Warhammer 40 000 Veden alainen maailma
-
MiniWarGamerOfChaos
Warhammer 40 000 Veden alainen maailma
Olen tekemässä pöytää jonka teemana olisi kuivunut meren pohja. Haluaisin nyt apua luomaan sen maailman. Eli: Tietääkö/onko kellään ideoita millainen sellainen olisi. Esim. Onko sitä mainuttu jossain kirjassa jne. Olen kiitollinen kaikista vastauksistanne.
Re: Warhammer 40 000 Veden alainen maailma
noh käy pohjanmaalla kattomas :D tosin kuivumisesta on jo aikaa jonkin verran.....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Kaapelikala
Itse ainakin voisin kuvitella siellä olevan ainaki yhden esim. Valkyrien romun hajalla, joka on pudotettu jossain operaatiossa :P
Itse koitin pikaista googlettamista, että löytyykö WH40K aiheesta kyseiseen liittyvää tekstiä. En parin linkin takaa löytänyt.
Itse koitin pikaista googlettamista, että löytyykö WH40K aiheesta kyseiseen liittyvää tekstiä. En parin linkin takaa löytänyt.
Sinänsä hupsu kysymys, ettei Warhammer 40 universumilla ole yhteistä vedenalaista pohjaa. Ellei sitten fluffia pidä ihan vesitettynä pohjanoteerauksena. Valitset millaisen planeetan pohjaa haluat mallintaa ja sitten mietit millainen pohja siellä voisi olla. Toki Googlesta tai muualta kannattaa metsästää oikeita vedenalaisia maailmoja ja myös kuivuneita. Luultavasti kuitenkaan kovin monen planeetan pohjia ei olla vielä tutkittu. Marsista otettuja pohjakuvia ehkä voisi olla olemassa.
Miau.
Puoliks hautautuneita vesimonsterin luurankoja ja jonkun tukikohta-asemahomman jämiä.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Siihen kenttäähän kannatas tehdä mutaan puoliksi hautautunut sukellusvene, tai laiva. :D Vois näyttää kentällä aikas jännältä. :) En sitten tiedä kuika kauan sellaiset säilyy merenpohjassa.
Säilyvyys näillä on suhteellisen suuri :P Mm. nykyäänkin on mahdollista löytää tietystä osaa merta egyptiläisen laivan uponneena eikä se laiva ole vielä edes "niin" runnoutunut. Kiinnostava dokumentti oli...Swarmp kirjoitti:Siihen kenttäähän kannatas tehdä mutaan puoliksi hautautunut sukellusvene, tai laiva. :D Vois näyttää kentällä aikas jännältä. :) En sitten tiedä kuika kauan sellaiset säilyy merenpohjassa.
Tässä on hienoja ohjeita tullut jo, lisää toki sais antaa. =)
Oletko ajatellut aluksi piirtää kuvan, minkälaisena itse sen näkisit, kun suljet silmäsi?