Alkion epämääräiset projektit | Demoniprinssi skulptia 27.4
Re: Blogi: Ku'gath/GUO sculpt | Uusi maalipinta, 16.9, sivu 5
Kiitoksia kommenteista jälleen, mukava lueskella aina :)
Vaaleat hampaat näyttäis helposti liian puhtailta, tään vuoksi en niitä rohkene alkaa kauhena tuosta vaalentamaan kun ei GUO ole välttämättä valkaisevasta hammastahnasta kuullut :D
Ihoon lisäilin tosiaankin aamupäivällä korostuksia mitä voi noista detailishoteista hieman nähdä sävyerona.. Katsoa jos huomenna ottaisi kuvaa kun taas on vienyt projektia hieman eteenpäin. Kiiltoa verisiin kohtiin on tulossa kun lakkauksen/mattalakan jälkeen lisäilen vielä lakkaa kohtiin mihin sitä kiiltoa haluan, myös wanha flesh wash löytyy mitä olen harkinnut käyttäväni, se vain ikäväkyllä tummentaa kans sitten niitä kohtia mihin sitä lyö.
Metalleja pitäisi alkaa työstämään pikkuhiljaa, ne kun ovat vasta "pohjamaaleissa" :)
Ja jep, kyllä se jalka siellä on, kuvat jotka on suoraan edestä niin hämää hieman tuon asennon suhteen.
Vaaleat hampaat näyttäis helposti liian puhtailta, tään vuoksi en niitä rohkene alkaa kauhena tuosta vaalentamaan kun ei GUO ole välttämättä valkaisevasta hammastahnasta kuullut :D
Ihoon lisäilin tosiaankin aamupäivällä korostuksia mitä voi noista detailishoteista hieman nähdä sävyerona.. Katsoa jos huomenna ottaisi kuvaa kun taas on vienyt projektia hieman eteenpäin. Kiiltoa verisiin kohtiin on tulossa kun lakkauksen/mattalakan jälkeen lisäilen vielä lakkaa kohtiin mihin sitä kiiltoa haluan, myös wanha flesh wash löytyy mitä olen harkinnut käyttäväni, se vain ikäväkyllä tummentaa kans sitten niitä kohtia mihin sitä lyö.
Metalleja pitäisi alkaa työstämään pikkuhiljaa, ne kun ovat vasta "pohjamaaleissa" :)
Ja jep, kyllä se jalka siellä on, kuvat jotka on suoraan edestä niin hämää hieman tuon asennon suhteen.
Dörb
Re: Blogi: Ku'gath/GUO sculpt | Uusi maalipinta, 16.9, sivu 5
Tässäpä taas uutta kuvaa, jos tarkkaan kattoo niin huomaa noita ihon korostuksia ja verenvuotojälkiä. Kans lisänny turvotusta (punaista) noiden haava-alueiden ympärille, muutenki lisäilyty hieman yksityiskohtia ja tuotu paremmin esille pikkujuttuja. Metallia olen kans jotenkin työstäny, saa nähdä minkälaiseksi tuon sitten haluan/onnistun saamaan.. :)

Dörb
Re: Blogi: Ku'gath/GUO sculpt | Uusi kuva sivu 6, 17.9
Muutinkin tään sitten ylipäätänsä mun demoniarmeijan blogiksi, elikkäs olen nyt työstänyt hieman plaguebearereita armeijaan. Täysin uniikkeja jokainen yksilö. Tehty joistain ylimääräisistä bitzipäistä mitä tilasin aikoinaan ja sitten gs:ää lyöty vampire countsien zombeihin. Tulee myös halvemmaksi kuin gw:n metalliset plaguebearerit.

Näitä olis alustavasti 20 tulossa armeijaan, jos innostun tekeen nurgle-only teemaosasen/listan armeijaan niin sitten tuonne 40 paikkeille.

