Tossa joskus keväällä aloitin tälläisen dark elf -projektin. Tarkotuksena siis tehdä armeijasta hieman erilainen ja vielä NMM:llä. Kuolleena syntynyt idea näin laiskalle maalaajalle, eikä siitä mitään valmista tullutkaan. Kuvan ryhmästä on loput viisi vielä puoliksi maaleissa, mutta ne tuskin tulevat valmistumaan, joten pistetään nämä nyt tänne näytille.
Väriteemaan olen kyllä tyytyväinen, itse kun pidän enemmän tälläisestä synkästä/tylsästä/yksivärisestä.
WOW!!! nyt on kyllä kieli poskella! :) siis itse tykkään tosi paljon... etenkin metalli on onnistunut... ja shieldeissä on siistit freehandit!! me likes da
Nättiä nättiä, varsinkin chainmail. Beissit myös mukava bonus noissa.
Mistäs nuo kivet on väsätty ja millä väreillä nuo nmm armorit on vedetty, resepti kiinnostas niin ei tartteis itse kokeilemalla sitten etsiä.
ON nää kyllä epäilemättä tyyleimmät dark elffit mitä on silmiin sattunu.
Eikun lisää vaan linjalle ;)
Viimeksi muokannut dewil, Ti 22.09.2009 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Upean hillittyt metallit, ihana rengaspanssari. Koetahan saada loppujakin maaleihin
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Kyllähän minäkin haluaisin näitä lisää, mutta näillä näkymin en näitä lisää maalaile. Työn alla on jo toinen projekti, eikä vapaa-aikaa muutenkaan hirveästi opiskelulta nykyisellään jää. Ei kai näitäkään lopullisesti kannata haudata, mutta ei nyt ihan lähiaikoina ole päivitystä tulossa.
Baset on tosiaan veistetty korkista, ja päällä ihan GW:n lunta. Metallin tarkkaa reseptiä en nyt muista, nämä on kuitenkin tehty melkein puoli vuotta sitten. Siinä kuitenkin on mustan pohjamaalin päällä neljää eri sinistä, jotka ovat Citadelin Shadow Greyn, Regal Bluen, Liche Purplen sekä mustan ja valkoisen sekoituksia.