avaruus susien maalaus
- harvester of sorrow
avaruus susien maalaus
elikkä mitkä värit olisi hyvät. panssari shadow grey ja space wolwes grey highlight mutta entä sitten muut. geeween sivul oli joskus ohje mutta eipä ollu enää niin linkkejä tai muta neuvoja kaipailtasiin
pelit 1.1.2010 lähtien.
W-D-L
6-1-3
W-D-L
6-1-3
- Kaapelikala
Re: avaruus susien maalaus
Ota maalipurkki. Avaa maalipurkki. Kasta pensseli purkkiin. Sudi figu pensselillä.
Jälleen kerran: Ei niiden kaikkien avaruussusien ole pakko olla harmaata nro 1235A23, vaan voit kokeilla itse, mikä teema on kiva. Sudi vaikka jotain harmaata panssariin ja pinkit olkapanssarit, vihreät kypärät ja punaiset trimmaukset. Bolter&Chainswordilla on interaktiivinen marsunmaalain, jolla pystyy kokeilemaan erilaisia väriteemoja.
Jälleen kerran: Ei niiden kaikkien avaruussusien ole pakko olla harmaata nro 1235A23, vaan voit kokeilla itse, mikä teema on kiva. Sudi vaikka jotain harmaata panssariin ja pinkit olkapanssarit, vihreät kypärät ja punaiset trimmaukset. Bolter&Chainswordilla on interaktiivinen marsunmaalain, jolla pystyy kokeilemaan erilaisia väriteemoja.
Re: avaruus susien maalaus
Hyvät sun mielestä vai meidän muiden mielestä? Itse ainakin pidän Kaapelikalan ehdottamasta väriteemasta ;)Battery kirjoitti:elikkä mitkä värit olisi hyvät. --
Linkki interaktiiviseen marsumaalaimeen.Kaapelikala kirjoitti:-- Bolter&Chainswordilla on interaktiivinen marsunmaalain, jolla pystyy kokeilemaan erilaisia väriteemoja.
GW:n maalien koodit.
Siitä tuli kaunis!Kaapelikala kirjoitti:-- Sudi vaikka jotain harmaata panssariin ja pinkit olkapanssarit, vihreät kypärät ja punaiset trimmaukset. --