Näitä olis alustavasti 20 tulossa armeijaan, jos innostun tekeen nurgle-only teemaosasen/listan armeijaan niin sitten tuonne 40 paikkeille.
Dörb
-
Fierysigil[FIN]
Re: Blogi: Alkion epämääräiset demonit, plaguebearers 19.9
Hienoja päitä. Halvempia kuin aidot, todellakin. Hinnan takaa GW. Noh, mutta noi zombeista rakennetut on kyllä hienoja. Varsinkin päät.
-
Raivomuumi
Ihan sika siistejä, tulee death korps of kreig mieleen jostain syystä :P
- P. Ruuhijärvi
Todella ovelasti - tai niin kuin itse sanon, ''källisti'' - suunniteltuja. Paiseet ja muu epäkuolleisuus näkyy selvästi, vaikka eiväthän demonit ole epäkuolleita. Kaasumaskien suutinosat tosin ovat aivan liian isoja. Ruttokantajien asennot ovat myöskin vähäb kankeahkoja. saattaa johtua tosin käytetyistä osista
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
On kyllä kivaa myydä figuja kun voi sitten seuraavana päivänä jo nähdä kuinka joku pistää ne hienoon käyttöön! ;)
Lisää näitä, ja toivottavasti myös tuot ne Ordon liigaan kohta.
Lisää näitä, ja toivottavasti myös tuot ne Ordon liigaan kohta.
Joo asennot on kankeita, mutta mun mielestä se kuvastaa hyvin slow and purposefulia, sen lisäksi noilla on vain 3 ws, eli eivät kauhean hyvin niitä aseitaan heiluttele niin omiaan vielä kuvaamaan noi asennot kokonaisuutta.
P.Ruuhijärvi:
Hyvä huomio. Noissa kolmessa on tosiaanki liian isot noi suutinosat, hieman koomisilta näyttävät kun kattelee. tuleviin pienentelen niitä varmaanki.
Samsson: Jep, pakko oli käydä ostamassa jotain puuhattavaa näille demoneille, kun englannissa lakkoilee Royal Mail niin mun muut demonit on jumiutuneina siellä jossain. Kunhan ehdin saada sen paketin ensviikolla hyvissä ajoin, niin ehkä jo torstaiksi tuon sitten demoneita. Tosin en maaleihin kyllä ehdi niitä saada, mutta sitte samalla kun liiga etenee :).. Tosin veikkaanpi että mun tuurilla menee ainaki ensviikkoon sen paketin kans.
Tein noihin testimaaleja ja ne ei näyttäny niin hyvältä ku olisin halunnu, katon miten niitä vois sutia hieman parempaan kuntoon ja laitan kuvia.
P.Ruuhijärvi:
Hyvä huomio. Noissa kolmessa on tosiaanki liian isot noi suutinosat, hieman koomisilta näyttävät kun kattelee. tuleviin pienentelen niitä varmaanki.
Samsson: Jep, pakko oli käydä ostamassa jotain puuhattavaa näille demoneille, kun englannissa lakkoilee Royal Mail niin mun muut demonit on jumiutuneina siellä jossain. Kunhan ehdin saada sen paketin ensviikolla hyvissä ajoin, niin ehkä jo torstaiksi tuon sitten demoneita. Tosin en maaleihin kyllä ehdi niitä saada, mutta sitte samalla kun liiga etenee :).. Tosin veikkaanpi että mun tuurilla menee ainaki ensviikkoon sen paketin kans.
Tein noihin testimaaleja ja ne ei näyttäny niin hyvältä ku olisin halunnu, katon miten niitä vois sutia hieman parempaan kuntoon ja laitan kuvia.
Dörb
Tässäpä kuvaa hieman että miten projekti on taas pomppinu eteenpäin.
Ensimmäistä kertaa harjoittelin maalaan laavabasea, kameralla en saanu taltioitua mutta hyvin lähelle valkoista menee highlighting vaikkei näy :). Itseasiassa toi seisoo mun tulevalla objectivemarkerilla, joten sen vuoksi aika huono yhteensopivuus, ei siis tule olemaan tuossa loppuelämäänsä, pistin vain sen siihen jöllöttämään että saisin hieman kuvaa, että miten basen teemat tulee olemaan armeijassa.
Eli kliseiset laava-baset tulee armeijassa olemaan, niitä on ihan kiva maalata ja mun mielestä näyttäviäkin ovat :)
Niin sitä kuvaa:

