Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Eikös ne eldarit käytä vähän mitä vain värejä rakennuksissaan ja mitä pelipöytiä olen nähnyt, niin ei se pinkki olisi mitään oudosta oudointa. Vähän pöhköä kylläkin...
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Vastalauseena GW:n Grimdark-linjalle? :)Ilfierno kirjoitti:Karkkimaan maanpinnaksi!kuningas66 kirjoitti:huoh... Tein tätä flokkia itse ja yrittäessäni tehdä syksyn oranssia, sainkin kasoittain pinkin väristä flokkia!! :S Kellään ideaa mihin tätä voisi käyttää??
Slaaneshin demonimaailma voisi olla myös kiinnostava.
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Omat ukkelit
- kuningas66
Juuri tämä oli vastaus joka itsellekin tuli ja sitä en halua tehdä xD Kellään muita ideoita vai täytyykö myydä johonkin karkkikauppaan miniatyyri karkkimaan tekemistä varten :DIlfierno kirjoitti:Karkkimaan maanpinnaksi!kuningas66 kirjoitti:huoh... Tein tätä flokkia itse ja yrittäessäni tehdä syksyn oranssia, sainkin kasoittain pinkin väristä flokkia!! :S Kellään ideaa mihin tätä voisi käyttää??
Joku Slaanesh-maasto voisi kyllä olla aika ovela. Mutta eikö sitä flokkia saa värjättyä uudestaan? (En tunne prosessia)
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- Kaapelikala
Voithan aina kokeilla värjätä uudestaan keltaisella. Itse heittäisin nuo menemään ja tekisin uuden satsin sahanpuru kun ei maksa mitään.
Miksikäs sitä flokkia ei voi maalata keltaiseksi sitten kun se on siinä ukon alustassa? Mä maalaan aina kaiken flokin, puskan yms. samaan aikaan ukon kanssa eikä siinä ole ollut mitään onkelmia. Siinä pystyy sitä paitsi hallitsemaan niitä sävyjä paljon paremmin.
- kuningas66
Voisihan kieltämättä olla aika ovlea tuo karkkimaa... Mitä mieltä olette? Onko järkevää tuhlata vähän aikaa ja kokeilla tehdä karkkimaa kenttä!? :D
Tulisi ainakin aika massiivisesti vaihtelua. Kannatan!
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Palaudutaan raiteille.
Jos pinnaan 40k:ssa yksikön ja sitten toinen yksikkökin ampuu pinnattua yksikköä tämän jälkeen niin pinnattu yksikkö saa sen coverin "going to ground"?
Jos pinnaan 40k:ssa yksikön ja sitten toinen yksikkökin ampuu pinnattua yksikköä tämän jälkeen niin pinnattu yksikkö saa sen coverin "going to ground"?
Juuri näin. Eli ammut pinning aseella yksikköä->ne ottaa leadershit testi ja failaa->ne on go to ground silloin..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Onko Vaasassa Games-Workshopin jälleenmyyjää tai muuta paikkaa josta voisi etsiä figuja?
Gw:n sivuilta löyty ainakin joku kauppa.
Miten kannattava hankinta olisi kaksi snotling pump wagonia O & G armeijaani? Sen verran houkutteleva 4d6 impact hittia 80 pisteellä ja yhdellä rare slotilla.
Aika paperisia, mutta jos perille saat niin voi yllättää monella tapaa. Aika on/off valinta imo.
Eikös yksi syy miksi chariottejakin otetaan ole impact hitit?Warchef kirjoitti:Aika paperisia, mutta jos perille saat niin voi yllättää monella tapaa. Aika on/off valinta imo.
Mitäs muut ovat mieltä näistä pump wagoneista?
Eikös tuo tee vain 2D6 hittejä? AB:ssä lukee: "Crunch! on the turn Pump Wagon charges into combat it inflicts 2D6 impact hits"
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Aatami puhuikin kahdesta wagonista. 2D6 + 2D6 = 4D6
Oho.. Oottakaas haen aivot narikasta..
Noniin. Käsitinkö oikein??:Warchef kirjoitti:Aika paperisia, mutta jos perille saat niin voi yllättää monella tapaa. Aika on/off valinta imo.
Pump wagonit ovat yleensä vain paperilla hyvä valinta, mutta jos ne saa viholliseen kiinni ne ovat aika hyviä. Ovat aika on/off eli joko todella huonoja tai todella hyviä.
Menikö käsitykseni oikein?
Ja sitten seuraavaan kysymykseen:
Mitenkäs hyviä nämä squig hopperit ovat?
Veikkaisin, että Warchef meinas Aika paperisia kommentillaan heikohkoa kestävyyttä.
Squighopperit on imo ihan kokeilemisen arvoisia, jotenkin ne s5 hyökkäykset+melko nopea vauhti vaan näyttää paperilla hyvältä.
Squighopperit on imo ihan kokeilemisen arvoisia, jotenkin ne s5 hyökkäykset+melko nopea vauhti vaan näyttää paperilla hyvältä.