2k Delfs Seinäjoki
- Ilkeapikkuperkele
2k Delfs Seinäjoki
Jeps. Tälläistä on nyt pyöritelty. Valmiiks en saa vaikka kuinka yritän niin jospa täältä sais jeesiä. Elikkäs Listaan:
2000 Pts - Dark Elves Army
Supreme Sorceress @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Sacrificial Dagger
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Pearl of Infinite Bleakness
Death Hag @ 225 Pts
Cauldron of Blood; Battle Standard
Dark Elf Assassin @ 146 Pts
2ndWeapon
Rune of Khaine
Manbane
10xDark Elf Repeater Crossbowmen @ 120 Pts
Shield; Musician; Champion
18xDark Elf Warriors @ 141 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
6xHarpies @ 66 Pts
14xBlack Guard @ 277 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef
Ring of Hotek
5xShades @ 85 Pts
2ndWeapon
5xShades @ 85 Pts
2ndWeapon
1xWar Hydra @ 175 Pts
2xReaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 6+Daggeri
Dispel Pool: 4+2rullaa+Hoteki
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2000
Dodii.
Kaikkien ylläriks SS menee warruihin ja napsii sieltä tikarilla vähän lisävoimaa jos siltä tuntuu. Tuon magian pitäisi rittää rullakuskeja vastaan ja taas tarvittaessa mulla se max 10DD pelissä.
Kysymys nro1. Mitä ootte mieltä tuosta SS:n ItP helystä. Eipähän pannareita tarte heitellä tuolle warruboksille, mut onko karkuun lähdön mahdollisuuden menettäminen liian paha rako? Toihan yksikkö ei oikeasti osaa taistella. WB speareille sen sijasta ?
Kysymys nro 2. Crossareille ostettu irtopisteillä champat. Keksittekö parempaa käyttöä tälle 10pts?
Kysymys nro 3. Hotekin olemassa olo? Pitäisikö pitää vai pudottaa ja ostaa vaikka se WB speareille?
Muu tuossa ei niin jännitä... Kauheasti. Onhan toi niin hasardi lista mut ainakin tulee erilaisia pelejä ;)
Sana vapaa. Vaihtoehtona on tietenkin vielä se tylsempi Delffi lista, mut olisko tässä jotain millä jopa pärjätä tuolla ?
2000 Pts - Dark Elves Army
Supreme Sorceress @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Sacrificial Dagger
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Pearl of Infinite Bleakness
Death Hag @ 225 Pts
Cauldron of Blood; Battle Standard
Dark Elf Assassin @ 146 Pts
2ndWeapon
Rune of Khaine
Manbane
18xDark Elf Warriors @ 141 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
6xHarpies @ 66 Pts
14xBlack Guard @ 277 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef
Ring of Hotek
5xShades @ 85 Pts
2ndWeapon
5xShades @ 85 Pts
2ndWeapon
1xWar Hydra @ 175 Pts
2xReaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 6+Daggeri
Dispel Pool: 4+2rullaa+Hoteki
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2000
Dodii.
Kaikkien ylläriks SS menee warruihin ja napsii sieltä tikarilla vähän lisävoimaa jos siltä tuntuu. Tuon magian pitäisi rittää rullakuskeja vastaan ja taas tarvittaessa mulla se max 10DD pelissä.
Kysymys nro1. Mitä ootte mieltä tuosta SS:n ItP helystä. Eipähän pannareita tarte heitellä tuolle warruboksille, mut onko karkuun lähdön mahdollisuuden menettäminen liian paha rako? Toihan yksikkö ei oikeasti osaa taistella. WB speareille sen sijasta ?
Kysymys nro 2. Crossareille ostettu irtopisteillä champat. Keksittekö parempaa käyttöä tälle 10pts?
Kysymys nro 3. Hotekin olemassa olo? Pitäisikö pitää vai pudottaa ja ostaa vaikka se WB speareille?
Muu tuossa ei niin jännitä... Kauheasti. Onhan toi niin hasardi lista mut ainakin tulee erilaisia pelejä ;)
Sana vapaa. Vaihtoehtona on tietenkin vielä se tylsempi Delffi lista, mut olisko tässä jotain millä jopa pärjätä tuolla ?
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
- Dark Elf69
Re: 2k Delfs Seinäjoki
No niin katsotaas...
