armeejalistat:
minä TAU
1xcommander O'shovah plasma rifle ja dawn dawn bladeks se nyt oli jump pack
1xhammerhead railgun drone controll
12xfire warrior 7xpulse rifle 5x pulse carbine
3xgun drone (hammerhead controllii) 1xmissile pod 2xpulse carbine
510p
(en muista mitä squadei sil nyt on mut iha sama)
liikutin viisaasti hammerin ja dronet fire warriorien&shovahin taakse
ja annoin vuoroni pois.
2vuoro:
sentinell eiku lähesty ja kessu ja muut jäi hannaamaa suojaan. Ja sitten olikin mun vuoro.
2vuoro TAU: hammerhead näki yhden ukon juuri ja juuri ja ammuin railgunilla sehän osui ja ukko kuoli ja pari haavoittui.
3vuoro IG:
sentinel juoksi rakennuksen päälle ja jäi sinne loput ukot meni kokonaan suojaan ja siihen vuoro päättyikin.
3vuoro TAU:
liikutin squadiani että saisin vähän ammuttua sentinelliä otin rapid fire ukot ja sihtasin front siden paskaks..(serkku sano et joka sivu pitää saada paskaks ni vähä vitutti?)
4vuoro IG:
sentinell tuli vähän lähemmäs ja pelkäsin että käristäisi minut..noh ei ylettänyt ja nauroin koko sen vuoron ajan..vihdoin taisteliat tuli ulos piilostaan ja tuli lähemmäs ja lähemmäs.
4vuoro TAU:
pitkän valituksen jälkeen ammuin sentinelliä jalkaan mutta ei kukaan osunut liikutin shovahia vähän lähemmäs.
5vuoro IG:
sieltähän ne tallusteli lähemmäs mutta ei ihan vielä päässyt ampumaan..sentinell hyppäsi piiloon ja jäi sinne >=D.
5vuoro TAU:
itselläni ovat kantavammat aseet joten ammuin rapid firellä yhden ukon ja se jäi siihen. Hammer ei nähnyt sentinelliä eikä pahemmin muutkaan joten annoin vuoron ystävällisesti serkulleni.
6vuoro IG:
no nyt ne vihdoin alkaa ampua! mutta yksi vain haavoittui vähän..sentinell pysyi piilossaan ja minun vuoroni alkoi taas.
6vuoro TAU:
ammuin rapid firellä niin paljon kuin pystyin mutta ei oikein auttanut..taas pulssi rifle tappoi yhden mutta ei auttanut..
7vuoro IG:
nyt se sentinell tuli ulos piilostaan ja jäi siihen muut ampui minulta yhden fire warriorin ei muuta.
7vuoro TAU:
hammer liikkui droniensa kanssa taas kivasti sivulle ja ammuin fire warrioreilla kaksi ukkoo.
8vuoro IG:
nyt se tappoi yhden JOPA taas yhden sentinelli juoksee karkuun ja vuoro loppuu siihen.
8vuoro tau:
nyt meni IG:lt kaks miestä railgunilt meni ohi laukaus.
9vuoro IG:
kolme miestäni kuoli rankan ammuskelun jälkeen ja sentinel pysähtyi...
9vuoro TAU:
ammuin railgunilla 4miestä enää 2 jäljellä sitten sentinellin ammuin paskaksi VOITTO ON MINUN :twisted:
10vuoro IG:
ld heitto meni päreiks ja ukot juoksee yksi voi ampua mutta ei mitään.
10vuoro TAU:
menin vähän matkaa eteenpäin ja ammuin ne tyypit siihen..minulta kuoli 4-5 miestä serkultani kaikki..reilu voitto =D