistetään poijille vähän hienompaa vermettä niskaan. Ei ehkä ihan Catachanin fluffin mukaista, mutta näyttää ihan kivalta sitten toivottavasti pelikentällä. Joukkueiden komentoryhmät on sitten jo vähän onneksi lähempänä tuota rivimiesten tyyliä.
P. Ruuhijärvi kirjoitti:Miinusta rumista käsien korostuksista.
minä kirjoitti:Hienoja ovat, tosin käsien korostukset ovan jännät...
Vihreät taisi tosiaan tulla vähän hutiloiden maalattua. Aika reilusti oikaisin ja taidin vain kaksi kerrosta highlightia vetästä noihin. Syystä haukutte. :)

Boonuksia jaellaan taas ketjun ahkerille lukijoille. Tietenkin tuohon Vietnaamilais tyyliseen Ämöriikanteemaan kuuluu tämä "yhtään jantteria ei jätetä" -paatos. Tämän seikan, ja yhden jännän casualty markerin innoittamana tulikin sitten väsättyä tällainen Objective Markkeri tälle armeijalle. Tiättyhän poijaat menee kaverien ruumiit tuolta mettän keskeltä noutamahan:

Kuva

Tätäkin saa kommentoisa, vaikka pieni välikevennys vain onkin. :)
Järjenkäyttö sallittu!
Seinähullu

Heh, aika isot kädet kavereilla. Eli hyvin tehty objective markeri, ainoa mikä häiritsee on nuo kädet. Jostain FaBa zombie spruestako olet hommannut :)?
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Seinähullu kirjoitti:Heh, aika isot kädet kavereilla. Eli hyvin tehty objective markeri, ainoa mikä häiritsee on nuo kädet. Jostain FaBa zombie spruestako olet hommannut :)?
Njoo, faba zombeistahan nuo, joten eipä niille paljoa voinut. :/ Mielestäni kyllä ovat vähän sopusuhteisemman näköisiä kun tuossa livenä kattelee.
Järjenkäyttö sallittu!
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

Hieno markkeri, zombie kädet aika pität. Lisäksi pari juttua parista jampasta, johtuneeko kuvakulmasta vai omista silmistä: Tuon yhden tyypin, joka nojailee laatikkoon, asento näyttää mielestäni jotenkin... Ihmeelliseltä. Vaikka kuollut on, niin en usko että se ihan noin siihen jäisi, tämä kuitenkin vain oma mielipide. Lisäksi tuo joka on melkein pudonnut, jalka näyttää liian suoralta omasta mielestäni, mutta sille on vissiin vaikea tehdä realistisen näköistä asentoa... Loput kolme on hienosti tehty (ei nuo 2 muutakaan huonoja ole :)! Hianon näköisiä, jonkin aikaa taistelukentällä olleen näköisiä sotilaita kun olet zombiosia käyttänyt, käsistä miinusta... Eli kokonaisuutena hieno markkeri!
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
dewil

Viesti Kirjoittaja dewil »

Hormooneja on catachani miehet popsinu, iiisoksi on kädet kasvaneet ;)
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”