1. Supreme sorceress vaikuttaa erittäin hyvältä ja se itp lelu tulee varmasti käyttöön kun kunnolla ruvetaan uhraamaan, mutta ilamankin pärjäis jos nyt ei ihan kauheesti noppa kuse.
2. ei nyt tule mieleen jos pelkällä 10.p mentäis mutta jos jostain sais muutaman pisteen nipistettyä niin sitten löytyisi.
3.No itse heivaisin hotekin mettään koska sulla on kuitenkin Supreme kentällä ja hyvin sä pärjäät kun sulla on kuitenki 4DD ja 2 rullaa.
Pisteet kattila bsb:stä ja nähdään seinäjoella.
1. Supreme sorceress vaikuttaa erittäin hyvältä ja se itp lelu tulee varmasti käyttöön kun kunnolla ruvetaan uhraamaan, mutta ilamankin pärjäis jos nyt ei ihan kauheesti noppa kuse.
2. ei nyt tule mieleen jos pelkällä 10.p mentäis mutta jos jostain sais muutaman pisteen nipistettyä niin sitten löytyisi.
3.No itse heivaisin hotekin mettään koska sulla on kuitenkin Supreme kentällä ja hyvin sä pärjäät kun sulla on kuitenki 4DD ja 2 rullaa.
Pisteet kattila bsb:stä ja nähdään seinäjoella.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Resoboksiski keihäät ovat ehkä hieman liiankin pieniä, joten se WB saattaa olla vain turhaa pisteiden haaskausta.
Ilman Hotekiakin mielestäni kyllä pärjäisit ja voisit vaihtaa sen vaikka Crimson Deathiin BG champalle. Näin saisit mukaan vähän lisää punttia ja kovan kaverin vaikka haastamaan heikompia heroja.
Voisit kokeilla tiputtaa Pearlin pois ja ottavasi niillä pisteillä tilalle Cold Blood lipun keihäille. Näin voisit sitten tarvittavalla vuorolla heittää paremmilla mielin sitä paniikkitestiä. Tällä vaihdolla ja tiputtamalla crossareiden champat vapautuu jo 20 pistettä. Niillä sitten vaikka lisää shadeja tai mitä nyt mieli tekeekään.
Ilman Hotekiakin mielestäni kyllä pärjäisit ja voisit vaihtaa sen vaikka Crimson Deathiin BG champalle. Näin saisit mukaan vähän lisää punttia ja kovan kaverin vaikka haastamaan heikompia heroja.
Voisit kokeilla tiputtaa Pearlin pois ja ottavasi niillä pisteillä tilalle Cold Blood lipun keihäille. Näin voisit sitten tarvittavalla vuorolla heittää paremmilla mielin sitä paniikkitestiä. Tällä vaihdolla ja tiputtamalla crossareiden champat vapautuu jo 20 pistettä. Niillä sitten vaikka lisää shadeja tai mitä nyt mieli tekeekään.
- Ilkeapikkuperkele
Jees turnee on pelattu ja jotain random kertomista matseista. Pahoittelen etten muista vastustajien nimiä.
Eka peli sisällissotaa Delffejä vastaan.
Vastustajalla kuolematon loordi, rullakuski, kattila, 14xcorsairia,16xcrossaria,14xbg, yhdetr harpyt, shadet,DR:ät, Hydra ja boltteri (1kpl siis). Elikkäs listoissa jotain eroa kumminkin oli.
Voitin aloituksen ja siirryin eteenpäin ammuskelemaan ja heittämään loitsua Hotekin kantamattomille. Shadet otti pataan sillä tuloksella, että juoksuttivat vastustajan crossarit ja rullakuskin laidan yli pois. Tilanne näytti hyvältä kun oma oikea sivustani oli käytännössä vihollisista vapaa ja Keskellä matsaisivat BG vs BG ja Hydra vs Hydra.
Vastustaja tuli DRilä minun vasemmalta kohti bolttereita ja yksiä shadeja, joilla odotin hoitavani 5 kevyttä ratsuväkeä... Mut toisin kävi. Shadet ei vaan osunut ja Boltteritkin feilas tappamaan ja näistä kaksi pääsi jyräämään molemmat boltterit poikkee. Damn. Vastustaja tuli keskeltä BG:llä kiinni BG:hen ja Hydrälle kiinni Hydrään joten noppa ratkaisisi kohtalon keskellä.. Etulyönti oli minulla, koska olin ampunut/taikonut ränkin pois vastustajan BG:stä. Eka vuoron "lyön ensin-kisan" voitin minä sillä tuloksella, että vastustajalta löi champpa takaisin. Jeees. Hydra otti kaksi haavaa sisään ja antoi vain yhden takaisin, mutta piti kattilan avustuksella paikkansa.
