Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Currynator
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Missä näit Ig:n thunderhawkin? Tietääkseni TH on ainoastaan marineiden lentokone, Ig käyttää valkyreita ja maraudereita. Tarkoitatko että käyttäisit 170 punnan hintasen marauderin TH:na vai löytyykö jostain 17 puntaa maksava TH (jota epäilen vahvasti koska jos marineiden TH maksaa 300 puntaa niin miksi ihmeessä Ig:n versio samasta aluksesta olisi vain 17 puntaa).
Edit: Mainitaan vielä että tuolla myydään kaksi versiota marineiden TH:sta. Toinen on ns. pommikone raketteineen ja lascannoneineen, toinen on transportti jonka mukana tulee joko 2 rhinoa tai lantikka (ostaja valitsee minkä tankin ottaa TH:ta ostaessa).
Edit: Mainitaan vielä että tuolla myydään kaksi versiota marineiden TH:sta. Toinen on ns. pommikone raketteineen ja lascannoneineen, toinen on transportti jonka mukana tulee joko 2 rhinoa tai lantikka (ostaja valitsee minkä tankin ottaa TH:ta ostaessa).
se ei ollu toi,se näyyti ihan thunderhawkilt(http://www.forgeworld.co.uk/cgi-local/s ... _2dF_2d001) katos toi
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
- Currynator
No hyvä ku näytit ton, muuten olisit saannut aikamoisen pettymyksen jos olisit tilannut ton. Toi on epic-peliin kuuluva alus, eli epic on warhammer pelityyppi jossa figut on PALJON pienempiä kuin normit hammerit ja pelin idea on taistella isoja mättöjä isoilla armeijoilla ja titaaneilla mutta pienemmässä figu koossa (esim siinä on epic genejä http://www.grier.co.uk/images/epic/home.jpg).
Jos olisit tilannut ton olisit saannut rhinoa pienemmän aluksen johon ei eden yksi space marine mahdu saati sitten kaksi rhinoa jota se pystyisi kuljettamaan normipelissä. Eli joudut pulittamaan forgen TH:sta sen 300-400 puntaa eli noin 350-450€.
Edit: Tossa on parempi esimerkki Epicin ja perus 40k:n kokoeroista http://www.elisanet.fi/henrikki.almusa/ ... to_40k.jpg
Jos olisit tilannut ton olisit saannut rhinoa pienemmän aluksen johon ei eden yksi space marine mahdu saati sitten kaksi rhinoa jota se pystyisi kuljettamaan normipelissä. Eli joudut pulittamaan forgen TH:sta sen 300-400 puntaa eli noin 350-450€.
Edit: Tossa on parempi esimerkki Epicin ja perus 40k:n kokoeroista http://www.elisanet.fi/henrikki.almusa/ ... to_40k.jpg
huomenna peliä??(saattaa olla et tuun myöhäs tai en tuu ollenkaa ku pitäs mennä lääkärille näyttää sormea, on näes murtunut)
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
- Currynator
Ai ja mie luulin että meet muuten vain näyttää lääkärille keskisormea :D.
Mutta joo, onkos huomenna peliä? Saa nähä tuunko, riippuen mihin aikaan pelit on ja kauan ryhmätyö kestää.
Kysymys: Mihin aikaan porukka pääsee huomenna koulusta? Siis haluan tietää vain sen takia että JOS pelit on sovittu vaikka klo 15.30 ja pääsen lähtee koulusta esim klo 13 niin tulisin suoraan pelipaikkaan ja jos joku muukin pääsee aikaseen niin voisi tulla mun seuraksi (ja jos se joku on vaikka Peetu tai Eemi niin voisi vaikka mennä sisälle pelaamaan jotain :D). Mun ei silloin tarttis seurata 1,5 tuntia oravaa joka piilottaa pähkinöitä pihalle. Mulla koulu loppuu klo 12 mutta saattaa olla että mulla menee kauemmin koska teen sitä ryhmätyötä.
Mutta joo, onkos huomenna peliä? Saa nähä tuunko, riippuen mihin aikaan pelit on ja kauan ryhmätyö kestää.
Kysymys: Mihin aikaan porukka pääsee huomenna koulusta? Siis haluan tietää vain sen takia että JOS pelit on sovittu vaikka klo 15.30 ja pääsen lähtee koulusta esim klo 13 niin tulisin suoraan pelipaikkaan ja jos joku muukin pääsee aikaseen niin voisi tulla mun seuraksi (ja jos se joku on vaikka Peetu tai Eemi niin voisi vaikka mennä sisälle pelaamaan jotain :D). Mun ei silloin tarttis seurata 1,5 tuntia oravaa joka piilottaa pähkinöitä pihalle. Mulla koulu loppuu klo 12 mutta saattaa olla että mulla menee kauemmin koska teen sitä ryhmätyötä.
käykö klo 15:30?
ja itte pääsen klo 15:30 ja peetu pääsee klo 15
perjantaisin oon kotoon n. 12:15.
ja itte pääsen klo 15:30 ja peetu pääsee klo 15
perjantaisin oon kotoon n. 12:15.
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Käy. Tulisin mielummin suoraan koulusta joten toivottavasti joku pääsis aikasempaan.... Kotoonta en jaksaisi lähtee pyöräilee sinne.
voithan taas tulla kattoo jotain viihdyttävää kutenCurrynator kirjoitti:Käy. Tulisin mielummin suoraan koulusta joten toivottavasti joku pääsis aikasempaan....
salattuja pähkinöitä,
hyvät, pahat ja pähkinät,
kauniit ja kurret,
kurreopisto 3 - jatkopiilotus tai
kurrejen viemää.
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Tulossa ollaan, minä pääsen taasen kahdelta mutta kiitos huonojen bussi aikataulujen takia olen kotona vasta 15.00
eli pääsisin aikaisintaan sinne 15.05
eli pääsisin aikaisintaan sinne 15.05
-Viilasimme puolipilkusta pilkun pois, saamme siis @ merkin.
Olemme siis kehittäneet pilkunviilaamisen huippuunsa.
- Currynator
Jaaha.... En tiedä jaksanko tulla sinne pelaamaan. Mahdollinen 2-3 tunnin odotus ja pitkä pyörämatka ja autoa en saa käyttööni.... Taidan jättää tämän pelipäivän väliin.
karri jos sitten ens perjantain tuut nii tuotkö IG:nn codekan?ajattelin alottaa IG:l joten haluisin kattoo codekkaa
- Currynator
Tuon jos muista. Onkos perjantaina peliä?
Kyllä on ainakin niin eemi sanoi. Sillä lauantaina he ovat taas menossa isälleen.
- Currynator
No mie tuun suoraan koulusta sitten. ELLEI päässä mysteerisestä syystä aikasempaan, pääsen koulusta klo 13.15 eli olisin siellä about 13.45.
avaanko oven vai katsotko kurreja?
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Olishan se kivaa jos olis avoimet ovet :D.
ok, mut jos ei oo nii sitte vaa *pim *pom.
"ryminää" "kiroilua" ja ovi aukeaa
"ryminää" "kiroilua" ja ovi aukeaa
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Joku salainen rituaali jonka avulla teidän ovi aukeaa :D Vähän niinkuin "Sesam aukene" :P
niin,.... tai kömpelyyttä rappusissa.
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Olen tulossa sinne noin klo 13:30