Pelailupäivä Kuopiossa 25.10.09
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Khorne Marien
Pelailupäivä Kuopiossa 25.10.09
Tänne keskustelua ,joka koskee pelailupäiväämme 25.10.09. Aatami kertoo lisää seuraavassa viestissä:
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ke 21.10.2009 06:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Faba Kampania Kuopiossa 25.10.09
Joo, eli nyt olisi suunnitteilla warhammer fantasy battles pelailupäivä 25.10.09, ja aikaa olisi varattu noin kahdestatoista seitsemään. Ns. "tapahtuma" on nuokkarilla, ja LAV-Kitsune-n pitäisi olla mukana avaamassa/sulkemassa ovet, sekä tietysti osallistujana.
Tämä on siis ihan perus pelailu päivä, jolloin emme välttämättä pelaa kampaniaa tai muuta vastaavaa, vaan pelkkiä pitched battleja. Tämä, ja moni muu asia (Esimerkiksi kompit ja pelien koot) sovitaan paikan päällä osallistujien kesken.
O&G pelaajat ottakaa huomioon, että tulemme luultavasti ottamaan mukaan Better orcsin.
Osallistujia pyydetään ilmoittamaan tähän topicciin tulevansa mukaan.
Osallistujat:
- LAV-Kitsune- (Daemons)
- aatami (O&G)
- MrBigMr (Dwarfs tai Daemons)
- Khorne Marien (Daemons)
Ne, jotka haluavat tulla mukaan, mutta joiden tulo ei ole 100% varmaa:
- MrCartier (O&G)
Tämä on siis ihan perus pelailu päivä, jolloin emme välttämättä pelaa kampaniaa tai muuta vastaavaa, vaan pelkkiä pitched battleja. Tämä, ja moni muu asia (Esimerkiksi kompit ja pelien koot) sovitaan paikan päällä osallistujien kesken.
O&G pelaajat ottakaa huomioon, että tulemme luultavasti ottamaan mukaan Better orcsin.
Osallistujia pyydetään ilmoittamaan tähän topicciin tulevansa mukaan.
Osallistujat:
- LAV-Kitsune- (Daemons)
- aatami (O&G)
- MrBigMr (Dwarfs tai Daemons)
- Khorne Marien (Daemons)
Ne, jotka haluavat tulla mukaan, mutta joiden tulo ei ole 100% varmaa:
- MrCartier (O&G)
Viimeksi muokannut aatami, La 24.10.2009 17:38. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Khorne Marien
niin, pistesäännöt mietitäään myös myöhemmin :D Demoneilla olen tulossa. Sain nimittäin mahtavan idean jolla saan Plaguebeareita sairaan halvalla...(Kirjaimellisesti ;D)
- LAV-Kitsune-
Ennenkuin nyt ihan innostutte tämän asian kanssa, niin jospa minä käyn kysäisemässä tänään, että onko nuokkarilla tuona ajankohtana vapaata aikaa. Mitään kampanjaa siellä ei voi varata jos joku on jo tilan varannut siksi päiväksi. Voi olla, että siellä on esim vapaaseurakunta tai jotain muita nuorisoyhdistyksiä juuri silloin. Illemmalla selviää.
- Khorne Marien
OK.LAV-Kitsune- kirjoitti:Ennenkuin nyt ihan innostutte tämän asian kanssa, niin jospa minä käyn kysäisemässä tänään, että onko nuokkarilla tuona ajankohtana vapaata aikaa. Mitään kampanjaa siellä ei voi varata jos joku on jo tilan varannut siksi päiväksi. Voi olla, että siellä on esim vapaaseurakunta tai jotain muita nuorisoyhdistyksiä juuri silloin. Illemmalla selviää.
- LAV-Kitsune-
Kyseisenä päivänä nuokkarilla on joku konsertti esiintyminen tai jotain muuta sellaista, mutta voimme pelata siellä yläkerran tilassa missä kuola kokoontuu...ainakin toistaiseksi niin ovat mieltä. Olivat vielä hiukan epävarmoja siitä oliko sinne tulossa jotain japanilaisia, mutta asia varmistuu ensi keskiviikkona. Homma vaikuttaa kuitenkin sen verran varmalta, että eiköhän sinne pääse pelailemaan silloin.
- Khorne Marien
Minulla kävi sellainen juttu että rahaa en taida saada kuin vasta syysloman jälkeisellä viikolla, eli demoneita taidan saada tähän peliin vain n.1400p. Voisitko LAV lainata joitakin figuja tähän kampaniaan että saataisiin kunnon pelit pystyyn? Jos ei ylimääräisiä figuja löydy niin tätä täytyy siirtää...
- LAV-Kitsune-
Voin minä jotain lainailla, ja tästä kolmen höpinästä päätellen sinne ei nyt ihan huikeaa kävijämäärää ole tulossa. Että voi jäädä ihan vain perus pelailupäiväksi.
- Khorne Marien
Joo en tiedä sitten että kannattaako meidän edes tulla kun ensi kuussa minulla olisi kai jotain 3k armeija :D niin sitten voitaisiin pelailla paremmin.LAV-Kitsune- kirjoitti:Voin minä jotain lainailla, ja tästä kolmen höpinästä päätellen sinne ei nyt ihan huikeaa kävijämäärää ole tulossa. Että voi jäädä ihan vain perus pelailupäiväksi.
Noh, kyllähän se kolmen pelaajan pelailupäiväkin olisi ihan mukava, en usko että parin figun lainaaminen on mikään mahdoton este. Enkä muutenkaan usko, että ensi kuussakaan tulisi mahdottoman paljon enemmän porukkaa kuin tässäkään kuussa.Khorne Marien kirjoitti:Joo en tiedä sitten että kannattaako meidän edes tulla kun ensi kuussa minulla olisi kai jotain 3k armeija :D niin sitten voitaisiin pelailla paremmin.LAV-Kitsune- kirjoitti:Voin minä jotain lainailla, ja tästä kolmen höpinästä päätellen sinne ei nyt ihan huikeaa kävijämäärää ole tulossa. Että voi jäädä ihan vain perus pelailupäiväksi.
Pitää kuitenkin muistaa, että esim Kitsunella ei ole ylenpaltin aikaa/jaksamista tällaisten järjestämiseen, vai?
- LAV-Kitsune-
Re: Pelailupäivä Kuopiossa 25.10.09
Tarkistin eilen vielä, niin homma sopii nuokkarillekin oikein hyvin. Kahdentoista aikaan voidaan aloitella ja noin kuuteen asti voidaan pelailla.
- Khorne Marien
Nyt se on varmistettu että minäkin pääsen , ellen sitten kipeäksi tule. :D
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ke 11.11.2009 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LAV-Kitsune-
Puhuin vielä tänään ja saimme vähän lisää aikaa. Voimme olla pelailemassa seitsemään asti.
- Khorne Marien
selvä.LAV-Kitsune- kirjoitti:Puhuin vielä tänään ja saimme vähän lisää aikaa. Voimme olla pelailemassa seitsemään asti.
Muistakaa että ensi yönä vaidutaan talviaikaan.
- Khorne Marien
Noniin, en sitten päässytkään pelaamaan >:(, pitää olla tämä ilta kotona , nyt ketuttaa...