Lippuun ajattelin maalata armeijan tunnuksen, heti kun sellaisen keksin :D
Toinen kuva jossa laava näyttää hieman enemmän siltä mitä se oikeasti on, parantamisen varaa kuitenki löytyy:

edit: Kyllä, laava on juuston näköistä, kiitos se tulee muuttumaan kun opiskelen hieman minkälaista se laava on.. :D
Ensimmäistä kertaa harjoittelin maalaan laavabasea, kameralla en saanu taltioitua mutta hyvin lähelle valkoista menee highlighting vaikkei näy :). Itseasiassa toi seisoo mun tulevalla objectivemarkerilla, joten sen vuoksi aika huono yhteensopivuus, ei siis tule olemaan tuossa loppuelämäänsä, pistin vain sen siihen jöllöttämään että saisin hieman kuvaa, että miten basen teemat tulee olemaan armeijassa.
Eli kliseiset laava-baset tulee armeijassa olemaan, niitä on ihan kiva maalata ja mun mielestä näyttäviäkin ovat :)
Niin sitä kuvaa:

Lippuun ajattelin maalata armeijan tunnuksen, heti kun sellaisen keksin :D
Toinen kuva jossa laava näyttää hieman enemmän siltä mitä se oikeasti on, parantamisen varaa kuitenki löytyy:

edit: Kyllä, laava on juuston näköistä, kiitos se tulee muuttumaan kun opiskelen hieman minkälaista se laava on.. :D
Dörb
Re: Blogi: Alkion Demonit, Plaguebearer/base maaleissa 20.9
Ensimmäisessä kuvassa oleva base näyttää omasta mielestäni paremmalta. Ja ne todellakin näyttävät juustolta, joka ei ole välttämättä kovin huono asia. Hyviä kuvia laavasta löytyy ainakin googlen kuvahaulla (laita hakusanaksi lava).
Ent. Imperial General
Totanoin, kiitokset vaan avuliaisuudesta.. mutta taitaa tämänikäinen osata jo itse googlettaa... :)Imperial General kirjoitti:Ensimmäisessä kuvassa oleva base näyttää omasta mielestäni paremmalta. Ja ne todellakin näyttävät juustolta, joka ei ole välttämättä kovin huono asia. Hyviä kuvia laavasta löytyy ainakin googlen kuvahaulla (laita hakusanaksi lava).
Dörb
-
Fierysigil[FIN]
Palanut mätäliha haisee tänne saakka, kyllä näyttää hienolta.
Nyt täytyy kyllä se sanoa, että laava baset Nurglen vihreille demoneille? No jos tuon ensimmäisen ukkelin olet laittanut tuohon vain näön vuoksi niin hyvä, mutta aika paljon saat nähdä vaivaa jos haluut vihreään ukkeliisi tehtyä laavasta koituvaa valoefektiä... Ainakaan tuollaisena kokonaisuus ei näytä hyvältä, kun ukkoon ei tule minkäänlaista valoa laavasta, kun siinä möllöttää...
Muuten täytyy sanoa että: oivaa jälkeä! Varsinkin GUOn kehittymistä olen seurannut innolla ja lopputulos ylitti villeimmätkin odotukseni.
Muuten täytyy sanoa että: oivaa jälkeä! Varsinkin GUOn kehittymistä olen seurannut innolla ja lopputulos ylitti villeimmätkin odotukseni.
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."
Olen miettinyt semmoista vaihtoehtoa, että basettaisin armeijan noiden kaaoksen "puolien" mukaan, nurglen baset siis tekisin jonkinlaiseksi suoksi, khornen baset laavaksi, tzeentch/slaanesh en tiedä vielä..
Mitäs mieltä olette? Tuolla tavalla saisi armeijaan hienosti vaihtelevuutta ja baset sopis paremmin niiden figujen kanssa yhteen? Toisaalta onko armeija sitten liian sekalainen joukkio, eikä tarpeeksi yhtenäinen?
Mitäs mieltä olette? Tuolla tavalla saisi armeijaan hienosti vaihtelevuutta ja baset sopis paremmin niiden figujen kanssa yhteen? Toisaalta onko armeija sitten liian sekalainen joukkio, eikä tarpeeksi yhtenäinen?
Dörb
Tzeentchillä toimisi varmaankin sellainen elektronisen sininen/salamoiva base. Myös jokin täysin absurdi ja räikeä sopisi myös. Kaikki seisoo pinkeillä kivillä?
On ihan ittestäs kiinni millaiset demonit teet. Kun kattoo tota GWn armeijaa niin aikas tilkkutäkkihän se. Oishan se pelkkä Nurglekin ihan kiva...
On ihan ittestäs kiinni millaiset demonit teet. Kun kattoo tota GWn armeijaa niin aikas tilkkutäkkihän se. Oishan se pelkkä Nurglekin ihan kiva...
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."
Tein kokonaan uudella tekniikalla uudenlaisen testibasen, kuva on aika paska mutta eiköhän siitä saa selvää.