Vastustaja käänti frenzyävät corsairit kohti Spearboksiani.
Tein virheen chargetessani Täysillä Speareilla med assassin kuuteen Corsairiin. Assassin floppas täysin tappaen täydet kaksi corsairia ja muut spearit tappoi yhden. Jäljelle jääneet corsairit tappoivat ison sorsan... 360pts hups. Vähän harmitti.
Noppa kävi keskellä melko tasaisesti, mut lopulta BG:ni tappoi vastustajan BG:n ja Hydrien matsi taisi päättyä omani kuolemaan.
Lopputulos 14-6 minulle oli ihan jees... 16-4 Jos iso sorsa ei olisi kuollut.
Jatketaan muista peleistä myöhemmin.
Eka peli sisällissotaa Delffejä vastaan.
Vastustajalla kuolematon loordi, rullakuski, kattila, 14xcorsairia,16xcrossaria,14xbg, yhdetr harpyt, shadet,DR:ät, Hydra ja boltteri (1kpl siis). Elikkäs listoissa jotain eroa kumminkin oli.
Voitin aloituksen ja siirryin eteenpäin ammuskelemaan ja heittämään loitsua Hotekin kantamattomille. Shadet otti pataan sillä tuloksella, että juoksuttivat vastustajan crossarit ja rullakuskin laidan yli pois. Tilanne näytti hyvältä kun oma oikea sivustani oli käytännössä vihollisista vapaa ja Keskellä matsaisivat BG vs BG ja Hydra vs Hydra.
Vastustaja tuli DRilä minun vasemmalta kohti bolttereita ja yksiä shadeja, joilla odotin hoitavani 5 kevyttä ratsuväkeä... Mut toisin kävi. Shadet ei vaan osunut ja Boltteritkin feilas tappamaan ja näistä kaksi pääsi jyräämään molemmat boltterit poikkee. Damn. Vastustaja tuli keskeltä BG:llä kiinni BG:hen ja Hydrälle kiinni Hydrään joten noppa ratkaisisi kohtalon keskellä.. Etulyönti oli minulla, koska olin ampunut/taikonut ränkin pois vastustajan BG:stä. Eka vuoron "lyön ensin-kisan" voitin minä sillä tuloksella, että vastustajalta löi champpa takaisin. Jeees. Hydra otti kaksi haavaa sisään ja antoi vain yhden takaisin, mutta piti kattilan avustuksella paikkansa.
Vastustaja käänti frenzyävät corsairit kohti Spearboksiani.
Tein virheen chargetessani Täysillä Speareilla med assassin kuuteen Corsairiin. Assassin floppas täysin tappaen täydet kaksi corsairia ja muut spearit tappoi yhden. Jäljelle jääneet corsairit tappoivat ison sorsan... 360pts hups. Vähän harmitti.
Noppa kävi keskellä melko tasaisesti, mut lopulta BG:ni tappoi vastustajan BG:n ja Hydrien matsi taisi päättyä omani kuolemaan.
Lopputulos 14-6 minulle oli ihan jees... 16-4 Jos iso sorsa ei olisi kuollut.
Jatketaan muista peleistä myöhemmin.
- Muutoksen tuoja
Harmi ettei päästy pelailemaan. Tykkäsin listastasi paljolti. ehkä vielä joskuss...
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
- Dark Elf69
Minä tunnustaudun tuon hienon ja hupaisan mirror matsin toiseksi osan ottajaksi. Ne shadet kyllä vähän tihkaisi kun kattoo mitä ne vei mukanaan, mutta muuten meni itellä ihan kohtuullisesti. Sen siitä saa kun ali arvioi corsaireja vastaan :P
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Hmm... Oliko corsairella additional hand weapons? Haluaisin itsekkin ottaa niitä, mutta onko handbow parempi?
Koulu on taas, koulu on taas, reput täynä kirjoi!Half-breed kirjoitti:Teknik oli kerrankin oikeassa.
- Ilkeapikkuperkele
Teknik kirjoitti:Hmm... Oliko corsairella additional hand weapons? Haluaisin itsekkin ottaa niitä, mutta onko handbow parempi?
adhw. Se onko kumpikaan valinta hyvä saa miettiä mut tietty frenzy lipulla toi adhw on jees.