Doom Diverilla on liian pitkä kantomatka...
Doom diverhan on todella tarkka kone. Kyllä sen etäisyyden oppii arvioimaan ja re-roll scatteriin auttaa osumiseen huomattavasti. Etuna doom diverilla on lisäksi se lasketaan aina osuneeksi koko uniittiin vaikkei osuisikaan kuin vähän yhden äijän baseen.
Mutta totta että lobba on mahdollisesti tehokkaampi. Erityisesti jalkaväkeä vastaan. Doom diver onkin parhaimmillaan ammuttaessa ritareita tms raskaasti panssaroituja joukkoja.
Mutta totta että lobba on mahdollisesti tehokkaampi. Erityisesti jalkaväkeä vastaan. Doom diver onkin parhaimmillaan ammuttaessa ritareita tms raskaasti panssaroituja joukkoja.
"The board is set. The pieces are moving"
Hmmmmmm.... Itse kyllä olen jostain lukenut, että Doom Diverin range olisi se rajaton. Siksi tuo sketsi oli minustakin hauska.
Mutta nyt kun tarkistin minun lähes kiiltävästä Orcs & Goblins armybookistani, niin en löytänyt mainintaa siitä, että kantama olisi rajaton!
Jostain kyllä olen lukenut niin, että olisi rajaton! Onhan sillä pienellä typerällä goblinilla siivet sentään, herranjestas!
Mutta nyt kun tarkistin minun lähes kiiltävästä Orcs & Goblins armybookistani, niin en löytänyt mainintaa siitä, että kantama olisi rajaton!
Jostain kyllä olen lukenut niin, että olisi rajaton! Onhan sillä pienellä typerällä goblinilla siivet sentään, herranjestas!
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Eli tuo doom diver ei vaadi LOSsia kohteeseensa, kantama on siltikin 60"Ururu kirjoitti:juu mutta siinä mainittiin erikseen että se voi lentää minne vaa "kentällä" että kyllä se enne vaa aika snipu oli nykyään käyttö on enemmän samaa ku fanaatikoilla eli sanotaan että nyt se tulee ja katotaan minne menee