Teen varmaan armeijaan eriteemaiset baset, mukavaa vaihtelua. Yhtenäisyyttä saa sitten vaikka sillä että maalaan kaikki basen reunat samanväriseksi.. :D

Teen varmaan armeijaan eriteemaiset baset, mukavaa vaihtelua. Yhtenäisyyttä saa sitten vaikka sillä että maalaan kaikki basen reunat samanväriseksi.. :D
Viimeksi muokannut Alkio, Ti 22.09.2009 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dörb
-
Raivomuumi
Sika magee paitsi toi basen reuna häiritsee. Voisi olla musta? tai tumman ruskea.
Haloo, ehkä lopullisissa figuissa reunat eivät ole sotkuisia valkoisia.raivomuumi kirjoitti:Sika magee paitsi toi basen reuna häiritsee. Voisi olla musta? tai tumman ruskea.
Olin jo tuomitsemassa nuo laavabaset pohjanoteeraukseksi, mutta tämä uusi antoi uutta toivoa. Kuitenkaan laava ei tunnu toimivan noiden nurgledemonien kanssa mielestäni.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Maalailinpa testi-bloodletterin :)
Tosi tyytyväinen olen lopputulokseen, tosin unohtu niitä ihon näppylöitä korostella, pitää se vielä tehdä tohon. Muuten aikalailla valmis. Eri tiimeille ajattelin vetää eriväriset kielet.. Erottaa siten toisistaan :)

Tosi tyytyväinen olen lopputulokseen, tosin unohtu niitä ihon näppylöitä korostella, pitää se vielä tehdä tohon. Muuten aikalailla valmis. Eri tiimeille ajattelin vetää eriväriset kielet.. Erottaa siten toisistaan :)

Dörb
Tuon bloodletterin silmät näyttävät jotenkin himmeiltä, ne voisit tehdä vaikka puhtaan valkoisiksi IMO.
Laavabaset ovat todella hienoja, älä missään nimessä muuta niitä enää. Oletko ajatellut muuten koettaa OSLia noihin? Voisi näyttää aika rajulta.
Laavabaset ovat todella hienoja, älä missään nimessä muuta niitä enää. Oletko ajatellut muuten koettaa OSLia noihin? Voisi näyttää aika rajulta.